Auteur Topic: [kandidaat] Samya  (gelezen 4144 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #20 Gepost op: 20-03-2023, 15:38:42 »
Dat ze last minute toch nog pleit om Lieselot in de caravan te houden is wel onhandig als mol. Het schip was al gezonken en je krijgt nog eens extra aandacht op je.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #21 Gepost op: 21-03-2023, 15:16:57 »
Heinz legt het hier uit:
Ze was ook erg fel (verrassend vond ik) tegen het bevrijden van Lieselot. Normaal zou ik dit onmols vinden omdat een Mol zich  graag als sympathiek profileert, maar nu was het mols omdat er bijna 1000 euro mee gemoeid was.
Eerst eindeloos gedrentel en niets goed doen om de sleutel te vinden, dan een krachtige poging om de bevrijding te voorkomen, gedwongen doordat Conny de sleutel vond.

Zij is het gewoon. Kan niet anders  ::tandpastasmiley::.

Op wie tunnel jij dan?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #22 Gepost op: 21-03-2023, 17:07:39 »
Op nog niemand. Maar om jou een lol te doen wil ik best eens dezelfde Mol kiezen. Samya zou het zeker kunnen zijn. ::jaja::

Offline vloeistof

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #23 Gepost op: 21-03-2023, 17:16:08 »
Dat ze last minute toch nog pleit om Lieselot in de caravan te houden is wel onhandig als mol. Het schip was al gezonken en je krijgt nog eens extra aandacht op je.

Het zou kunnen dat ze als mol in Lieselot's leugen over de tijd getrapt was en dacht dat de laatste minuut al bijna ingegaan was, dan is op deze manier tijd rekken wel een logische (doch opvallende) keuze.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #24 Gepost op: 21-03-2023, 17:40:15 »
Het spreekt gewoon haar net heel subtiele mogelijke molactie in opdracht 2 tegen. Ik zit hier wat met een contradictie.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #25 Gepost op: 21-03-2023, 17:44:13 »
Ik verwacht dat ze na het echec van vorig jaar nu als Mol iemand hebben gekozen die behoorlijk stabiel is. En Samya past niet echt in dat plaatje.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #26 Gepost op: 21-03-2023, 18:16:48 »
Mee eens, Samya komt mij niet al te stabiel over. Maar dat vond ik ook van Philippe vorig jaar en toch was het (de eerste) mol.
Samya keerde zich ook op een bepaald moment tegen het bevrijden van Lieselot (kwam opvallend in beeld) terwijl ik denk dat de mol Lieselot zo snel mogelijk wil bevrijden zodat er weinig in de pot komt (een beetje kandidaats uithangen nadat er zo weinig in de pot zit).

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #27 Gepost op: 21-03-2023, 22:06:36 »
Ze zat naast Matteo bij zijn exit en haar blik tijdens zijn rode scherm deed haar bij mij wel een paar treden stijgen op de Mol-ladder. Ik hou haar zondag goed in de gaten  ::vergroot::
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #28 Gepost op: 22-03-2023, 09:07:39 »
Samya krijgt een harde verdenking van Thomas tegen haar + een harde verdachtmaking van de regie (een suggestieve edit bij de testbiecht van Comfort).

Lijkt mij sowieso een verdachtmaking teveel.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #29 Gepost op: 22-03-2023, 18:57:33 »
Mee eens. Grote kans dat ze de volgende afvaller is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #30 Gepost op: 23-03-2023, 15:00:36 »
Op nog niemand. Maar om jou een lol te doen wil ik best eens dezelfde Mol kiezen. Samya zou het zeker kunnen zijn. ::jaja::
Ik vroeg het eigenlijk aan Belgian Mol, want die is een echte tunnelaar zoals ik, maar ik wil het van jou zeker ook weten hoor  ::rofl::

Ik denk ook dat we wel een keertje toe zijn aan een mol als Samya, ze is de stabielste die er rondloopt, bepaald niet bangelijk aangelegd dus zal zeker niet a la Philippe instorten. Ze is wel uitgesproken maar dat is bijv. Conny ook en die staat eerste hier in de verdenkingen.......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #31 Gepost op: 25-03-2023, 16:34:08 »
Ik vroeg het eigenlijk aan Belgian Mol, want die is een echte tunnelaar zoals ik, maar ik wil het van jou zeker ook weten hoor  ::rofl::


Ik moet je teleurstellen. Hoe verdacht ze ook mogelijk gaat worden, ik ga niet op haar tunnelen. Maar om de gemoedsrust op het forum te bewaren wil ik daar niet verder op ingaan.

Ik ga wel akkoord dat je ze stabiel genoeg acht, dat denk ik ook wel.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #32 Gepost op: 26-03-2023, 14:37:52 »
Haar verbazing bij de ontmaskering van Matteo kan je niet spelen, denk ik.
Niet de mol dus volgens mij.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #33 Gepost op: 26-03-2023, 21:42:03 »
Wat jammer! Zo'n leuke kandidaat! ::zwaaisip::

Wel goed voor mijn molspeurtocht want ik betrapte mezelf al op een ontluikende tunnelvisie.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #34 Gepost op: 26-03-2023, 21:45:37 »
Het zonnenstraaltje van de groep.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #35 Gepost op: 26-03-2023, 21:45:39 »
Echt jammer :(, maar ook hier goed voor de speurtocht. Ik begon tijdens de aflevering weer naar deze tunnel toe te kruipen ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #36 Gepost op: 26-03-2023, 21:46:22 »
Ontzettend jammer dat ze eruit is, begon ook al een beetje te tunnelen.

Thanks Samya! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #37 Gepost op: 26-03-2023, 21:50:49 »
Blijft leuk dat mensen op verschillende manieren dingen interpreteren. Ik heb haar totaal niet verdacht. Vond haar heel oprecht overkomen in alles, en ook bij de reactie op de lamp. Wel echt jammer dat ze eruit ligt!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #38 Gepost op: 26-03-2023, 22:11:27 »
Jammer .. ook omdat ik haar totaal niet verdacht. Ik zie liever n verdachte gaan. Nu blijft t even moeilijk.


Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Samya
« Reactie #39 Gepost op: 26-03-2023, 22:17:17 »
Ik heb Samya geen moment verdacht. Wel duidelijk  ::zon:: van de groep. Goed voor de sfeer in de groep  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan