Mee eens, we proberen gewoon een verklaring te vinden voor iets dat niet lijkt te kloppen.
Maar ik vind het ook wel weer vermakelijk dat mensen die ons dagelijks in onze tunnel proberen in te wrijven dat wij gefrustreerd zijn, in hun eigen tunnel zitten te klagen dat hun mol niet serieus wordt genomen. Laat maar lekker schuiven, denk ik dan.
Akkoord. Ik vond zelf 'Charlotisme' wel grappig (zoiets als Charlotte-optimisme), maar als het not-done is dan mag er een ander woord voor komen hoor. Ik voel me helemaal niet gefrustreerd, ook al wrijven mensen dat aan. Net zoals ze zeggen dat dit topic bij de 'nutteloze hints' mag. Best joh, ieder z'n ding.
Ik denk gewoon dat het mogelijk is dat er een finale-twist is en die theorie vind ik net boeiend als ik dacht dat Charlotte de mol is. Of dat Splinter de mol zou zijn. En als deze theorie onzin blijkt in aflevering 10, kan ik daar prima mee leven! Het is maar een spelletje en alle vorige jaren had ik ook de mol mis, dus ik kan tegen mijn verlies en tegen een stootje.
Echter, als deze bizarre theorie misschien toch wel eens echt is (en ik geloof daar best in), dan is het misschien wel DE ACTIE van 2021 en wordt dit seizoen hierdoor onvergetelijk wat mij betreft! Dan was het achteraf best een apart topic waard....
En toch heeft Rick ooit gezegd dat hij dat niet wil. Dus dan zijn er blijkbaar toch criteria aan verbonden. Want inderdaad, een van de twee finalisten zal dan wel een vraagje meer goed hebben dan de ander. Maar het zullen weinig vragen zijn. Van de 40. Bovendien hebben de kandidaten ook al in hun testbiecht aangegeven wie hun Mol is. Dus twijfel of ze goed of fout zitten, kan er niet zijn.
Ja joh, of wie het snelst was. Maar ik denk niet dat Rick dan gaat ingrijpen door het te verklappen aan één van de kandidaten om zo een winnaar te forceren.
Grappig om te zien dat de term die ik verzonnen heb nu daadwerkelijk een eigen leven gaat leiden.
Yup, ik vind hem hartstikke grappig