MICHAEL90 WAAROM ZET JIJ JE JOKERS NIET IN?? Ik snap er echt niets van. Het hele spel heb ik nog niet één joker gezien (terwijl ik altijd bijna degene ben die het meest verdient), en jij gaat nu naar huis met jokers op zak. ALTIJD inzetten, ook al vind je het niet nodig. Als je het gedaan had, had je er nu mogelijk nog in gezeten. Jokers zijn onderdeel van het spel, dus er is niets oneerlijks aan, ook al heb je wel een voordeel ten opzichte van de andere kandidaten.
Maar goed,
dit was wel genoeg gekrijs. Ik had niet verwacht dat je het spel nu zou verlaten, want ik dacht dat je je verdachten goed op orde had. We hebben leuke gesprekken gehad en onderling wat dealtjes proberen te sluiten, die helaas niet allemaal doorgegaan zijn. Je leverde een belangrijke bijdrage aan de pot en dat gaan wij nu ook missen. De winnaar van deze editie mag Lucy en jou wel mee uiteten nemen naar de lokale snackbar om jullie te bedanken voor jullie inzet.
En voor de rest: Chardo, LdHmolletje, Robbieazerty, robindtc en Vermoljoen, we zijn er nog met z'n zessen. We zijn gehalveerd. De finale komt nu echt wel in zicht. En ik denk dat we daar allemaal voor willen gaan.