Denk dat de mol bijna geen schijn van kans heeft gehad. Niet alleen omdat je als mol bij deze opdrachten snel in de gaten loopt maar ook omdat deze kandidaten echt voor het geld spelen. Wat ik echt heel erg leuk vind om te zien!
Blijf in de Splinter tunnel.
In de liften: Splinter heeft waarschijnlijk de beste algemene kennis van allemaal maar bombardeert zichzelf tot vragensteller. Charlotte geeft aan niet goed in haar algemene kennis te zitten (wat uiteraard niet geloofd wordt) maar wordt toch in de lift geplaatst, hetzelfde geldt voor Joshua. Moet nog een keer terug kijken. Zo snel had ik de indruk dat Splinter wat lang wachtte met vragen stellen en de lastigere vragen stelde. Om als de lift voorbij was zelf antwoorden te geven en zo te doen alsof het stik makkelijk was.
De foto's. Zal niet iedereen met me eens zijn maar ik vond het een vreemde verdeling. Zou zelf inschatten dat Lakshmi en Joshua het beste zouden zin in mensen bij foto's raden en wat betreft foto's te kunstzinnig aan de slag zouden kunnen gaan. Charlotte en Marije had ik niet verwacht dat die zo goed foto's zouden raden, die had ik als betere fotografen ingeschat. Splinter maakte niet te raden foto's.
De water opdracht lijkt alleen een hint uit te halen te zijn. Water en Vuur, iedereen in wetsuit en Splinter steekt het vuur aan. Had hij niet verwacht dat het vuur aansteken zó makkelijk zou gaan?
Zou trouwens denken dat het risicovol is om als mol penningmeester te willen worden en meteen alle indelingen te mogen maken. Maar goed, hij lijkt er niet meer verdacht door te worden. Vorige keer hield Joshua Marije sterk in de gaten. Had de indruk dat hij nu zijn maatje Splinter erg in de gaten hield.