Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
In de spellen draagt ze te weinig bij, dat was ook al zo bij de Big Escape. Foute WIDM-kandidate.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Nikkie gaat er uit wegens het overlijden van haar broer! Ze heeft zelf besloten om uit het spel te stappen ten tijde van de test.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Ik zou het jammer vinden als ze tijdens de test uit stapt omdat deze test dan geen waarde heeft voor de kandidaten. Al blijft de spanning van de speciale executie natuurlijk wel behouden voor de kandidaten.Ik denk nu dat Rik en Robčrt de lift samen uit stappen en Rik komt vertellen dat Nikkie vrijwillig is opgestapt.Wordt hier in het spoilertopic over gesproken? Ik heb het daar iig niet geplaatst omdat ik niet andere spoilers wil lezen.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Ja, in het spoilertopic komt dit ook aan de orde. Eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in en denk ik dat Nikkie eruit ligt omdat ze daadwerkelijk de test als slechtste heeft gemaakt. Ze had immers ook geen joker om op terug te vallen.Ook eens met de mensen die zeggen dat ze niet veel lijkt te doen.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Als je te horen krijgt dat je broertje overleden is - of heel slecht ligt - ga je niet een test maken. Ook niet doen alsof. Het feit dat Nikkie bovenop het dak een test heeft zitten maken maakt voor mij duidelijk dat het hier nog niet was gebeurd. Hoe toevallig het ook lijkt. Ze is er waarschijnlijk uitgegaan, naar huis gereisd en toen is haar broertje overleden. Wat al tragisch genoeg is, maar dus waarschijnlijk geen rol heeft gespeeld in haar uitschakeling.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)misschien was ze wel de mol?
Wat natuurlijk wel kan:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)is dat ze vlak voor de test bericht heeft gekregen dat het niet zo goed ging met haar broertje en ze op dat moment nog in dubio stond (misschien omdat nog niet helemaal duidelijk was hoe slecht het ging) of ze direct naar huis zou gaan. Vervolgens bij (of vlak voor) het maken van de test besloten heeft dat ze toch meteen naar huis wilde en dus de test expres slecht heeft gemaakt om daarna meteen van iedereen afscheid te nemen.Ik blijf toch gewoon bij mijn conclusie dat zij de test op dat moment het slechtst gemaakt had; vandaar het rode licht.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Als ze de test het slechtst heeft gemaakt, waarom doen ze dan zo moeilijk en krijgt ze geen rood scherm (in deze aflevering). En waarom krijgt iedereen die in de app punten op haar heeft ingezet deze toch verdubbeld? Lijkt me niet echt eerlijk. Nee, ze hadden gewoon een probleem!
Op twitter zag ik opeens deze (Misschien al voorbij gekomen hier maar dat heb ik dan gemist)Lijkt toch verdomd veel op Nikkie
Nik(kie)s wat het lijkt.
Nominatie!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
426 gasten en 4 vaste bezoekers