Voordat we kijken naar het beslissende duel gaan we kijken van wie alle quotes waren!
Quote 1
Ik moet meedoen omdat ik een sterk aanwezige persoonlijkheid ben en toch echt eindelijk eens een keer een mol moet ontmaskeren
Quote 2
Ik ben iemand die, als niemand anders het doet, de leiding pakt, maar wel op een manier waardoor ik kan worden verdacht door anderen.
Quote 3
Ik zal mensen mogelijk ook wat gaan uitdagen/provoceren, maar probeer dat altijd op een luchtige manier te doen. Het is leuk om op een niet-agressieve manier reacties uit te lokken en dat geeft ook kleur aan een spel.
Quote 4
Ik breng de entertainment in de groep en zorg voor een bindende groepsdynamiek.
Quote 5
Ik kan een liedje zingen of een powerpoint presentatie, maar laat dat duidelijk genoeg gezien waarom ik mee moet doen? In mijn optiek niet. Of komt het omdat ik niet zo creatief ben.
Quote 6
Om die objecten te bemachtigen ga ik over lijken en dan gooi ik wel eender wie onder de bus of smijt ik het geld wel weg opdat ik toch maar in het spel zou kunnen blijven.
Quote 7
Als je me zou willen vergelijken met een deelnemer van het huidige seizoen kom je denk ik uit bij Nathan Rutjes.
Quote 8
Ik ben ik! Ik ben mezelf, en probeer dat ook zoveel mogelijk te blijven. En dat kan perfect in een online spel als Wie is de Mol?! Een spel heeft niet alleen haantjes en kippetjes nodig, toch?
Quote 9
Ook valse hintjes wil ik in manier van spelen achterlaten, zodat men denkt dat ik de mol ben. Kijk maar naar de eerste letters van deze motivatie
Na deze eerste ronde was de stand
Chardo:
Robbieazerty:
Robindtc:
Op naar de biechten!
Quote 1
Ik ga in het begin eerst observeren en af en toe ‘kwaad’ zijn op beslissingen van andere kandidaten en ook goed gebruik maken van mijn ‘onbekendheid’ op het forum.
Quote 2
Ach een beetje stuntelig gedrag kan geen kwaad, is vaak ook wel grappig
Quote 3
Ik vind het nu al een leuke, maar ook vreselijk actieve, irritante groep kandidaten, maar ik ben toch ook blij dat we lekker actief bezig zijn
Quote 4
Stiekem wil ik ook niet dat hij me uitlacht als hij wél de mol is en ik niét op hem heb gezeten.
Quote 5
Voordat ik begon met dit spel had ik eigenlijk verwacht de mol te worden, maar D*N had uiteindelijk toch besloten om iemand anders te kiezen.
Quote 6
Ik heb me voorgenomen me zo in het spel te manoeuvreren dat steeds als ik goeds d e, ik ook weer een foutje maak.
Quote 7
Misschien kunnen we op de terugweg uit India eventjes een tussenlanding in Wenen maken!
Quote 8
Wanneer gaan de spelfanaten eens tot de conclusie komen dat zit soort vragen niet werken
Quote 9
ik gil alles bij elkaar
De stand was toen
Chardo:
Robbieazerty:
Robindtc:
We gingen dus naar de sudden death, één van de heren was juist en de andere niet dus we hebben een winnaar......
Quote 1
"Het is niet gemakkelijk. Ik heb soms goede ideeën en dan wil ik ze plaatsen en dan bedenk ik me opeens, want ik mag niet te onverdacht zijn. Ik moet een verdachte van vele kandidaten zijn."
Chardo zei:
Robbieazerty zei:
Vermoljoen, en wint dus deze opdracht
Als de winnaar van deze opdracht het spel wint, dan komt er 5.000 euro bij in de pot waardoor jullie potentieel nog over het mooie bedrag van 30.000 heen gaan!
Nu is het tijd voor de allerlaatste test met vervolgens de ontknoping! Veel succes!