Je hoeft niet zo arrogant te doen. Een pandemie gebruiken als grapje waar op dit exacte moment mensen gewoon letterlijk aan sterven en dat de hele maatschappij kan doen barsten is gewoon not-done. Enige vorm van empathie zou hier wel op z'n plaats zijn. Zou je nog zo reageren als iemand van je familie aan die ziekte overleden zou zijn? Maar ga gerust nog wat Dungeons and Dragons in je kelder spelen. Volledig wereldvreemd.
Sorry, dit moest er even uit
Ik weet niet helemaal zeker meer of dit nou ook een of andere rare tactiek in het spel is of je echt boos/geïrriteerd bent?
Wie mij kent weet wel beter dat ik niet arrogant ben. En over Corona lachen is misschien inderdaad niet zo handig, daar kan ik in mee gaan, maar iedereen maakt wel eens ergens een grapje over dat niet gepast is voor een ander.
Want jij gebruikte het virus ook laconiek:
Er zijn gewoon veel fora die al jaren een groot bestaan kennen die nu ook plots uitsterven hoor. Het stijgt exponentieel, net als het virus!
Of bent stereotyp rasitisch omdat we in India zitten:
Nee. Het stinkt hier enorm, we hebben alleen nog maar in slechte hotels geslapen en iedereen schijt hier op straat en in het water
Sorry, maar zo kan ik ook overal wel iets op verzinnen.
En als die reactie komt omdat ik op je buddy Lodewijk reageerde: die post was positief bedoeld richting hem. Ik moet amper hardop lachen om dingen die ik online lees. Glimlachen ofzo wel, maar het moet al iets heel goeds zijn om me hardop te laten lachen. Dat was bij deze gebeurd, dus good on him. Ik vond jullie tijdens het weerwolven/bankbedienden spel aanvankelijk redelijk storend, maar ik moest gewoon aan de humor wennen en begin jullie zelfs tof te vinden, maar kennelijk andersom niet zo.
Als iets aan mij je echt stoort, dan hoor ik het graag via pm in plaats van hier een openbare ruzie te schoppen. Dat hebben Sanmol en ik toen ook gedaan en is voor zover ik weet goed gekomen, al heb ik geen invloed op alles wat er achter de schermen nog geluld wordt natuurlijk.
Als het wel gepost is bij wijze van tactiek om maar reactie uit te lokken in het spel, dan denk ik niet dat ik nog veel zin heb in dit spel.