Auteur Topic: De Verraders  (gelezen 137731 keer)

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #1120 Gepost op: 2-06-2025, 07:55:24 »
de eerste kandidaat van de Vlaamse versie is bekend: Francisco Schuster
klaar voor de strijd

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #1121 Gepost op: 7-06-2025, 19:59:50 »
de eerste kandidaat van de Vlaamse versie is bekend: Francisco Schuster

Die was recentelijk gedeeld 2de samen met Shania Gooris bij dancing with the stars

Dus dat is een goede casting keuze, qua fanbase, voor de kijkcijfers bedoel ik
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Ralph21

• Forumlid
« Reactie #1122 Gepost op: 7-06-2025, 23:53:01 »
Ik ben blij dat Annick er uit is, ik vind haar nogal irritant (en dat vond ik bij WidM ook al)
Nu Kim er nog uit, die is nóg irritanter.
JoSylvio speelt het spel erg goed, ik zie het wel gebeuren dat hij wint.

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #1123 Gepost op: Gisteren om 00:06:27 »
Die was recentelijk gedeeld 2de samen met Shania Gooris bij dancing with the stars

Dus dat is een goede casting keuze, qua fanbase, voor de kijkcijfers bedoel ik

en winnaar van de laatste masked singer
klaar voor de strijd

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #1124 Gepost op: Gisteren om 00:22:05 »
Ik ben blij dat Annick er uit is, ik vind haar nogal irritant (en dat vond ik bij WidM ook al)
Nu Kim er nog uit, die is nóg irritanter.
JoSylvio speelt het spel erg goed, ik zie het wel gebeuren dat hij wint.
Niet alleen Kim is irritanter maar ook Joost. Wat een rat

Offline domol2

• Forumlid
« Reactie #1125 Gepost op: Gisteren om 19:27:25 »
Ik vindt het over het algemeen sowieso geen heel sterk seizoen. Dat heeft te maken dat de gekozen verraders best weer voor de hand liggende personen zijn.en als je een beetje vorige seizoenen hebt gezien weet je idd zo als de getrouwe zeggen er minimaal een vrouw bij zit. Snap ook niet waarom ze niet eens voor 4 verraders kiezen. En dan heb je natuurlijk ook nog getrouwen die door versprekingen of ander gedrag in de spotlight komen.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1126 Gepost op: Gisteren om 20:57:56 »
Ze hebben willen starten met 4 verraders, alleen werd Lale voordat ze erbij kon komen al verbannen. Annick was aangeschoten wild na die muntenverdeling, waarom ze daar zo van in paniek schoot snap ik niet, er waren wel meer mensen met weinig tot geen munten. Josylvio vindt zichzelf fantastisch en wordt weinig verdacht, heel gek want hij heeft zich al meerdere keren zeer verdacht gedragen. Of Kim het gaat redden is afhankelijk van de opdrachten en een eventuele verleiding. Ik hoop dat ze zich tegen Josylvio keert en hem voor de bus gooit.

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #1127 Gepost op: Vandaag om 11:16:03 »
Annick was aangeschoten wild na die muntenverdeling, waarom ze daar zo van in paniek schoot snap ik niet, er waren wel meer mensen met weinig tot geen munten.
Dat snap ik ook niet. Ze had dit zelfs in haar voordeel kunnen uitleggen om de hele simpele reden dat alleen de verraders weten wie er te vertrouwen is en wie niet. De verraders zullen elkaar dus muntjes geven. Als verrader sta je dus eigenlijk al 5-0 voor wat de muntjes betreft. Veel muntjes maakt je dus eigenlijk meer verdacht.