Haha, die KAMERINDELING!! Sarah spurt al naar voren voor de sleutel. Dan de trammelant met Evelien... ze wil blijkbaar een andere partner maar op het eind maakt ze er dan van dat ze het fijn vindt want die vertrouwt ze niet... maar het was Evelien die de frustraties bij Sarah kreeg. Het lijkt wel regie om alvast even te duiden dat ZIJ Evelien niet vertrouwt, terwijl het eigenlijk omgekeerd ging. Dan is ook nog het hele verhaal dat verteld wordt zo'n beetje van haar en erg ingestudeerd 'voorgelezen'. Al met al haal ik hier uit dat Evelien dan wel eens heel lang in het spel kan blijven zitten, want de mol valt hier weliswaar onbedoeld in het oog, maar wel in het oog, dus ik denk dat Evelien wel eens een potentiele winnaar kan zijn...
Eens hoor, maar dat Sarah er dan de voorkeur aan gaf om met Sinan, die haar al verdacht, de kamer te willen delen snap ik dan niet helemaal. Tenzij ze zo zijn verdenkingen weg wilde nemen.
Sinan is denk ik niet allergisch voor knappe vrouwen, zoals de meeste mannen dat niet zijn. Misschien dat Sarah dacht dat ze hem met haar charmes af kon leiden? Maar Sinan is wel iemand die zegt dat hij zich niet snel gek laat maken, en is onderzoeksjournalist.
Vorig jaar zag je bijvoorbeeld dat Jan vooraf aan iemand (Jean-Marc) werd gekoppeld die nou niet echt heel erg opmerkzaam was.