Heel die opdracht blijft onduidelijk. Er is daar zeker een en ander gebeurd, maar wat? We zullen het mss zaterdag weten.
En toch blijft ze onverdacht
Wie vroeg weer aan RP of hij daadwerkelijk maar 50 euro meenam? Dat vind ik eigenlijk zo’n typisch molmomentje om een ander verdacht te maken (nu hopen dat Sarah daar verontwaardigd over was, ik weet het echt niet meer )
Ze komt zeker met heel veel weg.
Zo blijft ze na de Serenade uit heel de discussie met Niels, Jamie, Rick Paul en Merel. Niemand vraagt zich af of Sarah verkeerd stond terwijl Robèrt gewoon op het balkon stond met de tekst "Het balkon van Sarah eindigt op 12".
Dat, EN als ze het niet heeft verteld, waar mij het meest voor de hand lijkt te liggen, hoe wist Merel er dan van? Dan moet Merel toch wel de mol zijn?
Waarom denk je dat ze het niet heeft verteld? Dat weten we toch niet?
Is als kandidaat toch redelijk verklaarbaar dan. En niet eens zo dom bedacht op voorhand.
Later bleek dat mensen haar daardoor niet meer of minder gingen verdenken maar dat weet je als kandidaat niet vooraf
Het is een vrij domme actie voor een kandidaat toch. Als ik iemand die een rode straal had zie buiten komen met een bordje, dan zou ik eerder de reactie hebben om haar een nepmol te vinden, omdat niemand zo dom kan zijn.
Bordje pakken en dan springen op die balken... Het is eigenlijk vanuit beide kampen voor mij onlogisch.