Auteur Topic: [Gifjes] Gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal  (gelezen 4038 keer)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Gifjes] Gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #40 Gepost op: 1-05-2023, 00:54:19 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Gifjes] Gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #41 Gepost op: 1-05-2023, 09:46:22 »
De reacties op de groene schermen in aflevering 7:

Comfort



Lancelot



Toos



Comfort krimpt een beetje ineen. (Toos ook in mindere mate.) Dat hebben we mollen (bij WIDM) vaker zien doen.

Spoiler: krimpende mollen WIDM (klik om te tonen/verbergen)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #42 Gepost op: 2-05-2023, 23:02:30 »
Voilà:




De Mol weet dat dit gaat komen en ook dat wij als kijkers dit onder een vergrootglas gaan leggen. Het risico is groot dat je hierin ziet wat je wil zien, namelijk een bevestiging van je mol. Het vreemde is dat ik de persoon die ik eigenlijk al vanaf het begin had afgestreept als mol, hier het meest vind reageren als de mol zou doen, namelijk Toos. Weinig zeggend, een beetje verlegen en een heel subtiel knipoogje aan het eind. Niet echt een knipoogje maar een trekje.


Let ook op Toos' partner. De seksuele spanning tussen die twee spat ervan af (wat normaal is), maar bereikt het kookpunt als ze zegt dat ze versteld zou staan.

Voordat moment laat ze een stilte vallen en streelt dan de zijkant van haar hals. Veel zenuwuiteinden daar. Ze laat Toos weten dat ze het wel ziet zitten, dat molschap van hem. Volgens mij denkt ze dat hij het is.

Toos trekt dan (pas) een trots gezicht. Daarna volgt een eyebrow flash. Wijst ook op seksuele aantrekkingskracht.

Dat het wel goed zit tussen hen is verder niet heel boeiend, maar de timing des te meer.

Ik vind het verdacht.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] Gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #43 Gepost op: 7-05-2023, 00:00:53 »
M'n gevoel zegt nog steeds dat Toos de mol moet zijn. Vooral om wat ik hierboven postte.

Het valt daarnaast op dat Toos de enige overgebleven kandidaat is die in de filmpjes met de vallende lamp z'n hand op z'n borst legt. Heeft hij dat van de filmpjes van Conny, Samya, Ruben en Lieselot?


Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Gifjes] Gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #44 Gepost op: 7-05-2023, 01:22:12 »
De reacties op de groene schermen in aflevering 7:


Comfort krimpt een beetje ineen. (Toos ook in mindere mate.) Dat hebben we mollen (bij WIDM) vaker zien doen.

Spoiler: krimpende mollen WIDM (klik om te tonen/verbergen)

Sorry, maar ik moet altijd lachen als ik dat onderste filmpje van 'de krimpende mollen' tegenkom.  ::rofl:: Was voor mij overduidelijk mols.  ::ok::

Comfort hier het meest verdacht vind ik (of is het mijn tunnelvisie?). Toos ook wel, maar hij lijkt wat minder in zichzelf te keren (hij kijkt ook naar de anderen); dat maakt hem voor mij minder verdacht.

Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Gifjes] Gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #45 Gepost op: 7-05-2023, 07:47:24 »
Sorry, maar ik moet altijd lachen als ik dat onderste filmpje van 'de krimpende mollen' tegenkom.  ::rofl::

Blijft leuk ja. ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Gifjes] Gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #46 Gepost op: 7-05-2023, 12:20:20 »
Een beetje meer oefenen als mol op dit soort momenten kan geen kwaad. ;D

Maar wel verhelderend om te zien.  ::ok:: Het lijkt er voor mij toch op dat de mol op een andere manier zenuwachtig is dan de kandidaten. Bang om op dat soort momenten door de mand te vallen? Of proberen ze een nerveuze kandidaat te spelen?
Bij kandidaten zie je meestal toch een soort van opluchting, terwijl de mol dat minder laat zien. Bij Toos (ik denk dat hij kandidaat is) denk ik die opluchting ook te zien en hij kijkt meteen naar Ruben. Terwijl de mollen in die filmpjes (zeker de onderste, die bleef er bijna in  ;D, ) zich vooral lijken te richten op hun eigen reactie. Denk ik.

Al zullen er ongetwijfeld ook mollen zijn die heel goed kunnen acteren (en veel natuurlijker overkomen) waardoor je dat onderscheid tussen mol en kandidaat minder hebt.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)