Auteur Topic: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge  (gelezen 52503 keer)

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO20] Aflevering 10 - Reünie Lounge
« Reactie #180 Gepost op: 9-05-2020, 22:28:59 »
Ja maar jij was ook echt vervelend op een gegeven moment. Je was zooo duidelijk aan het nepmollen naar mijn idee dat het alleen maar ten koste van de pot ging :P
Ja ik weet het, daar was ik me ook echt bewust van. Maar ja daar kon ik toen geen sorry voor zeggen. Daarom nu maar even :P  ::hug:: (en ondanks dat het zooo obvious was, ben ik wel enorm verdacht geweest)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: 9-05-2020, 22:29:32 »
MV vond ik in afl 1 verdacht maar wist gelukkig vrij zeker dat Tim veel op hem had en Vermoljoen waarschijnlijk maar weinig. Daarna heb ik nog lang bij Robbie gedaan alsof MV t was, en ging Robbie ineens all in op MV ::rofl:: Toch niet afgevallen toen though... Verdacht!!

Haha nouja ik had jou niet nodig op MV verdacht te vinden hoor, dat was niet op basis van wat jij zei, want ik was nog altijd niet 100% overtuigd van het nut van bondjes in widm. (Intussen wel ietsje meer, maar dat kan ook alleen als je elkaar echt vertrouwt)

En ja ik was dus echt all-in gegaan... Vrij vroeg in het spel, maar ik zat toen niet super lekker in m'n vel en in het spel en had zoiets van als het fout is, dan lig ik er maar uit, who cares.  ::schaam::

Offline Lucy

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
« Reactie #182 Gepost op: 9-05-2020, 22:30:31 »
Oh nee weet ik maar het was vooral grappig dat jij mij zei: als ik er niet uit ga is MV de mol. Maar ik wist dat dat niet kon. Dus dan moest je t zelf zijn. Maar dan zou je dat toch niet zeggen?!?!?!
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Robindtc

• Forumlid
  • Mol WIDMO 2020
« Reactie #183 Gepost op: 9-05-2020, 22:34:05 »
Toch fijn om te lezen dat het ophalen van 500 euro niet voor niks was

Vond ik echt vervelend om te doen maar ik was op de hoogte dat ik bij iedereen niet bepaald laag op de lijstjes stond  ::rofl::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 9-05-2020, 22:34:34 »
Oh nee weet ik maar het was vooral grappig dat jij mij zei: als ik er niet uit ga is MV de mol. Maar ik wist dat dat niet kon. Dus dan moest je t zelf zijn. Maar dan zou je dat toch niet zeggen?!?!?!
Haha ja ik had zoiets van je hebt een bondje of je hebt het niet, dus ik zeg het gewoon.
En dat duidt dan weer aan dat bondjes in widm raar zijn, want je weet toch niet of je wat je bondgenoot zegt kan vertrouwen?  ;D ( <- deze smilie bedoel ik trouwens als ik op whatsapp grijns!)

Offline Lucy

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 9-05-2020, 22:35:00 »
Yeah dat was wel echt onmols
Achteraf stom om alleen daarop af te schrijven haha maar t deed nogal veel in het ftm lijstje :-X

Offline Lucy

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 9-05-2020, 22:35:31 »
Haha ja ik had zoiets van je hebt een bondje of je hebt het niet, dus ik zeg het gewoon.
En dat duidt dan weer aan dat bondjes in widm raar zijn, want je weet toch niet of je wat je bondgenoot zegt kan vertrouwen?  ;D ( <- deze smilie bedoel ik trouwens als ik op whatsapp grijns!)

Ooooooh ::rofl::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #187 Gepost op: 9-05-2020, 22:36:14 »
Lodewijk die zijn biecht écht heeft ingesproken, ommagod!  ::love:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::bravo::

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • It's a plane
« Reactie #188 Gepost op: 9-05-2020, 22:36:31 »
HIDM die mij best goed kent ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Vermoljoen

• Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
« Reactie #189 Gepost op: 9-05-2020, 22:41:27 »
Sanmol,  fijn dat je hier toch nog even bent langsgekomen!  ::ok::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #190 Gepost op: 9-05-2020, 22:42:58 »
Sanmol,  fijn dat je hier toch nog even bent langsgekomen!  ::ok::

Ik had een hilarische mol kunnen zijn door mijn nep agressieve gedrag, maar rip  ::rofl::. Misschien Vlaamse mol 2021 dan maar  ::rofl::.

Offline Robindtc

• Forumlid
  • Mol WIDMO 2020
« Reactie #191 Gepost op: 9-05-2020, 22:44:32 »
Lodewijk  ::bravo:: Ga dat straks even allemaal luisteren

Arme D*N trouwens, nu pas bij het einde van aflevering 1  ::rofl::

Offline Lodewijk van Lodenstein

• Forumlid
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
« Reactie #192 Gepost op: 9-05-2020, 22:46:59 »
Lodewijk die zijn biecht écht heeft ingesproken, ommagod!  ::love:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::bravo::
Mijn advies is om het op x1,25 snelheid te luisteren, want anders duurt het allemaal echt lang :')
Maar ik heb ervan genoten om ze in te spreken en het is ook leuk voor mezelf om het na een jaar ofzo nog eens terug te luisteren. En natuurlijk geef ik mijn ongezouten mening over elke kandidaat in het spel!
« Laatst bewerkt op: 9-05-2020, 22:50:51 door Lodewijk Backer »

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #193 Gepost op: 9-05-2020, 22:47:06 »
Lodewijk  ::bravo:: Ga dat straks even allemaal luisteren

Arme D*N trouwens, nu pas bij het einde van aflevering 1  ::rofl::
Tegen de tijd dat een nieuw seizoen begint, staan alle biechten erop denk ik :P zoveel werk dat dit gaat zijn.

Offline Vermoljoen

• Global Moderator
« Reactie #194 Gepost op: 9-05-2020, 23:02:40 »
Echt leuk dat je jouw biechten hebt ingesproken, Lodewijk!

Ook grappig om te lezen hoe de meesten mij onderschatten  ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Robindtc

• Forumlid
  • Mol WIDMO 2020
« Reactie #195 Gepost op: 9-05-2020, 23:06:30 »
Heb nog wat kleine dingetjes die ik niet in mijn biechten heb vermeld / uit mijn biechten heb gehaald

Hier mijn brainstorm over de groepsindeling van opdr 3  ::rofl:: Er is flink wat geschoven. Niet de beste indeling merkte ik al snel, maar ik kende jullie nog nauwelijks

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline SpacyColours

• Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Time's Person of the Year 2006
« Reactie #196 Gepost op: 9-05-2020, 23:17:37 »
Citaat
Ik snap echt niet waarom er altijd een openbare Wie is de Mol?-poll bij het spel zit. Ik vind dat echt enorm afbreuk doen aan het spel eigenlijk. Het kán er voor zorgen dat de mol al binnen een paar afleveringen door iedereen gevonden wordt, en in elk geval geeft het kandidaten heel veel info over hoe het met de algemene verdenkingen zit in het spel. Natuurlijk kan het ze ook op het verkeerde been zetten, maar dan nog is het niet leuk als dat op basis van die poll is. Het heeft ook niet echt een meerwaarde voor de kijker, want wij hebben al de kijkers-pm.

Nog even een toevoeging: is het niet mogelijk om een blinde poll te maken? Waar mensen op kunnen stemmen, maar niet de uitslag kunnen zien. Dan kan de uitslag van alle polls uiteindelijk aan het eind van het seizoen worden bekend gemaakt.
Wat vinden jullie hiervan eigenlijk?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Robindtc

• Forumlid
  • Mol WIDMO 2020
« Reactie #197 Gepost op: 9-05-2020, 23:24:49 »
Ik vond die polls ook wel lastig ja, ik kreeg al snel best wel veel stemmen terwijl de tests lieten zien dat ik nog nauwelijks verdacht werd. Kwam door de afvallers denk ik

Dus ik vind het wel een goed idee ja

Offline Vermoljoen

• Global Moderator
« Reactie #198 Gepost op: 9-05-2020, 23:25:00 »
Dat laatste vind ik eigenlijk wel een goed idee! Ik stemde bij deze poll altijd op mezelf  ;D

Offline Lodewijk van Lodenstein

• Forumlid
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
« Reactie #199 Gepost op: 9-05-2020, 23:26:18 »
Wat vinden jullie hiervan eigenlijk?
Ben het volledig eens met dat bericht. Ik heb ook altijd gelogen in die polls, omdat het al vrij snel duidelijk werd dat robindtc het meest verdacht werd. Ik heb mezelf altijd als winnaar en Mol geantwoord en juist niet als afvaller en niet-Mol. Van de Kijkers snap ik wel dat ze het oprecht invullen, maar ook een aantal kandidaten hebben gewoon ingevuld wie ze verdenken. Dat is toch niet handig?
Een blinde poll zou de perfecte oplossing zijn, want als het openbaar blijft krijg je een mix van oprechte en gelogen antwoorden.

Ik vond het trouwens ook wel jammer dat de Afvallers in de Afvallers-PM hun testresultaten hadden uitgewisseld, waardoor het voor hen (en na Aflevering #9 'voor ons') ook al duidelijk was dat robindtc de Mol moest zijn. Simpelweg omdat alle andere opties niet meer mogelijk waren. Ik heb toen ik afviel tegen ze gezegd dat ik de test vol op Robbieazerty had ingezet, maar alleen Vermoljoen geloofde me. Sorry daarvoor nog ::hypocriet::