We hebben inderdaad 7 koppels.
FrankLapidus - Fabiann
Starlight - Mollenvanger
putyourHANSup - D*N
Lucy - Bjorrn
SpacyColours - wouterv
Swifty - Nieky
Lan - timvdons
Hee wanhopige vrijgezellen
Ik heb het gevoel dat het voor iedereen slim is als we als groep samenwerken hier (worden we ook wat closer van, winwin). Dit is namelijk een soort mastermind. En ik weet nog van vroeger dat het in zo'n situatie slim is om te achterhalen welke kleuren er al op de juiste plek staan (dus welke duo's er kloppend zijn).
Het minst zeggends zou zijn als we morgen 7 volledig nieuwe duo's maken, dus laten we dat voorkomen.
Mijn voorstel is als volgt:
Ik denk dat we moeten afspreken dat we 4 duo's intact laten en 3 duo's gaan husselen.
- Als we dit doen, en er branden dan morgen weer 2 lampjes, dan weten we (zo goed als) zeker dat er bij de 4 intacte duo's, 2 juiste zitten. Nogal waardevolle informatie.
- Als we dit doen, en er branden morgen nogmeer lampjes, weten we zeker dat er van de intacte duo's 2 duo's juist zijn én dat er van de gehusselde duo's nu kloppende matches zijn die eerst fout waren. Ook mega usefull.
- Tot slot, als we dit doen en er branden morgen minder lampjes, weten we zeker dat er minstens 1, misschien meerdere, kloppende zat(en) bij de gehusselde duo's en dat de intacte duo's op hun beurt dus fout waren. Ook mega usefull.
Dit werkt natuurlijk alleen als iedereen het ermee eens is, wat vinden jullie