Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 68363 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #80 Gepost op: 2-02-2019, 22:12:54 »
Zou goed kunnen dat Robčrt Merel heeft laten varen en er daardoor uit ligt

Ze deed goed haar best samen met hem en dat heeft gezorgd voor twijfels

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #81 Gepost op: 2-02-2019, 22:27:57 »
Sarah begint in de verdenkingen voor te komen. Ook Jamie zit volgens mij gedeeltelijk op haar. Rond dit zelfde tijdstip vorig seizoen begon Jan ook een beetje op te duiken.

Robert er dus uit op Jamie of RP. Die trouwens bij twee opdrachten dezelfde rol hadden.

Robčrt noemde Sarah vorige week al. Toen samen met Rick Paul. En Sinan noemde Sarah ook in aflevering 1.

Maar het houdt inderdaad niet over. Opvallend is verder dat Niels tot nu toe alleen in aflevering 1 expliciet genoemd is door de reeds afgevallen Nikkie.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2019, 22:49:40 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #82 Gepost op: 2-02-2019, 22:43:00 »
Sinan wordt door twee kandidaten nog steeds genoemd als verdachte. Dat vind ik wel opvallend, na zo'n aflevering als die van vandaag.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #83 Gepost op: 2-02-2019, 23:09:31 »
Robčrt zegt dat hij Rick Paul en Jamie als hoofdverdachten had. 'En als ik een vrouw zou moeten kiezen, dan Merel.' Met vervolgens een heel verhaal over Merel.

Bij Rik zegt hij vervolgens dat hij te veel op één kandidaat had gestemd. Voor mij een typische aanwijzing dat Merel toch de Mol is, want daar heeft 'ie waarschijnlijk helemaal niet op gestemd.
...óf niet!

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #84 Gepost op: 2-02-2019, 23:17:52 »
Zijn relaas over Merel kwam inderdaad over als dat hij haar niet verdacht, maar dat hij antwoord gaf op de vraag: "En als je gedwongen werd om een van de vrouwen te noemen als verdachte, wie zou dat dan zijn?

Nu lijkt het net of hij haar verdacht en dat hij mede daarom is afgevallen. Wat haar dan minder verdacht moet maken.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #85 Gepost op: 3-02-2019, 01:02:50 »
Opvallend

Sinan zit als enige vol op een vrouw. Meest voor de hand liggende Merel maar wordt geen naam genoemd.


Robert zit voornamelijk op RP en Jamie en gaat eruit.

Sarah zegt ook alle 3 de testen op RP te hebben ingezet. Maar vertrouwd Niels ook niet en kan nog gespreid hebben op meer.

Verder

Niels noemt Sinan

Jamie zegt dat ie veel op vrouwen heeft gezeten en stemt nu ook op RP (tenminste als we de montage moeten geloven)


Rick Paul zit op Merel, Sinan en Jamie.

Merel noemt Sarah Rick Paul Jamie maar vind blijkbaar iedereen verdacht behalve Robert.


Veel verdenkingen op RP
En nog opvallender. Robert die eruit gaat terwijl hij op RP/Jamie zit.
Sinan die er in blijft die op een vrouw zit.
Vooral in deze opdracht waarbij de vrouwen in zowat alle opdrachten bij elkaar in de groep zaten is het heel opmerkelijk dat Sinan er dan niet uitgaat als het toch een man zou zijn.

Je zou dan bijna kunnen concluderen dat de mol Merel Sarah of Sinan zelf moet zijn.

Ik vond overigens wel dat Sarah oprecht gespannen leek tijdens executie. Of het is gewoon heel goed geacteerd.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2019, 01:14:26 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #86 Gepost op: 3-02-2019, 01:18:23 »
Sinan zit als enige vol op een vrouw.

Dat zal met die 130 kg geen pretje zijn voor die vrouw. ::ohno::

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #87 Gepost op: 3-02-2019, 08:28:05 »
Er wordt ineens wel heel erg de nadruk gelegd op de suggestie dat de mol een vrouw moet zijn. Jamie zegt dat hij steeds vragen op vrouwen heeft ingevuld en er nog steeds in zit. Daarna zegt Sinan dat de mol sowieso een vrouw is. Klopt dit nog wel even af op de tafel.

Ook op dit forum en op andere sites is al voorbij gekomen dat de mol dit jaar waarschijnlijk een vrouw is, want vier mannelijke mollen achter elkaar. De montage lijkt ons dit idee ook ineens aan te willen praten. Dat vertrouw ik niet helemaal.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #88 Gepost op: 3-02-2019, 08:54:25 »
Ik ben vooral benieuwd wat Sinan en Sarah doen als ze hun verdenkingen blijven aanhouden.

Als Sinan afvalt of Sarah blijft doorgaan (zonder Merel te verdenken) zal dat toch wat tegen Merel als mol spreken.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #89 Gepost op: 3-02-2019, 10:58:20 »
Testvragen aflevering 5

Sarah
6. Hield de Mol een foto in de hand tijdens de afronding van de opdracht 'Pittoresk'? -> Nee

Rick Paul
17. Welke abseil-lijn nam de Mol vanaf beneden gezien tijdens 'Sleutelhanger'? -> Rechter lijn

Sinan
12. Wat was de kleur van de auto waar de Mol in reed tijdens de opdracht 'Parkeergeld'? -> De Mol reed niet in een auto

Merel
18. Opende het team van de Mol de kist met geld tijdens de opdracht 'Sleutelhanger'? -> ...

Jamie
20. Wie is de Mol? -> Rick Paul

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #90 Gepost op: 3-02-2019, 11:03:54 »
Een deel is ook statistiek. Je kunt kiezen voor de rechterlijn, omdat je Robčrt meeneemt in je verdenking en het toch goed hebben omdat het RP is.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #91 Gepost op: 3-02-2019, 11:34:37 »
Er wordt ineens wel heel erg de nadruk gelegd op de suggestie dat de mol een vrouw moet zijn. Jamie zegt dat hij steeds vragen op vrouwen heeft ingevuld en er nog steeds in zit. Daarna zegt Sinan dat de mol sowieso een vrouw is. Klopt dit nog wel even af op de tafel.

Ook op dit forum en op andere sites is al voorbij gekomen dat de mol dit jaar waarschijnlijk een vrouw is, want vier mannelijke mollen achter elkaar. De montage lijkt ons dit idee ook ineens aan te willen praten. Dat vertrouw ik niet helemaal.
Precies...
En Robert zou Merel hebben laten vallen en gaat naar huis.....
Als de mol een vrouw is, zijn we snel klaar en we zitten pas in aflevering 5  ::rofl::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #92 Gepost op: 3-02-2019, 11:54:34 »
Goed punt, inderdaad. Alleen geen idee op wat voor manier Rick Paul (of Jamie) dan zou hebben gemold in de eerste twee opdrachten van aflevering 5, want erg effectief was het allemaal niet. Van Merel kun je in ieder geval nog zeggen dat ze verdenkingen probeerde weg te nemen en in de tweede opdracht inzette om 5 letter woorden te vormen en zo het bedrag laag te houden.

Wat doen Rick Paul en Jamie daar? Een beetje geklooi met de taxi's hooguit. Ik blijf Rick Paul toch maar heel goed in de gaten houden, want die probeerde Jamie daar verdacht te maken bij de kijker. En bij de waterval was hij zelf erg verdacht bezig en zat juist Jamie verdacht in de edit. Hmmm.  :-\\

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #93 Gepost op: 5-02-2019, 10:30:04 »
Het lijkt me obvious dat Robert heeft gestemd op Sarah, want hij zag haar molgedrag bij het woorden maken. Als hij te weinig heeft gespreid, heeft hij zeker op Sarah gestemd als mol. Sarah is dus niet de mol.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #94 Gepost op: 5-02-2019, 11:34:55 »
Het lijkt me obvious dat Robert heeft gestemd op Sarah, want hij zag haar molgedrag bij het woorden maken. Als hij te weinig heeft gespreid, heeft hij zeker op Sarah gestemd als mol. Sarah is dus niet de mol.
Dan ga je ervan uit dat hij dus enkel van de woordenopdracht is uitgegaan?
Ich bin ein Bärliner!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #95 Gepost op: 5-02-2019, 11:53:56 »
Opvallend dat bij de executie van aflevering 5 iedereen, behalve Niels, de naam Rick Paul noemt.

Aflevering 6
RP: vertrouw Sarah Niels, verdenkt Jamie dan Merel dan Sinan met een joker
Jamie: Rick Paul
Sinan: meiden goed Niels RP niet goed
Sarah ik weet het gewoon niet. Merel RP Jamie
Niels max 2 1/2 spreiden,Sinan skippen?
Merel: RP altijd al, Jamie niet blinde vlek worden.

Aflevering 5
Jamie : Veel vrouwen, klikt op Rick Paul bij de vraag wie is de mol. “test niet het slechtst maken.
Sarah: Rick Paul en de afgelopen 3 testen ook
Robert: Rick Paul, Jamie Merel. (Ik denk dat hij Merel heeft ingevuld als mol)
Merel: Robčrt is het niet, Sarah, Rick Paul hoofdverdachte en Jamie.
Sinan: bang voor tunnelvisie, gelukkig heb ik mijn fout hersteld
Niels: Sinan,
Rick Paul: Merel, Sinan en Jamie

Aflevering 4
Jamie : Eveline
Sarah: niet Robert
Robert: Sarah Rick Paul
Merel: Eveline, Rick Paul, Jamie, Sinan
Sinan: niet meer Eveline, maar Merel
Niels: Merel Sinan Jamie Eveline
Eveline: joker verhaal
Rick Paul: niet meer Eveline,

Aflevering 3
Rick Paul : Sinan
Niels, Sinan reservemol, Eveline hoofdverdachte,
Nickie: Eveline
Robert: Merel, Jamie.
Jamie: Rick Paul (vlag)
Sarah: Evi weg, nu Eveline,
Eveline, Nickie Rick Paul, Sinan, Jamie
Sinan: niks in beeld, groene hand na exectie
Merel: niks in beeld

Aflevering 2:
Rick Paul : Sinan, Evelien
Sinan: Rick Paul
Niels: Evi, Rick Paul (paar vragen)
Evelien: Evi, Nikkie
Merel : Evi, Nikkie, Evelien
Nikkie : Evi
Evi: Evelien. Beetje Rick Paul, Nikkie, Sinan
Robert: Evi, Jamie en Sinan
Sarah: 3,4,5 maar welke
Jamie: Evi, Eveline, 2 mannen erbij, Rick Paul, Sinan

« Laatst bewerkt op: 12-02-2019, 21:03:08 door foxhunter »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #96 Gepost op: 5-02-2019, 12:23:49 »
Dan ga je ervan uit dat hij dus enkel van de woordenopdracht is uitgegaan?
Ik luisterde zonet naar de podcast en daarin zegt hij dat hij te veel gespreid heeft. Dus niet alles op 1 persoon.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #97 Gepost op: 5-02-2019, 15:52:29 »
Het lijkt me obvious dat Robert heeft gestemd op Sarah, want hij zag haar molgedrag bij het woorden maken. Als hij te weinig heeft gespreid, heeft hij zeker op Sarah gestemd als mol. Sarah is dus niet de mol.

Hij zegt zelf 'als dan toch een vrouw de mol moet zijn, dan Merel'. Het is niet eens zeker dat hij op Merel heeft ingevuld, laat staan dan op Sarah. Hoogstens heeft hij bij een spreiding op RP, Jamie, Merel en Sarah ingevuld, maar hij heeft zelf aan dat dat niet zo goed gelukt is.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #98 Gepost op: 9-02-2019, 21:16:21 »
Jamie -> Rick-Paul
Merel -> Rick-Paul, Jamie
Niels -> ? (Sinan?) 2,5 personen.
Rick-Paul -> Jamie, Merel, Sinan
Sinan -> Niels, Rick-Paul
Sarah -> Rick-Paul, Merel, Jamie
Frankje Lapi

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #99 Gepost op: 9-02-2019, 23:23:24 »
Jamie -> Rick-Paul
Merel -> Rick-Paul, Jamie
Niels -> ? (Sinan?) 2,5 personen.
Rick-Paul -> Jamie, Merel, Sinan
Sinan -> Niels, Rick-Paul
Sarah -> Rick-Paul, Merel, Jamie

Een teleurstellende aflevering voor dit topic. Een vreemde sprong van Sinan. Hij komt toch van ‘de mol is een vrouw’.
De Merelverdenkers lijken zeldzamer te worden. Misschien valt hier volgende week iets uit te halen.