Auteur Topic: [de Mol] online kijken  (gelezen 9547 keer)

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #100 Gepost op: 30-03-2023, 20:05:36 »
Ik ga vanavond thuis nog eens kijken. Gisteren liep alles vast maar vandaag op kantoor lijkt het allemaal wel te werken (alleen kan ik hier niet kijken natuurlijk, laat staan mijn vrouw en dochter die ook graag meekijken).
Gisteren en vandaag hier thuis getest en toen kon ik gewoon via mijn GoPlay-account kijken. Ik heb niet een hele aflevering gezien, zat er niet in maar kon aflevering 1 wel van voor naar achter doorspoelen. Er zal maandag wel een hiccup in mijn verbindign gezeten hebben.
Heb aflevering 2 gedownload via Gemist Downloader en dat lijkt ook gelukt.

Dank voor de tips iedereen.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #101 Gepost op: 30-03-2023, 20:34:46 »
Op de FB pagina Mollengroep had iemand die oude seizoenen terug wilde kijken problemen en kreeg onderstaand antwoord van goplay. Misschien gaf dit wat problemen deze week.

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #102 Gepost op: 30-03-2023, 21:25:32 »
Op de FB pagina Mollengroep had iemand die oude seizoenen terug wilde kijken problemen en kreeg onderstaand antwoord van goplay. Misschien gaf dit wat problemen deze week.

Bedankt. Ik wilde deze vraag net stellen. Ik wilde wat oude reünieafleveringen gaan terugkijken (stiekem toch altijd de leukste afleveringen), maar ik kon nergens de optie vinden om een seizoen te kiezen. Dat kon voorheen wel. Maar bovenstaande screenshot zegt voldoende.

Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #103 Gepost op: 30-03-2023, 21:27:29 »
Ik woon niet in Nederland of België. NPO start werkt voor mij niet vanwege mijn locatie. Goplay.be werkt bij mij ook niet. De enige laptop die ik heb is van mijn werk en daar kan ik geen programma’s installeren. Dus ik kan het nu helemaal niet zien geloof ik?

Jammer, maar ik denk dat ik dit jaar maar over moet slaan?

Ik zit in Amerika en kan wel via npo start kijken (geen vpn of betalingen), wist niet dat het niet in andere bepaalde landen kan?  ???

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #104 Gepost op: 31-03-2023, 11:13:52 »
Ik zit in Amerika en kan wel via npo start kijken (geen vpn of betalingen), wist niet dat het niet in andere bepaalde landen kan?  ???

Het zal locatie-afhankelijk zijn, dan. Ik ben in Verenigd Koninkrijk en vanuit daar geeft NPO aan 'Deze video mag niet worden bekeken vanaf jouw locatie'.

Ik heb inmiddels met hulp van Arco een workaround gevonden.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #105 Gepost op: 31-03-2023, 12:40:54 »
Het lijkt er op dat downloads vanuit Nederland vanaf goplay.be niet meer mogelijk zijn. Aflevering 1 heb ik met GemistDownloader nog prima in 1080p kwaliteit kunnen downloaden, maar bij het downloaden van aflevering 2 krijg ik de melding dat downloads alleen mogelijk zijn vanuit België.

Aflevering 2 heb via de site https://www.downloadgemist.nl vanaf npostart.nl wel kunnen downloaden, maar helaas slechts in 540p kwaliteit, dat was 't maximum. Weet iemand een manier om van npostart.nl wél met 1080p kwaliteit te downloaden?

(Overigens werkt de stream van afl. 1+2 rechtstreeks kijken van goplay.be wel gewoon, maar ik heb liever de downloads.)
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #106 Gepost op: 31-03-2023, 13:07:53 »
Het lijkt er op dat downloads vanuit Nederland vanaf goplay.be niet meer mogelijk zijn. Aflevering 1 heb ik met GemistDownloader nog prima in 1080p kwaliteit kunnen downloaden, maar bij het downloaden van aflevering 2 krijg ik de melding dat downloads alleen mogelijk zijn vanuit België.

Aflevering 2 heb via de site https://www.downloadgemist.nl vanaf npostart.nl wel kunnen downloaden, maar helaas slechts in 540p kwaliteit, dat was 't maximum. Weet iemand een manier om van npostart.nl wél met 1080p kwaliteit te downloaden?

(Overigens werkt de stream van afl. 1+2 rechtstreeks kijken van goplay.be wel gewoon, maar ik heb liever de downloads.)

Ik kan aflevering 2 nog steeds in 1080p downloaden en zit nog steeds in Nederland. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #107 Gepost op: 31-03-2023, 15:56:59 »
Het zal locatie-afhankelijk zijn, dan. Ik ben in Verenigd Koninkrijk en vanuit daar geeft NPO aan 'Deze video mag niet worden bekeken vanaf jouw locatie'.

Ik heb inmiddels met hulp van Arco een workaround gevonden.

Ah okay, wist niet dat het niet in de VK bekeken kon worden  :-\\ bekijk ze zelf ook met hulp van andere mensen (engels ondertiteling etc!)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #108 Gepost op: 31-03-2023, 16:04:36 »
Het lijkt er op dat downloads vanuit Nederland vanaf goplay.be niet meer mogelijk zijn. Aflevering 1 heb ik met GemistDownloader nog prima in 1080p kwaliteit kunnen downloaden, maar bij het downloaden van aflevering 2 krijg ik de melding dat downloads alleen mogelijk zijn vanuit België.

Aflevering 2 heb via de site https://www.downloadgemist.nl vanaf npostart.nl wel kunnen downloaden, maar helaas slechts in 540p kwaliteit, dat was 't maximum. Weet iemand een manier om van npostart.nl wél met 1080p kwaliteit te downloaden?

(Overigens werkt de stream van afl. 1+2 rechtstreeks kijken van goplay.be wel gewoon, maar ik heb liever de downloads.)

Voor sommige programma's heb je NPO Plus nodig (abbonement) om het in HD te kunnen kijken, denk dat het daar wel eens aan kan liggen.

Offline Scott

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #109 Gepost op: 31-03-2023, 20:59:03 »
Kan er iemand de afleveringen voor mij uploaden op wetransfer.com? Ik kan vanuit GemistDownloader niks meer downloaden, er komt altijd een boodschap: Er is geen (ondersteunde) video op deze pagina gevonden.

Heb voorbije jaren geen problemen gehad, enkel nu. Sinds 2 weken kan ik niks doen, heb oplossing op internet gezocht, opnieuw aangemeld, ook programma verwijderd van computer en weeral geïnstalleerd. Nothing helps...

Wat kan het oorzaak zijn?  ::ohno::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #110 Gepost op: 31-03-2023, 21:02:19 »
Stuur me even een PM! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Groundhog860

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #111 Gepost op: 31-03-2023, 21:46:07 »
Eerste aflevering prima kunnen zien met NPO start (net als het hele vorige seizoen)
Maar de Mol lijkt nu geheel van NPO start verdwenen....  ::ohno::

Dus of het zit nu onder NPO plus
of ze hebben de rechten niet meer.

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #112 Gepost op: 31-03-2023, 21:53:33 »
Eerste aflevering prima kunnen zien met NPO start (net als het hele vorige seizoen)
Maar de Mol lijkt nu geheel van NPO start verdwenen....  ::ohno::

Dus of het zit nu onder NPO plus
of ze hebben de rechten niet meer.
Staat er nog gewoon een paar dagen op

https://www.npostart.nl/wie-is-de-mol-belgie-2023/27-03-2023/VPWON_1350491

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #113 Gepost op: 1-04-2023, 00:21:39 »
Je hebt 1 week om terug te kijken, zodra de nieuwe aflevering beschikbaar komt op NPO start gaat de aflevering ervoor naar NPO Plus.

Offline TMTCED

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #114 Gepost op: 1-04-2023, 10:16:55 »
Wij kijken al jaren door via de iphone te streamen naar de apple tv (oud beestje). Echter dit seizoen geen geluid! Andere programma’s wel, maar De Mol niet. Iemand enig idee wat er mis gaat?

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #115 Gepost op: 1-04-2023, 15:32:10 »
k kan vanuit GemistDownloader niks meer downloaden, er komt altijd een boodschap: Er is geen (ondersteunde) video op deze pagina gevonden.
Gebruik je dan misschien de linkjes die in dit topic te vinden zijn met "live" ertussen?
Dan werkt 't idd niet, als je "live-" uit die link verwijdert zou 't volgens mij wel moeten werken (hier wel i.i.g.).

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #116 Gepost op: 3-04-2023, 10:34:44 »
GemistDownloader en dan de cutter op eindtijd 1:15:33 voor aflevering 3 en het werkt weer.
« Laatst bewerkt op: 3-04-2023, 10:57:26 door foxhunter »

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #117 Gepost op: 3-04-2023, 10:52:26 »
Weet iemand of t tijdens de livestream veilig is te pauzeren of is de kans dan groot dat je er helemaal uit vliegt?
Ik kijk op afstand samen met een vriendin en ondanks dat we vrijwel gelijk intuneden liep ik gister bijna 2 minuten voor op haar??

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #118 Gepost op: 3-04-2023, 10:55:18 »
Ik heb nooit problemen gehad met pauzeren, terugspoelen of vooruitspoelen.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #119 Gepost op: 3-04-2023, 13:31:47 »
Ik heb nooit problemen gehad met pauzeren, terugspoelen of vooruitspoelen.

Oke, dank je.
Vind t vooral spannend omdat met live kijken als je later inhaakt de live knop weg is (iig 1 keer gehad)