Auteur Topic: Vragen over WieIsDeMol.com  (gelezen 1934 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Vragen over WieIsDeMol.com
« Gepost op: 5-03-2023, 20:30:14 »
Vragen, ideeën en/of suggesties met betrekking tot het nieuwe seizoen zijn welkom in dit topic!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline tumtum22

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #1 Gepost op: 20-03-2023, 18:57:32 »
Ik weet niet of ik hier juist zit, maar ik zie ook (nog) een Pool-topic.

Het is momenteel niet mogelijk om 'niemand' te kiezen bij de vraag 'Wie verdient er een pasvraag?'. En '-' kiezen mag niet.

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #2 Gepost op: 20-03-2023, 19:00:06 »
Dank voor het opmerken. Deze vragen kunnen in het Pool-topic gepost worden. Maar je hebt gelijk en ik heb dit ondertussen aangepast.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #3 Gepost op: 22-03-2023, 22:11:19 »
Ehm, komt er een onderschriftenspel..?
Edit:
note to self: ehm, die is er ja. Alleen niet sticky. (eehm, was dat voorheen wel zo, toch?)...

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #4 Gepost op: 6-04-2023, 22:56:15 »
Naar aanleiding van een topic in het Wie is de Mol?-board dit jaar experimenteren we wat met sticky en non-sticky ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Doctor WidM?

  • Forumlid
  • Brilliant!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #5 Gepost op: 14-04-2023, 13:20:31 »
Vooral bij De Mol kijk ik de aflevering pas enkele dagen nadat hij is uitgezonden. In die dagen moet ik dan het forum mijden, terwijl ik vaak achterloop met alles wat er in het weekend nog geschreven is. Zou het heel misschien mogelijk zijn om op het forum een algemeen datumfilter in te bouwen, waardoor je alle berichten kunt lezen tot aan de vorige uitzending? Dan kan ik alles bijlezen zonder spoilers.  ::tandpastasmiley::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #6 Gepost op: 7-05-2023, 11:50:13 »
Er zat bij de productie van De Mol al een foutje, dat Commy als enige geplaatst werd aan het begin. Maar bij jullie ook. Ik was helemaal niet ingelogd op de site dat zag ik later pas, ik ging naar de Kandidatenpagina's en zag dat de heren een witte hoed hebben, ik ging naar Commy, en dat is nu net de ENIGE pagina die je niet mag bekijken hier...... bij alleen haar krijg je:

Er is een fout opgetreden!
Je moet ingelogd zijn om deze pagina te kunnen bekijken

Ik had dit al even bij Heinz gemeld en net gecheckt....... het is nog steeds zo. Heb ik hier soms NOG een kneiterd van een hint gevonden naar Commy?  ::rofl:: ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #7 Gepost op: 8-05-2023, 16:35:36 »
Waar is het Wie verdenkt Wie topic opeens gebleven? Ik heb net gereageerd op een post, en nu is het hele topic weg...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #8 Gepost op: 8-05-2023, 16:37:58 »
Het is teruggezakt naar pagina 2 omdat ik een discussie afgesplitst heb en samengevoegd heb met het aflevering 8-topic. Ik stuurde je er net een pb over terwijl jij waarschijnlijk dit bericht schreef. ;)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #9 Gepost op: 8-05-2023, 16:39:06 »
Ah, ok! ::ok:: Ja, daar past de discussie inderdaad beter.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #10 Gepost op: 8-05-2023, 16:44:49 »
Al je werk is er dus nog. ::zweet:: ::ok::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #11 Gepost op: 8-05-2023, 16:51:17 »
 ::zweet:: ::rofl::

Online Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #12 Gepost op: 8-05-2023, 17:08:59 »
Er zat bij de productie van De Mol al een foutje, dat Commy als enige geplaatst werd aan het begin. Maar bij jullie ook. Ik was helemaal niet ingelogd op de site dat zag ik later pas, ik ging naar de Kandidatenpagina's en zag dat de heren een witte hoed hebben, ik ging naar Commy, en dat is nu net de ENIGE pagina die je niet mag bekijken hier...... bij alleen haar krijg je:

Er is een fout opgetreden!
Je moet ingelogd zijn om deze pagina te kunnen bekijken

Ik had dit al even bij Heinz gemeld en net gecheckt....... het is nog steeds zo. Heb ik hier soms NOG een kneiterd van een hint gevonden naar Commy?  ::rofl:: ;D
Er stond blijkbaar iets fout in de instellingen, maar als het goed is kun je de pagina nu ook weer bekijken als je niet bent ingelogd!
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"