Verder vind ik het opvallend dat we nauwelijks horen wie zij verdenkt in de testbiechten. We hebben haar een keer een verdachte horen noemen tot nu toe.. Evelien. Is dit ooit bij de mol gebeurd? In in ieder geval de vorige 2 seizoenen volgens mij niet. Dus dit spreekt ook tegen haar mol zijn vind ik. Vorig jaar kregen we nauwelijks te horen wie Olcay verdacht, maar toen bleek uit een shot van haar verdachtenlijstje toen er nog 6 kandidaten over waren dat zij Jan wel in haar top 3 verdachten had staan. Misschien heeft Sarah de mol wel al in het vizier dus en kan zij nog ver gaan komen?
Ik heb even mijn molboekjes erbij gehaald. In de boekjes die ik heb (2014 t/m 2018) is het nog nooit voorgekomen dat we van de Mol weinig verdenkingen zagen. Sterker nog, bij Thomas heb ik bij elke aflevering verdenkingen staan en ook zeer gedetailleerd.
Ik vermoed dat Sarah haar testen vooral slim heeft ingevuld, d.w.z. zorg ervoor dat de kans ze groot mogelijk is dat het antwoord goed is. En dat je, ongeacht wie de Mol is, minimaal een stuk of wat antwoorden goed hebt. Dit is volgens mij ook de enige manier om ervoor te zorgen dat je de eerste paar afleveringen overleeft. Dus misschien heeft ze daarom ook maar weinig namen genoemd en gezegd, ik weet het niet.
Een andere mogelijkheid is dat we uit haar verdenkingen op zouden kunnen maken wie de Mol is, maar dat kun je in het begin eigenlijk nooit. Want al spreid je over 4 kandidaten die allemaal de Mol niet blijken te zijn, dan kun je in theorie nog steeds de hoogste score hebben (vanwege de vragen die op meer kandidaten slaan).