Auteur Topic: [kandidaat] Ruben  (gelezen 17827 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #320 Gepost op: 1-05-2023, 10:49:20 »
Waarom denk je dat de mol in de Taxi tegen Ruben zei : "ik moet je vooral bedanken, Ruben. je hebt het mij al heel gemakkelijk gemaakt"?
Als iemand het werk voor jou opknapt, waarom zou je dan nog extra gaan mollen? Het hoofddoel is weinig geld in de pot plus (en ook niet onbelangrijk) zo min mogelijk verdacht worden. En voor dat laatste moet je soms van rol wisselen en de rol van kandidaat spelen. Zeker als de mol voor een opdracht een duo vormt met iemand die hem/haar bovenaan op de lijst staan heeft.

Omdat de kijkers en de andere kandidaten de mol wel moeten vinden.
« Laatst bewerkt op: 1-05-2023, 10:56:05 door Belgian Mol »

Online Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #321 Gepost op: 1-05-2023, 10:51:30 »
Had je al bedacht dat de makers dit vrij geven omdat ze je graag nog een keer op het verkeerde been zetten?    ;)
Ja toch wel.
Er is bij nader inzien toch voldoende ruimte voor interpretatie.
Maar als Comfort de mol is, dan zie ik toch veel molloten hierdoor in haar richting schuiven. Dat had niet gehoeven.
« Laatst bewerkt op: 1-05-2023, 11:07:39 door Molekule »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #322 Gepost op: 1-05-2023, 13:22:30 »
Dus de mol is iemand die best veel geld in het laatje brengt. Ik vind Toos een typische Belgische mol, daar ga ik nu voor. Met zijn ‘ik zou niet goed in de groep liggen als ik die vrijstelling nam’ met 5000 euro.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #323 Gepost op: 2-05-2023, 17:47:44 »
Zou t dan toch Comfort zijn? Zou me ook niet verbazen. Ze riepen zo snel allemaal dat ze voor Ruben (geel) moesten kiezen. Niemand vertrouwt haar kennelijk.
De mol een keer een rood scherm.. interesting

Als Ruben inderdaad Comfort verdacht zou hij nog stelliger beweren dat het geel was, als zij zegt te denken groen te hebben gezien. En de kandidaten op de bus gaan daar in mee.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ruben
« Reactie #324 Gepost op: 2-05-2023, 18:07:09 »
Als Ruben inderdaad Comfort verdacht zou hij nog stelliger beweren dat het geel was, als zij zegt te denken groen te hebben gezien. En de kandidaten op de bus gaan daar in mee.
Hij was ook heel stellig terwijl hij het niet goed gezien had, als hij Comfort verdacht, verklaart dat alles.