Auteur Topic: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge  (gelezen 52537 keer)

Offline michael90

• winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #140 Gepost op: 9-05-2020, 21:27:39 »
Wacht eens Lodewijk.... Die hint naar de Mol. Ik kreeg van Chardo jouw hint, maar dat was een ander lied. En nu komt het: dat lied kwam ook uit 2000!  ::oink::
Jouw foute hint heeft mee uiteindelijk doen besluiten op Chardo te gaan ipv Robin  :-X

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #141 Gepost op: 9-05-2020, 21:28:34 »
Trouwens ik moet even alle liefde aan LDH geven die na mijn vertrek een heel lief berichtje heeft geschreven  ::hug::. Alle love daarvoor.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #142 Gepost op: 9-05-2020, 21:29:06 »
Trouwens ik moet even alle liefde aan LDH geven die na mijn vertrek een heel lief berichtje heeft geschreven  ::hug::. Alle love daarvoor.
::hug:: ::hug:: ::hug::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 9-05-2020, 21:29:19 »
1 goed antwoord te weinig  ::oink::

én te traag :) Waar ik blij om ben.

Ik stond erna te douchen en bedacht me toen dat ik één vraag mogelijks fout geantwoord kon hebben, waar ik van baalde. Maar ik baal al minder omdat ik dan sowieso ook trager geweest zou zijn. :)

Offline Vermoljoen

• Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
« Reactie #144 Gepost op: 9-05-2020, 21:30:24 »
@Dennis: hadden Chardo en Lodewijk zonder die joker ook al 20 vragen juist gehad? Anders ben ik gewoon door zo'n joker eruit gevlogen  :\'(
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #145 Gepost op: 9-05-2020, 21:30:29 »
Wel mooi om te zien dat Lodewijk door het spel heen vooruit is gegaan in zijn testsnelheid. Van 83 minuten  ::oink:: naar 4 minuten :P
« Laatst bewerkt op: 9-05-2020, 21:32:05 door MollenvangR-Art »

Offline SpacyColours

• Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Time's Person of the Year 2006
« Reactie #146 Gepost op: 9-05-2020, 21:30:36 »
Vermoljoen, jij hebt het ook erg goed gespeeld zeg! ::hug::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #147 Gepost op: 9-05-2020, 21:30:50 »
::hug:: ::hug:: ::hug::
Dat was echt héél lief van je  ::bravo::. Trouwens voor degene die het willen weten mijn 12 punten in het songfestival waren naar Noord-Macedonië gegaan. De enige met smaak, huh  ::trots::.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #148 Gepost op: 9-05-2020, 21:32:22 »
@Dennis: hadden Chardo en Lodewijk zonder die joker ook al 20 vragen juist gehad? Anders ben ik gewoon door zo'n joker eruit gevlogen  :\'(
Lodewijk niet, Chardo deed expres één fout en deed die op jou inzetten voor het geval jij toch de mol bleek te zijn ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vermoljoen

• Global Moderator
« Reactie #149 Gepost op: 9-05-2020, 21:36:37 »
Ik kan echt huilen. Als MV nu gewoon eens met een verstaanbare stem 'Ik ben de Mol' had gezegd, dan had ik dit meer onderzocht  ::rofl::

Nee, er is nu niks meer aan te doen. Ik ben heel blij dat ik dan toch de eerste ben die Robin doorhad en tot aflevering 8 ben geraakt, want ook dat is een hele mooie prestatie!
Ik vond het oprecht heel leuk om dit allemaal te lezen: hoe de opdrachten zijn bedacht, behind the scenes, molbiechten,... dit heb je echt heel leuk aangepakt, Dennis! En dan moet eigenlijk het leukste nog komen: de biechten!

Iedereen BEDANKT! Ik vond het geweldig!  ::bravo:: ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline SpacyColours

• Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Time's Person of the Year 2006
« Reactie #150 Gepost op: 9-05-2020, 21:37:15 »
Lodewijk niet, Chardo deed expres één fout en deed die op jou inzetten voor het geval jij toch de mol bleek te zijn ;).
Wat slim!

Chardo, nogmaals gefeliciteerd met je overwinning! Ik ben wel benieuwd naar hoe jij het spel hebt beleefd! (al zullen we dat ook nog wel lezen in je biechten natuurlijk)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Lodewijk van Lodenstein

• Forumlid
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
« Reactie #151 Gepost op: 9-05-2020, 21:39:43 »
Wel mooi om te zien dat Lodewijk door het spel heen vooruit is gegaan in zijn testsnelheid. Van 83 minuten  ::oink:: naar 4 minuten :P
Dat moet ik wel even verklaren denk ik. Het is niet zo dat ik tijdens het maken van de test even een middagdutje ging doen om na een uur weer verder te gaan. Toen ik de eerste test ging maken had ik me eigenlijk helemaal niet voorbereid, dus pas tijdens het maken van de test ging ik de antwoorden zoeken. Ook wilde ik elke kandidaat aan een antwoord koppelen, zodat ik de eerste tests zo kon inzetten zodat ik statistisch gezien op de meeste mensen inzette. Dus wie de Mol ook zou zijn, ik zou dan altijd minstens x vragen op die persoon hebben ingezet en ik wilde die x dus maximaliseren. Mijn tactiek was dus in het begin om alle tijd te nemen en vooral voor zo optimaal mogelijk spreiden gaan. In aflevering 3 is dat me wel bijna fataal geworden, maar dat was echt omdat ik robindtc toen totaal niet verdacht en ik dus toch wat minder op hem had ingezet. Na het vertrek van Lucy ging ik veel minder spreiden en dat zie je ook in mijn testtijden terug.

Dat ik er in de halve finale op tijd ben uitgegaan, is dan ook wel toepasselijk  ::regenboog::
« Laatst bewerkt op: 9-05-2020, 21:42:21 door Lodewijk Backer »

Offline michael90

• winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 9-05-2020, 21:39:47 »
Bij deze wil ik dan ook iedereen bedanken. Kijkers, tegenspelers, Spacy, maar bovenal mijn medekandidaten. Vond het echt leuk om eens deel te nemen aan een WIDM-spel en zonder jullie was het nooit zo gezellig geweest. Ik denk dat ik het met iedereen wel redelijk goed kon vinden, al weet ik niet of dat bij iedereen wederzijds is natuurlijk ::hypocriet:: Tot slot wil ik uiteraard Dennis bedanken voor het bedenken van zulke toffe opdrachten en mij de kans te gunnen dit avontuur mee te maken. Spreek de meesten van jullie vast nog wel vaker ::bravo::

Offline Vermoljoen

• Global Moderator
« Reactie #153 Gepost op: 9-05-2020, 21:40:31 »
Eigenlijk nog wel tof om te weten: ik heb die ochtend zelf nog een pm naar Robin gestuurd met daarin 2 vragen: de startlocatie bij Hindi Verbindi en wanneer zijn stem in het filmpje kwam, omdat ik toch wel eens wou weten wat hij dan zou zeggen (ik wist toen nog niet dat MV fluisterend 'Ik ben de Mol' zei.). Hij heeft mijn pm's nooit beantwoord waardoor ik door een tekort aan informatie ben afgevallen. Ik had misschien nog wel wat meer kunnen polsen bij andere kandidaten, maar ik was er redelijk zeker van dat dat niet zou werken. Helaas, niks aan te doen.

Chardo, Lodewijk: van waar komen die 2 jokers zelfs?

Offline Robindtc

• Forumlid
  • Mol WIDMO 2020
« Reactie #154 Gepost op: 9-05-2020, 21:42:18 »
Het ergste moment van de afgelopen tien weken was wel dat Vermoljoen op Discord mij opeens die slangenhint over Robin Hood begon uit te leggen

Ja hoe antwoord je in godsnaam daarop  ::rofl::

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • It's a plane
« Reactie #155 Gepost op: 9-05-2020, 21:42:30 »
Ik kijk nu al uit naar de biechten ::bravo::

Dennis bedankt voor de organisatie ::bravo::
Kandidaten bedankt voor het spel ::bravo::

En de rest ook bedankt natuurlijk ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #156 Gepost op: 9-05-2020, 21:42:51 »
Ik kan echt huilen. Als MV nu gewoon eens met een verstaanbare stem 'Ik ben de Mol' had gezegd, dan had ik dit meer onderzocht  ::rofl::
Ik was verkouden oke :P En ik wilde het mysterieus doen haha.

Datzelfde heb ik met mijn joker, maar ja... ik had gewoon verwacht dat ik door all-in sowieso de slechtste was. En ik heb al geluk gehad door hem in afl 4 niet in te zetten. Toen ging ik er al bijna uit... :P dus nee, het is jammer, maar geen spijt :)

Offline Lodewijk van Lodenstein

• Forumlid
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
« Reactie #157 Gepost op: 9-05-2020, 21:43:35 »
Chardo, Lodewijk: van waar komen die 2 jokers zelfs?
D*N gaf die aan ons, omdat hij ons zo aardig vindt. Nee, die van mij was natuurlijk een glanzende winstjoker omdat ik bakken met geld had binnengehaald in Aflevering 8.

Offline Vermoljoen

• Global Moderator
« Reactie #158 Gepost op: 9-05-2020, 21:45:14 »
Ik ben me kapot aan het lachen met LdH die over cassettes begint  ::rofl:: ::rofl::

Offline Lucy

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
« Reactie #159 Gepost op: 9-05-2020, 21:50:20 »
Echt ik snap nog steeds niet hoe LdH in vredesnaam kon denken dat ik de mol was
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!