Allereerst wil ik de drie finalisten van deze editie van harte feliciteren met hun plaats in de finale! Jullie waren geduchte tegenstanders, Robbieazerty, robindtc en Chardo!
Jammer dat ik net voor de finale het spel moet verlaten, dat is nogal zuur, want ik zal nu niet de geschiedenisboeken in gaan als finalist van WidMO 2020, maar als een simpele kandidaat (no offense naar TimvDons, Sanmol (RIP), Brent, Lucy, MollenvangR-Art, michael90, LdHmolletje en Vermoljoen). Ik was erg zeker over mijn test, maar blijkbaar was het niet genoeg. Of ik zat fout. We gaan het allemaal zien bij de ontknoping.
Ik wil D*N enorm bedanken voor het organiseren van dit spel. De opdrachten waren doorgaans leuk bedacht en zaten goed in elkaar. Het getuigt van heel wat doorzettingsvermogen om letterlijk maandenlang zoveel tijd te steken in een forumspel. En ook met een flink tempo. Elke ronde drie opdrachten verzorgen en bijhouden, testen afnemen en ook de dingen buiten het spel in de gaten houden zonder (zichtbare) problemen getuigt van veel skills.
Verder wil ik D*N ook bedanken voor het feit dat hij mee heeft laten meedoen aan het spel. Ik had me net op dit forum geregistreerd en hoorde via Chardo en Brent dat er een online Wie is de Mol?-editie op dit forum georganiseerd zou worden. Ik schreef me natuurlijk meteen in, maar had weinig hoop omdat ik net nieuw was en D*N dus nog niets van mijn activiteit wist en omdat ik had verwacht dat er 300 aanmeldingen op een WidM-forum zouden zijn. Maar ik zal het hier verder bij laten, want anders heb ik niets meer te vertellen in MolTalk.
Over MolTalk gesproken. Het is ook positief dat ik nu afgevallen ben, want nu sta ik de komende week volledig in de spotlights bij MolTalk. Als ik een finalist zou zijn geweest, dan moest ik die eer toch met de andere twee delen, omdat bij de ontknoping opeens drie rollen bekend zouden zijn en dan zou de meeste aandacht toch naar de Mol gaan. Dus ik kijk uit naar de vragen die daar aan mij gesteld gaan worden!
En natuurlijk ga ik de nu nog kleine groep missen. Vooral mijn kamer- en bargenoot Chardo. Het was zo mooi om samen met jou een cover op de PokéRap te maken