Auteur Topic: [Kandidaat] Anke de Jong  (gelezen 31880 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #300 Gepost op: 10-02-2023, 19:16:49 »
@lo
Klopt hoor, eerst Mireille? en toen al heel snel Renee.
Dit jaar is de mol een vrouw.

Anke is aflevering vijf heel lief neergezet.
Anke meerdere keren voor de spiegel in Katies room te zien, terwijl Soy en Nabil schilderijen verkeerd deden. Zul je zien dat ze toch weg is geweest om aan de knoppen te klooien.

Snap alleen haar keuze in het hotel niet. Na Daniël, Nabil, Soy kiest Anke pas voor binnen. Beetje laat?

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #301 Gepost op: 10-02-2023, 19:20:56 »
@lo
Klopt hoor, eerst Mireille? en toen al heel snel Renee.
Dit jaar is de mol een vrouw.

Anke is aflevering vijf heel lief neergezet.
Anke meerdere keren voor de spiegel in Katies room te zien, terwijl Soy en Nabil schilderijen verkeerd deden. Zul je zien dat ze toch weg is geweest om aan de knoppen te klooien.

Snap alleen haar keuze in het hotel niet. Na Daniël, Nabil, Soy kiest Anke pas voor binnen. Beetje laat?
Waarom wil Anke binnen, inderdaad? daar kan je amper mollen.

https://www.wieisdemol.com/forum/2023/?topic=72854.msg2506378#msg2506378

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #302 Gepost op: 10-02-2023, 19:35:37 »
@lo
Klopt hoor, eerst Mireille? en toen al heel snel Renee.
Dit jaar is de mol een vrouw
Ja ik hoopte op Marije die nog bijna de finale haalde maar ben tijdig van haar afgestapt.

Tja ik vind de molpositie van Anke helemaal niet slecht, soms zelfs ultiem goed zoals bij de koffertjesopdracht.

Ik weet niet wat er met de code van Ranomi is gebeurd, wellicht toch een molactie van binnenuit met de schakelaars. Anders is het een molactie van Daniel en Jurre samen, dat is dan ook gek. Maar het kan hoor, Jurre vraagt wel vaker op zijn vingers te kijken, zoals bij de foto-opdracht.

De molpositie die Anke nu heeft is gewoon ultiem, het penningmeesterschap dat ineens terug is. Dus ik wacht daar op de ontwikkelingen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #303 Gepost op: 10-02-2023, 19:36:05 »
@theovv
Als door een schakelaar buiten een lamp aan gaat, dan kan je die ook uit zetten met die schakelaar.
Net zoals de verbinding tussen een valse noot op een piano en een remmend busje. Draadloos, via wifi, via persoontjes met een porto, maar die verbinding is er. Het heeft geen zin om te twijfelen aan de functie van een schakelaar.
@lo
Ranomi heeft aangestuurd om niet de morse te hoeven decoderen door verbaasd te zijn over twee pennen. En heeft daarna haar sweater gewisseld voor een jas. Spelmogelijkheden genoeg. Maar de mol dit jaar is een vrouw, want Anke zo lief neergezet in afl. 5. Of ze doet gewoon bijna niks, dat kan ook. Twee uitersten. De afvallers gaan het ons melden.
« Laatst bewerkt op: 10-02-2023, 19:41:33 door foxhunter »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #304 Gepost op: 10-02-2023, 19:44:47 »
@theovv
Als door een schakelaar buiten een lamp aan gaat, dan kan je die ook uit zetten met die schakelaar.
Net zoals de verbinding tussen een valse noot op een piano en een remmend busje. Draadloos, via wifi, via persoontjes met een porto, maar die verbinding is er. Het heeft geen zin om te twijfelen aan de functie van een schakelaar.
@lo
Ranomi heeft aangestuurd om niet de morse te hoeven decoderen door verbaasd te zijn over twee pennen. En heeft daarna haar sweater gewisseld voor een jas. Spelmogelijkheden genoeg. Maar de mol dit jaar is een vrouw, want Anke zo lief neergezet in afl. 5. Of ze doet gewoon bijna niks, dat kan ook. Twee uitersten. De afvallers gaan het ons melden.
heb je mn bericht wel gelezen? Het gaat er juist over dat die schakelaar hoogstwaarschijnlijk helemaal niet echt verbonden is met die morselampen, straten verderop. Daar loopt geen snoer en veel te ver voor draadloos signaal. Iemand van de crew zet die lampen waarschijnlijk aan en dan is er niet mee te mollen. Toen ze die steentjes in de mijnopdracht in de machine gooiden zat er waarschijnlijk ook gewoon iemand van de crew in die wat balletjes eruit gooide.

Mol zat hier hoogstwaarschijnlijk buiten.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #305 Gepost op: 10-02-2023, 19:56:29 »
Ja ik hoopte op Marije die nog bijna de finale haalde maar ben tijdig van haar afgestapt.

Tja ik vind de molpositie van Anke helemaal niet slecht, soms zelfs ultiem goed zoals bij de koffertjesopdracht.

Ik weet niet wat er met de code van Ranomi is gebeurd, wellicht toch een molactie van binnenuit met de schakelaars. Anders is het een molactie van Daniel en Jurre samen, dat is dan ook gek. Maar het kan hoor, Jurre vraagt wel vaker op zijn vingers te kijken, zoals bij de foto-opdracht.

De molpositie die Anke nu heeft is gewoon ultiem, het penningmeesterschap dat ineens terug is. Dus ik wacht daar op de ontwikkelingen.
ik vind helemaal niet dat Anke op zulke goede molposities terecht komt, en als dat gebeurt is het soms ook nog toeval en doet ze er niks mee.

Bij de zangopdracht gaat ze als niet-zanger zingen en dat slaagt vervolgens ook nog.

Bij de koffertjes deelt ze die niet uit zoals een mol zou doen.

Bij het spookhuis zit ze binnen ipv waar de morsecode ontcijferd wordt. De opdrachten binnen moeten lukken om het deel met de kistjes te halen.

Bij de propshop zit ze in het buitenteam, die constant heel verdacht neergezet worden met foute fotos maken, terwijl je binnen veel minder opvallend kon mollen.

Bij de quadopdracht wil een deel nog verder zoeken en de opdracht riskeren, maar zij blijft volhouden dat ze alle palen al hebben gehad en dat was ook zo.

Op het schip is ze niet betrokken bij het vinden van het kaartje waarop staat dat je jokers ipv geld kan kiezen en ook niet bij de keuze wie er naar Rik gaan en of er voor jokers gekozen wordt.

Bij het doolhof gaat ze niet als 1 van de eersten en probeert ook niet op die positie te komen, terwijl je daar pakbonnen kan verduisteren.


Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #306 Gepost op: 10-02-2023, 20:00:00 »
Ik vind de molposities heel goed, en soms kiest ze ook subtiel, zoals op het schip, waar je weet dat de mannen toch wel voor de jokers gaan en geld uit de pot gaan spelen. MAAR dan moet je wel wat met het vertrouwen dat JIJ dan krijgt wat gaan doen.
Ranomi heeft aangestuurd om niet de morse te hoeven decoderen
Tja ik zou Ranomi prachtig vinden als eerste sporter als mol maar volgens de wie-verdenkt-wie wordt ze wel zo massaal verdacht dat ze geeneens de finale haalt.

Anke staat stijf bovenaan als mol volgens die theorie, zij is de enige die nog 'kan'. Is het toch een Jurre of Daniel dan kan het niet anders dan dat het slechte mollen zijn want dan zijn ze al massaal verdacht geweest vanaf het begin, anders kan het niet dat Sarah en Froukje exit zijn.

Dus noem mij maar een romanticus, ik hoop nog steeds op een goede mol, die dus onverdacht blijft en geld uit de pot speelt. Maar als het alleen maar onverdacht blijven is, is het ook niks, dus Anke heeft een houdbaarheidsdatum als mol.

Ze deed het behoorlijk goed afgelopen keer, maar nu bewijzen aanstaande zaterdag ::love:: ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #307 Gepost op: 10-02-2023, 20:02:05 »
heb je mn bericht wel gelezen?
Ja die heb ik gelezen. En beantwoord.

@lo
Anke 15 en Ranomi 14 procent landelijk. Beide minder dan gemiddeld verdacht.
« Laatst bewerkt op: 10-02-2023, 20:08:17 door foxhunter »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #308 Gepost op: 10-02-2023, 20:03:11 »
Ik vind de molposities heel goed
dat zei je al, maar je motiveert ze niet en weerlegt mijn argumenten niet dat Anke helemaal niet op goede molposities zit en ze ook niet uitbuit als ze er wel zit.

Ja die heb ik gelezen. En beantwoord.
nee, want je gaat niet in op wat ik zeg.

Wat een hardnekkige tunnel is dit zeg. Een gesprek is hier niet echt mogelijk.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #309 Gepost op: 10-02-2023, 20:11:13 »
Wat een hardnekkige tunnel is dit zeg. Een gesprek is hier niet echt mogelijk.
Je argumenten overtuigen mij niet en het is niet bepaald mijn tunnel, dus ik verbaas me over je reactie.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #310 Gepost op: 10-02-2023, 20:16:21 »
Anke staat stijf bovenaan als mol volgens die theorie, zij is de enige die nog 'kan'. Is het toch een Jurre of Daniel dan kan het niet anders dan dat het slechte mollen zijn want dan zijn ze al massaal verdacht geweest vanaf het begin, anders kan het niet dat Sarah en Froukje exit zijn.

Jij houdt te veel vast aan het idee dat je ervan uit mag gaan dat de verdenkingen echt kloppen. Terwijl we al jaren weten dat de montage dingen uit verband rukt, kandidaten schijnbaar anderen laat verdenken en dus bewust de kijker misleidt.


ik vind helemaal niet dat Anke op zulke goede molposities terecht komt, en als dat gebeurt is het soms ook nog toeval en doet ze er niks mee.

Bij de zangopdracht gaat ze als niet-zanger zingen en dat slaagt vervolgens ook nog.

Bij de koffertjes deelt ze die niet uit zoals een mol zou doen.

Bij het spookhuis zit ze binnen ipv waar de morsecode ontcijferd wordt. De opdrachten binnen moeten lukken om het deel met de kistjes te halen.

Bij de propshop zit ze in het buitenteam, die constant heel verdacht neergezet worden met foute fotos maken, terwijl je binnen veel minder opvallend kon mollen.

Bij de quadopdracht wil een deel nog verder zoeken en de opdracht riskeren, maar zij blijft volhouden dat ze alle palen al hebben gehad en dat was ook zo.

Op het schip is ze niet betrokken bij het vinden van het kaartje waarop staat dat je jokers ipv geld kan kiezen en ook niet bij de keuze wie er naar Rik gaan en of er voor jokers gekozen wordt.

Bij het doolhof gaat ze niet als 1 van de eersten en probeert ook niet op die positie te komen, terwijl je daar pakbonnen kan verduisteren.

Mooi overzicht @Theo    ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #311 Gepost op: 10-02-2023, 20:26:10 »
Je argumenten overtuigen mij niet en het is niet bepaald mijn tunnel, dus ik verbaas me over je reactie.
omdat je zei dat het geen zin heeft om te twijfelen aan de functie van een schakelaar en ik in het gelinkte bericht juist dat probeerde te argumenteren. Het leek alsof je daar inhoudelijk aan voorbij ging.

Ik weet ook niet zeker hoe/of de schakelaars verbonden waren, maar neig sterker naar geen directe verbinding, omdat de afstand tussen schakelaar en morselampen straten verder daarvoor te groot lijkt, bedraad of draadloos. Dus dan vind ik de overtuiging van sommigen dat er in het huis met de schakelaars gemold is wel wat overtrokken.

Qua tunnel verdedigen had ik je dan teveel op 1 lijn met Lo gezet

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #312 Gepost op: 10-02-2023, 20:33:32 »
Toevallig werk ik bij een bedrijf dat veel met schakelaars doet. In het verleden hadden we ook producten ranges op basis van WiFi. En dan ontdek je de mogelijkheden van goedkope long range wifi oplossingen. Oplossingen van derde partijen. Heel simpel. Afstand is geen probleem.

Bij de propshop heb ik mijn twijfels. Daniël kon hier een goede foto maken en toch vijf wegspelen door er niet in de buurt te komen, gezien de belachelijke onderlinge afstanden tussen de foto plekken. Zo slecht hoeft die positie niet te zijn.
« Laatst bewerkt op: 10-02-2023, 20:38:22 door foxhunter »

Offline JeaNinja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #313 Gepost op: 10-02-2023, 20:48:06 »
Thanks Foxhunter, voor die info. Kan ik weer terug in mijn tunnel  :) ;D

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #314 Gepost op: 11-02-2023, 11:27:42 »
Ik had haar in deze fase van het spel al helemaal goed. Vraag Belgian Mol maar eens, die zat me behoorlijk te stangen met zijn Charlotte en het Bus verhaal destijds. Een running gag tot op de dag van vandaag.



Jij had inderdaad snel geaccepteerd dat het dieptepunt bereikt was. Bij mij duurde dat een paar seizoenen langer. Heb gisteren Charlotte definitief afgestreept.

Maar dit jaar zitten we juist met Anke. Twee legendes in dezelfde tunnel is meestal een goed teken.  ;D ::zwaai:: ::zwaai::

En die cloud hint, zal er wel een zijn, maar kan naar iedereen uitgelegd worden. Iedereen zal wel in de wolken zijn van zijn of haar deelname.

Waarom wil Anke binnen, inderdaad? daar kan je amper mollen.

https://www.wieisdemol.com/forum/2023/?topic=72854.msg2506378#msg2506378

De ideale molpositie is binnen. Bij de schakelaars.  Of er nu kabels liggen of niet. Als Anke duwt, duwt de productie.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2023, 11:29:27 door Belgian Mol »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #315 Gepost op: 11-02-2023, 11:32:24 »
Iedereen zal wel in de wolken zijn
Wij hebben hier in Nederland nu zoiets als de linkse wolk dus iedereen zit hier inderdaad in de wolken tot de verkiezingen geweest zijn ::joehoe::

Qua tunnel verdedigen
Ik voel mij niet aangesproken enige tunnel te moeten verdedigen hoor. Ik word niet betaald door Anke. Maar ik kan haar eens een tikkie sturen, wellicht moet ik haar dan verdedigen. Ik denk dat Belgian Mol wel betaald wordt dus die wellicht ??? 8)

Ik vind het zelf niet nodig want ze staat haar mannetje hoogstpersoonlijk wel, en de voorbeelden die je noemt zijn allemaal hier ten tijde van die opdrachten wel verklaard door al die Anketunnelaars. Als we nog eens aan een Molduel doen zal ik ook wel eens alles weer doorlopen. Eerst maar eens de uitzending zien om te weten of dit nog nuttig is ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #316 Gepost op: 11-02-2023, 11:37:18 »
Wij hebben hier in Nederland nu zoiets als de linkse wolk dus iedereen zit hier inderdaad in de wolken tot de verkiezingen geweest zijn ::joehoe::


In België is dat ook de meest vokale wolk, maar wel die het minste mensen vertegenwoordigt.


Citaat
Ik voel mij niet aangesproken enige tunnel te moeten verdedigen hoor. Ik word niet betaald door Anke. Maar ik kan haar eens een tikkie sturen, wellicht moet ik haar dan verdedigen. Ik denk dat Belgian Mol wel betaald wordt dus die wellicht ??? 8)


Heinz geeft me inderdaad twee euro per bericht in dit topic. Als er goede argumenten instaan wordt dat bedrag verdubbeld. Dus eigenlijk altijd 4 euro per bericht.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #317 Gepost op: 11-02-2023, 12:24:40 »
pfff, de een roep zichzelf tot legende uit en de ander zegt zo goed als alle mollen altijd goed te hebben gehad....het stinkt in deze tunnel, of het zal wel weer getrol zijn, anyway, geen inhoudelijke reacties dus. Ik snap wel de opmerkingen die eerder door meerderen hier zijn gemaakt over houding en sfeer.
De ideale molpositie is binnen. Bij de schakelaars.  Of er nu kabels liggen of niet. Als Anke duwt, duwt de productie.
En weer dingen verkondigen die niet aangetoond zijn. Niemand weet zeker hoe dit zit.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2023, 12:26:51 door Theovv »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #318 Gepost op: 11-02-2023, 12:30:45 »
Tja ik zou dat nooit zeggen maar als er een roept dat ik altijd fout zit, bewijs ik inderdaad even dat ik bijna altijd wel goed zit. Heb niet voor niks Anniek nog als avatar.

En als je niet tegen een grapje kunt dan niet. Zal wel een ongezellige sfeer zijn in de Jurre tunnel. Maar die is groot, en heeft ook plek voor mij en Belgian Mol. De Belg zegt al steeds dat hij Jurre ook als mol ziet.

Wat wil je nog meer ;D ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #319 Gepost op: 11-02-2023, 12:42:45 »
Het gaat niet over een grapje. Jullie houding wordt gewoon door velen als onplezierig ervaren. Daar zou je iets mee kunnen doen.