Lieve jongelui,
Normaal geven alleen winnaars een speech maar voor deze keer doet deze nummer 3 dat ook...
Ik was heel even teleurgesteld, moest even slikken. Maar dat heeft inmiddels plaatsgemaakt voor trots. Ik vond dit zo waanzinnig dit spel!
Te meer omdat dit spel mij de afgelopen weken even van mijn realiteit af heeft geleid. Een periode die ontzettend zwaar voor mij was. En nog is overigens.
Wat er aan de hand was/is hou ik voor mezelf, alleen Tim is op de hoogte (dank voor je luisterende oor Tim!). Maar geloof me: het is heftig genoeg. Ik ben daardoor in het spel ook bv degene geweest die even uitstel van de speedronde vroeg tot na de deadline.
Zeven rondes lang geen enkele stem als Zwakste Schakel gehad en er dan met de helft van de stemmen uitvliegen... het zij zo! Maar ik ben niet de enige sterke speler die er uit is gevlogen na één zeperd... wat dat betreft is dit spel echt geniaal. Je kunt zo sterk zijn als je wil, maar één verkeerde beweging en je bent er geweest. Tis net lid zijn van de Siciliaanse maffia...
Enigma en ViWiRu, jullie verdienen deze finale! Heel veel succes, maak de finale net zo spannend als deze uitslag... ik heb me gadsakke 3x moeten verschonen
Tim dank voor je organisatie, je bent briljant!!
En voor iedereen: I'll be back. Misschien als deelnemer, misschien als organisator.
Dank jullie wel!
Lennart