Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
@Brent wat is je minst favoriete winnaar van het songfestival ooit? De mijne is 2011 dat vond ik geen leuk lied.
Stiekem heb ik een persoonlijke haat voor Turkije 2003 omdat ze gewonnen hebben met 2 punten meer dan België, dewelke toen op de tweede plaats eindigde Maar een top 3 van slechtse liedjes songwise:1. Joegoslavië 1989 (dit had Denemarken moeten winnen)2. Letland 2002 (dit had Malta moeten winnen)3. Estland 2001 (dit had Frankrijk of Griekenland moeten winnen)
Oekraïne met die chick die deed dansen alsof ze Russische kogels aan het ontwijken was, jezus wat een slecht nummer, heb die toen doorgespoeld, kon er niet meer naar luisteren.
Nooooo, Wild Dances is een feest
Als ik bij je thuis ben doe we daar wel een dansje op . Lekker heen en weer met onze heupen lol.
Wild dances van Ruslana bedoel je. Ook één van mijn minderen. Vond dat zo'n gimmick act als je begrijpt wat ik bedoel lol.
Ik kan al niet wachten
Nee die Jamala chick van CRIMEA IS UKRAINE?
Die was niet aan het dansen.. meer stil staan en heupen bewegen op de trilling van de muziek. Vond dat een okay winnares, en zeker verdiend, maar sound of silence en Rusland waren dat jaar beter voor mij.
Moderne dans is ook dans, justice!Ja of geen justice want ik vond het er dus niet uitzien
No't jo myn Frysk hawwe getrigged, sil ik dat moarn foar de heule dei brûke. Joejoe. Elkenien: sliep gût. Jou al jo jokers oan Sanmol, kandidaten. Neat is wat it liket. Well, behalve dat d'r nochal in pear falske mollen yn it spul binne.
Same
Hey Jeroen!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
513 gasten en 3 vaste bezoekers