Dit was een zenuwslopende executie! In eerste instantie schrok ik niet zo erg toen ik een oranje scherm kreeg, maar toen D*N zei dat ik afscheid moest gaan nemen toen sloeg de paniek en enigszins agressie toe. Dat de executie doorging was wel een goed teken, want waarschijnlijk zou er nog iemand een oranje scherm krijgen en had ik nog een kans om terug te komen. Het was dus een hele plottwist dat MollenvangR-Art een rood scherm kreeg nadat LdHmolletje het tweede oranje scherm kreeg. En hopelijk heeft het oranje scherm alleen te maken met de eerste opdracht van de nieuwe aflevering en betekent het niet dat LdH en ik de test na MollenvangR-Art het minst goed hebben gemaakt.
MollenvangR-Art, ik wil hier nu wel zeggen dat jij één van mijn hoofdverdachten was. Jouw afscheid is dus best dubbel, aan de ene kant ben ik blij dat een hoofdverdachte eruit is, maar aan de andere kant vond ik je een leuke kandidaat in het spel en was het duidelijk dat je niet alleen bezig was met geld binnen te halen. Als je de Mol was geweest, dan was je een goede Mol wat mij betreft. Maar helaas, het mocht niet zo zijn. De Mol gaat het een stukje lastiger krijgen om verborgen te blijven, denk ik zo!
Het ga je goed, Nico