Eindelijk contact met andere mensen! Ik begon al langzaam gek te worden in die enorm kleine kamer. Ik weet dat D*N een fetisj heeft om mensen op te sluiten, maar dit is wel heel erg. Ik zit hier namelijk met vijf slangen.
Er zijn dus vijf slangenmanden en ik kan de slangen laten dansen door de juiste nummer 1 hits uit 2019 af te spelen. Vandaar dat ik constant liedjes aan het posten was. Tot nu toe was alleen Duncan Laurence - Arcade juist en daar heb ik de letter 'G' voor gekregen. Ik moet er dus nog vier goed raden. Als jullie suggesties hebben, dan hoor ik het graag. Ik heb heel veel voor de hand liggende nummers als gepost, zoals Billie Eilish - bad guy, Old Town Road, Señorita, enzovoort. Die zijn allemaal niet juist.
Ik zal dus uiteindelijk 5 letters hebben als ik de vijf nummers juist hebt. Vervolgens kan ik daar een woord mee maken en dat invoeren ergens. Mijn deur is gesloten met een vierletterige code.
Er is hier ook een wandtekening met 4 bakken. Een bak met tomaten, een bak met bladeren, een bak met vlees en een bak met geld (dit lijkt me belangrijk).
Verder post ik nog even een nummer waarvan ik gehoopt het nooit meer te hoeven horen: