Auteur Topic: [de Mol] online kijken  (gelezen 9353 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #40 Gepost op: 19-03-2023, 20:41:35 »
Live meekijken, wat tof! 8)

Alleen die reclames.. ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Crysus101

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #41 Gepost op: 19-03-2023, 21:00:37 »
Ik krijg hem ook niet aangezet. Hij blijft maar laden. Adblock uitgezet, ook geprobeerd via Belgische vpn

Offline Axeslammer

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #42 Gepost op: 19-03-2023, 21:02:44 »
Speciaal een account aangemaakt. Wij zouden graag willen kijken via de download van de Gemist Downloader. Daarvoor hebben we de link van de aflevering nodig. Zou iemand deze (na de aflevering) willen plaatsen? Dan kunnen we de aflevering hopelijk vandaag nog kijken :). Alvast bedankt!

Offline Mol-NL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #43 Gepost op: 19-03-2023, 21:18:45 »
Ik kan hem wel bekijken via me account bij Goplay.be wat super fijn is maar ik wilde nu net gaan kijken maar ik kan de live niet terugspoelen naar het begin van de aflevering dat kan dus niet….

Dat wordt dus wachten tot de aflevering afgelopen is… Of weet iemand een oplossing?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #44 Gepost op: 19-03-2023, 21:45:38 »
Super dat we live kunnen meekijken, heel uniek! Zal dit iedere week zijn?

Via https://www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-s11/live-de-mol-s11-aflevering-1 kun je later -als het goed is- de aflevering downloaden/terugkijken.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #45 Gepost op: 19-03-2023, 21:53:22 »
Ja inderdaad en in HD kwaliteit. Laten we hopen dat het elke week live kan vanuit NL.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #46 Gepost op: 19-03-2023, 21:54:53 »
Zou top zijn. Fantastische service.

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #47 Gepost op: 19-03-2023, 22:00:23 »
(Op de reclame na) top om live te kunnen kijken.  ::ok::
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #48 Gepost op: 19-03-2023, 22:04:28 »
Gewoon wat later starten en de reclame doorspoelen. ;)

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #49 Gepost op: 19-03-2023, 22:22:09 »
Ik kan hem wel bekijken via me account bij Goplay.be wat super fijn is maar ik wilde nu net gaan kijken maar ik kan de live niet terugspoelen naar het begin van de aflevering dat kan dus niet….

Dat wordt dus wachten tot de aflevering afgelopen is… Of weet iemand een oplossing?
Dat konden wij wel gewoon niets vreemds gedaan volgens mij..

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #50 Gepost op: 19-03-2023, 22:25:00 »
Ik vond die reclames wel wat hebben; ik had nog nooit eerder Vlaamse commercials gezien, maar ben wel enigszins geschokt dat Vlaanderen en Nederland zo'n eenheidsworst blijken te zijn qua merken en producten.
Woosie down?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #51 Gepost op: 19-03-2023, 22:26:59 »
Het leuke van de reclames is wel dat ze bijna allemaal een link met De Mol proberen te leggen. ;D

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #52 Gepost op: 19-03-2023, 22:29:49 »
Het leuke van de reclames is wel dat ze bijna allemaal een link met De Mol proberen te leggen. ;D
Vond ik ook leuk, maar dat waren wel alleen de sponsors volgens mij. De normale reclames zijn eigenlijk hetzelfde als de Nederlandse maar dan met een Vlaamse voice-over :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #53 Gepost op: 20-03-2023, 18:18:47 »
Ik heb nog niet alles hier gelezen, maar wel vanmiddag de eerste aflevering gekeken. Prachtige beelden online, maar toch voor het grotere beeld gecast naar de televisie.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #54 Gepost op: 21-03-2023, 01:34:26 »
Klopt het dat alle oudere seizoenen (4 Argentinië, 5 Zuid-Afrika, 6 Mexico, 7 Vietnam, 8 Griekenland, 9 Duitsland, 10 Canarische Eilanden) niet meer te bekijken zijn op GoPlay sinds afgelopen week? Ik zie nergens meer een verwijzing naar een oud seizoen.

Zijn ze misschien ergens anders te bekijken in full HD?

Zou erg jammer zijn. En ook gewoon zonde, ik ken zo veel mensen die oude seizoenen WIDM / DM graag nog terug zouden kijken. Desnoods ervoor betalen, maar in ieder geval de mogelijkheid dat je het érgens kan kijken is toch wel echt een must right

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #55 Gepost op: 21-03-2023, 09:03:34 »
Stuur me even een PM! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #56 Gepost op: 21-03-2023, 09:42:55 »
Op zondagavond zorg ik dat de telefoon opgeladen is en dan op de telefoon naar goplay.be en dan casten naar de TV. Het gemak van een telefoon en het beeld van een TV. Gewoon vanuit de luie stoel zonder verder ingewikkelde dingen te regelen.

Op maandag in de loop van de dag kun je de aflevering voor het herbekijken (zonder reclame) dan wel op halen met downloadgemist.

Offline AggieMol

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #57 Gepost op: 23-03-2023, 11:08:17 »
Hallo,

Heeft iemand een idee hoe je De Mol Belgie online kan terug kijken? Het afgelopen seizoen en de jaren ervoor. En zijn deze te streamen naar een Chromecast.

Ik bedoel dan niet via de officiële Goplay site maar via een alternatieve site of YouTube.

Ik hoor het graag.

Via de app NPO Start kun je De Mol België streamen naar een Chromecast of je kiest voor NPO Start op je TV indien je een Smart-TV hebt.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #58 Gepost op: 26-03-2023, 19:53:03 »
Krijgt iemand anders ook de melding 'deze pagina kon niet gevonden worden' bij het live kijken? Of ben ik domweg te vroeg?
Woosie down?

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #59 Gepost op: 26-03-2023, 19:54:50 »