Had ik niet verwacht dat Merel op Sarah zou zitten.
Persoonlijk vond ik Niels redelijk makkelijk af te strepen. Een verdenking op hem was lastig uit te leggen.
Ik ben vooral geïnteresseerd in de uitleg bij die verdenkingen. Ik weet het... We doen veel aannames, zeker omdat we dit jaar niet anders kunnen (punt voor de evaluatie want ik vind echt dat we te weinig gezien hebben, maar misschien hebben we ook veel over het hoofd gezien).
Sarah verdenkt Merel om een in mijn ogen legitieme reden die ook in beeld was. Haar reactie op die actie was impulsief en voor mij daardoor ook kandidaats. Huh? Waarom doe je dat nu?
Merel verdenkt Sarah om een legitieme reden, maar wij hebben in beeld gezien dat dat klopt. Ik kan er alleen niet bij, dat Mol Sarah haar naambordje pakt bij de laserstralen en dan afgaat. Vervolgens neemt ze het bordje mee, zodat iedereen weet dat ze daar TWEE fouten heeft gemaakt: geen geld pakken èn afgaan? Er zijn twee opties... Ze deelt deze informatie met Merel of ze deelt het met iedereen. Waarom zou de Mol dat doen als het doel is niet ontdekt te worden?
Ofwel... Hoe weet Merel dit?
En terug naar het begin... Merel kan niet anders dan Sarah verdenken, omdat Niels nog lastiger uit te leggen is in mijn beleving.