Starlight, ik vind het écht heel vervelend dat je mijn woorden blijft verdraaien. Als je dan oude koeien uit de sloot gaat halen, moet je wel het hele verhaal erbij betrekken. Ik zei niet dat risicogroepen zelf niet weten wat de impact op hun leven is, ik zei dat risicogroepen ook niet de wijsheid in pacht hebben. Dat was in reactie op dat jij zei dat we nu eens met z’n allen naar de risicogroepen zouden moeten gaan luisteren. Daarmee heb ik dus nooit gezegd dat ze zelf niet weten wat de impact van de maatregelen is op hun leven, maar wel dat ook risicogroepen niet per definitie gelijk hebben in hun visie op wat de beste strategie zou zijn.
Ik heb nu volgens mij ook al vijf keer gezegd dat ik helemaal niet vind dat je alleen maar positief moet zijn. Ik vond Tarbozans reactie op de maatregelen erg negatief. That’s all. Jij haalt er vervolgens allemaal andere dingen bij, waar het helemaal niet over ging. Als ik eerder geïrriteerd of fel heb gereageerd, dan spijt me dat. Maar volgens mij heb je zelf ook best wel fel gereageerd. En terecht, het is nu eenmaal geen koetjes en kalfjes onderwerp.
@Tarbozan, ik zei het misschien verkeerd, maar ik bedoelde het absoluut niet persoonlijk. Ik bedoelde eigenlijk vooral dat ik je mening over de nieuwe maatregelen erg negatief vond. Sorry dat ik het niet goed formuleerde.