Laat ik jullie maar uit jullie lijden gaan verlossen. Van de 12 kandidaten hebben 10 mensen hun stem uitgebracht. Laten we maar eens kijken wie de sterkste schakel is geworden.
KingLennart. Kijkend naar alle rondes presteert hij beter dan ViWiRu, dus daar gaat mijn stem dan ook naar uit.
De sterkste schakel is wat mij betreft
ViWiRu. Niet per se door het meeste geld binnen te slepen, maar ook vanwege het bankgedrag. ViWiRu koos er altijd voor om regelmatig te banken, waar minder risico in zat waardoor er meer is veiliggespeeld. Ik vind dat een mooie tactiek, en die beloon ik bij deze. Ook omdat ik er zelf uitvloog door te veel risico te nemen
KingLennart heeft het altijd al heel goed gedaan
. Hij heeft het beste tactische inzicht en weet veel vragen te beantwoorden.
Enigma tv blijft voor mij de sterkste schakel. Hij weet zoveel en in de speelrondes doet hij het ook echt goed.
Enigma. Over het hele spel gezien de sterkste schakel.
De sterkste schakel lijkt me het hele spel al duidelijk, maar de laatste speedrondes helemaal.
Enigma TV scoort onwaarschijnlijk goed in de speedrondes, neemt risico en doet aan gedurfd spelen (heeft ook als enige van de drie halve finalisten twee keer 0 gehaald in de speedrondes). Succes in de finale!
Blanco stem
Ik heb in dubio gezeten. Stem ik tactisch of doe ik dat niet? Nee dus. Ik stem voor
EnigmaTV.Ik zou het liefste samen met jou de finale spelen: de finale waar hopelijk iedereen naar uitkijkt gezien het spelverloop. Jij bent de jonge durfal die risico durft te nemen, ik de oude rot die zich bedachtzaam en vooruit rekenend door het spel heeft bewogen. Jij was/bent 4 keer de Sterkste Schakel, ik maar 1 keer. Jij bent tot deze stemronde 1x genomineerd als Zwakste, ik geheel niet. Jij bent de favoriet, ik de underdog. Ik beloof je: ik zal mijn huid duur verkopen... Jij verdient meer dan wie dan ook deze finale!! En hopelijk mag ik je tegenstander zijn...
Engima, Omdat hij overall het beste heeft gescoord!
Enigma tv de sterkste schakel omdat hij altijd de meeste antwoorden goed heeft.
Met 6 stemmen is Enigma TV de laatste Sterkste Schakel en de eerste finalist van dit seizoen. Gefeliciteerd