Ik moet wel evens iets opbiechten... tijdens de opdracht met
de bagage heeft Robin mij heel erg geholpen in de goede richting. Ik wist namelijk dat India er niet tussen zat, maar om de mol voor het blok te zetten heb ik die wel genoemd. Daar viel Robin bij mij aardig door de mand, want die begon nooit meer erover alsof ik India wel echt had gehoord. Lucy had dit wel gezegd, en daardoor wist ik dat zij het niet was. Daarna besloot ik opeens in het eind wel door te drammen dat India er niet tussen zat. Dit is ook de enige opdracht waar ik Robin héél erg heb verdacht (naast de eerste opdracht dan).
Bij de Taj Mahal opdracht dacht ik dat Robin echt niet de mol was, want hij gaf mij het antwoord cadeau van de groep, die ik goed had gegokt. Dat vond ik zo'n anti-mol actie dat ik daarna Robin heb weggestreept als mol. En die 500 euro.. tja.
Maar mijn lameste nep-mol actie is tijdens de box geweest. Daar voel ik me oprecht nog heel schuldig over. Tijdens die opdracht heb ik MV proberen verdacht te maken door te zeggen dat hij niet de cijfers heeft doorgegeven. Dat was ik. Op een gegeven moment kregen we zowat alle cijfers door van zeven door, en ik wist dat de mol ergens in het begin moest zitten, dus mijn cijfers zou ik nooit meer krijgen. Ik heb toen besloten om niks meer door te geven door meer kans te maken op die joker. Sorry MV
, anders was iedereen ontsnapt behalve ik.