Bij de fietsopdracht zat Rocky in een goede positie, als vierde duo met Renée. Veel onnodige info repeterend onderweg. De overdracht van stellingen op het laatste duo deden ze op volgorde vanaf het begin, wat niet nodig was. En dan de opmerking van Remco, dat wie wel en niet de Mol wilden zijn nou juist datgene was dat heel gefragmenteerd werd aangeleverd. Bij de overdracht stel Renée de vraag, Rocky vult in. Bij 'niet': Rocky en Chalotte. Bij 'wel': Lakshmi, en dan een verhaal dat niet te horen is. Mogelijk zit daar de fragmentatie, en heeft ze de 'wel' in kleinere groepjes aangeleverd? Dat verklaart dan ook de warrige opmerking van Florentijn bij het vinden van de 'wel' van Marije, 'dat het in het begin alleen Lakshmi was'. Remco is te vertrouwen weten we nu, dus als het klopt dat die info gefragmenteerd werd aangeleverd, maakt dat Rocky verdacht.
Wat de andere opdrachten betreft: die aarzeling om de 250 euro wel of niet onder de deur door te schuiven kwam op mij wat gespeeld over. En assertief voor een echte joker hoefde niet, dat deed Marije al. Dus ze kon zich geruisloos aansluiten.
In de laseropdracht is het niet duidelijk of ze Remco nou wel of niet neerschoot. Door zijn toedoen zwaar verdacht gemaakt, maar Remco viel wel af. Dus dan mag dat in de montage. In haar voordeel als mogelijke Mol vind ik dat ze zich bemoeide met de kistjes en de codes, en overbleef. Behoorde niet tot degenen die vonden dat er samengewerkt moest worden. Hield zich eigenlijk erg afzijdig van de meeste discussies, dat vind ik dan wel weer een minpuntje. Is tot nu vrij passief, maar misschien verandert dat nog.
Al met al nog steeds mijn hoofdverdachte, samen met Florentijn en Renée.