Ik vind Selma top, ik kan wel om haar lachen, en ze deed het ook al best goed right? Ze had (correct) door dat Chadid haar weg wil stemmen en voegde daar de reden aan toe dat zij hem drie keer versloeg met kaarten in de bus. Chadid zei zelf dat hij Selma erg slim vindt en dat ze er daarom uit moet, dus haar verklaring is zo gek nog niet.
Wel moet ik zeggen dat het leuke is als drie verraders samen in een deuk liggen en gieren bij het conclaaf omdat mensen ze niet verdenken, en samen een plan smeden om het nóg beter te doen. Dat Katinka zowat nu al voor zichzelf wil gaan is natuurlijk een eigen keuze maar het concept van een geheim team is leuker. Sander idd niet best begin. Ik denk wel dat de combinatie Maria en Katinka niet snel geraden wordt, je verwacht er altijd wel een jong persoon bij. Als je het niet weet denk je al gauw statistisch, dus ik denk een slimme zet om voor dit trio te gaan.
Ik vind dat mensen hierboven wel heel snel een mening hebben over personen in het spel, er is letterlijk een uurtje een uitzending geweest. Denk dat het komt doordat er ook politiek uitgesproken personen tussen zitten, maar ik zou proberen dat ff achterwege te laten en echt te kijken naar iemands spel. Zo erger ik me bij talkshows vaak een beetje aan Sunny, maar ik vond haar in de eerste aflevering tof. Overigens wordt in The Traitors UK echt de hele boel bij elkaar geschreeuwd om het minste of geringste, dát is pas écht heftige casting, haha
Giorgio kwam begin dit jaar in 'opspraak' omdat hij is ontslagen bij RTL. Het zou gaan om ongewenst gedrag. Hij had een biecht van 3 seconden en kreeg verder geen screentime. Zou RTL hem een onzichtbare edit geven? Idk, zo leek het, we zien wel