Het is niet te omschrijven hoe ik het naar mijn zin heb gehad in de afgelopen weken. Dennis heeft een prachtig spel in elkaar gestoken met opdrachten die ik allemaal kon waarderen! De ene was uiteraard beter dan de andere, maar toch hadden alle opdrachten iets 'aantrekkelijk' en dat vind ik heel knap. Er werden juist in discord een paar quotes van mij en andere kandidaten aangehaald en dan besef je toch echt wat voor een fantastische weken dit waren. Het klinkt allemaal zo onnozel, maar toch heb ik er ontzettend van genoten. Dat we nu allemaal thuis zitten heeft er natuurlijk voor gezorgd dat ik er nog meer mee bezig was. Dat zal ook deels verklaren waarom ik de eerste drie weken zo 'saai' was, want toen had ik het nog druk met school. Hopelijk hebben jullie mij de weken erna wel als een toffe kandidaat ervaren (die niks te doen had in aflevering 5 doordat die er in twee opdrachten als eerste uitlag), want ook de andere kandidaten waren geweldig! Ik heb enorm veel gelachen om verschillende opmerkingen en quotes.
Ook de kijkers wil ik even bedanken. Jullie hebben ervoor gezorgd dat sommige opdrachten van Dennis konden worden gespeeld. Ik vond het heel vet hoe Dennis voor zo'n sterke interactie met de kijkers heeft kunnen zorgen. Ik ben er helemaal van overtuigd dat jullie dit als kijkers geweldig vonden.
Ik wil iedereen bedanken voor deze leuke tijd, want wat moest ik anders doen in deze periode? Allemaal bedankt, echt waar!