Haha het is te leuk om te lezen en te luisteren. Net de laatste biecht van Lodewijk geluisterd (en de laatste geschreven biechten had ik al gelezen terwijl zijn eerdere biechten aan het afspelen waren op de achtergrond).
En Chardo, sorry met de ontsnappingsopdracht!
Ik dacht aanvankelijk echt dat de rollen om de 24u wisselden ipv om middernacht. (terwijl ik dan nadien zie dat het er gewoon overduidelijk zwart op wit staat
)
Echt sommige dingen heb ik opzettelijk gedaan om verdacht over te komen, maar sommige dingen waren ook mijn eigen blondness. Hoewel het vaak ook kwam doordat ik snel tijdens het werk tussen mails en vergaderingen door kwam lezen/posten en ja, dan mis ik gewoon dingen. Zoals ook bij Robin's biecht over dat ie in de chat zat als De Mol om 7u15 's morgens en ik online kwam. Ja dan ben ik ook aan het werken geweest, dus heb niet eens naar die chat gekeken (doe ik eigenlijk nooit).
Nou omdat ik nu echt alles heb gelezen (jeetje al 2u intussen) ga ik het nog eens één laatste keer posten:
Gefeliciteerd Chardo, heel verdiend gewonnen!
Gefeliciteerd Robin, goed en leuk gemold!
Gefeliciteerd D*N met het organiseren van een superleuk spel!
En om helemaal Kumbaya My Lord te worden: oprecht ook leuk om de nieuwe mensen te leren kennen, voor zover je elkaar in een online spel vol wantrouwen kan leren kennen, maar toch!