En de hoge torens afbouwen (Joeri) vind ik toch niet bepaald mols.
Klopt - daar staat een negatieve score voor
Joeri (-0,7). Maar hij beslist mee over welke torens (+1,1), bouwt aan de hoogste torens (+0,7), zit in de sterke groep (+0,8), heeft veel stem in de groepsverdeling (+1,7), draagt niet bij aan de oplossing voor de zwakste schakel (+1,2) en geeft aan het einde aan te willen wachten (+0,4). En stond bovendien in aflevering 1 al hoger dan anderen, onder andere door slecht jongleren.
Elisabet daarentegen zit in de zwakke groep (-0,8), lijkt niet heel veel mee te kiezen over de groepsverdeling (voorzover in beeld) (-0,7), en bouwt ook een toren af (-0,6).
Bruno zelfde verhaal qua groepsverdeling (-0,8 - 0,7), en hij is centraal in de zwakste schakel (-1,9).
Martijn is verdacht doordat hij snel wil gaan bij het wandelen (+0,8), en bij het koken (naar hoe ik het heb beoordeeld) samen met
Axel weinig goed lijkt te doen, zowel bij het koken zelf (+1,3) als bij het doorgeven van informatie (+1,7).
Axel scoort dan weer veel minder verdacht, o.a. omdat hij in de wandelopdracht niet te veel tijd wilde besteden aan het dansen, en bij andere beslisingen (torens, sterk/zwakverdeling) niet super betrokken lijkt.
Misschien zijn de weegfactoren niet ideaal hoor (hangt af van de scores van alle kandidaten en hoe die verschillen, en van de poll-stemverdeling mols : onmols). Maar dit is wat er uit komt. En ik ga de kookopdracht liever niet nog een derde keer turven...