Auteur Topic: Wie wil waar?  (gelezen 2405 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Wie wil waar?
« Gepost op: 27-03-2023, 12:31:43 »
Nog iets interessants om in de gaten te houden: wie waar wil in een opdracht.

Vaak krijgen we best het een en ander van het proces te zien waarin bepaald wordt wie waar terechtkomt. Uiteraard krijgen we ook een hoop niet te zien en zal er geknipt zijn in de beelden. Wat hieronder uitgeschreven is, is dus niet per se een "doorlopende" weergave van de werkelijkheid.


Aflevering 1, opdracht 1



Lieselot en Toos zijn het snelst op het telefonische aanbod van de vrijstelling ingegaan en moeten duelleren. De overige acht worden door de makers (mogelijk in overleg met de Mol) in twee groepen ingedeeld
Groep 1: Leïla, Comfort, Thomas, "Steve"
Groep 2: Samya, Ruben, Conny, Lancelot (volgorde namen is niet alfabetisch maar op volgorde waarin we ze zichzelf horen voorstellen)

Groep 1 komt bij het bordje "mensenkennis, 2 kandidaten"
"Steve" tegen Thomas: Leerkracht, je bent met mensen bezig. Ik ben liever op de achtergr-, ik weet niet
Leïla: Oké, ik ga mij opofferen dan
Het duo wordt Thomas en Leïla, het andere dus Comfort en "Steve"

Groep 2 komt bij het bordje "trage durvers, 2 kandidaten"
Thomas tegen "Steve": Het zal zijn wat jij zegt, je zegt dat hier vol zit met-
Comfort: Met wat?
"Steve": Slangen 
Het duo wordt Comfort en "Steve", het andere dus Thomas en Leïla

Groep 2 komt bij het bordje "mensenkennis, 2 kandidaten"
Conny: Mensenkennis. Ik wil dat wel proberen. Wie nog?
Samya: Ik wil dat ook wel doen
Ruben: Ja? Jullie twee?
Het duo wordt Conny en Samya, het andere dus Ruben en Lancelot (die Conny en Samya achter zullen laten)

Aflevering 1, opdracht 2

Gilles:
We gaan er geen gras over laten groeien, we gaan ons meteen onderdompelen in de wondere cultuur van de Verenigde Staten. Het woord van de dag, beste vrienden, is: linedance



Conny: Dat vind ik super
Thomas: Ik wil wel linedancen
Matteo: Ik wil dat ook doen
Conny: Ik ook, ik ook, ik dans graag

Gilles:
We gaan ons verdelen. Vijf kandidaten die kiezen voor 'Kom, doe de linedance' van Will Tura. En de vier anderen die meer fan zijn van 'Walk the line' van Johnny Cash. Jullie keuze.



Lancelot: 'Walk the line' zal een wandeltocht zijn
Toos: Over een koord lopen zijn
Ruben: Of over een koord tussen twee kliffen
Samya: Ik wil dat wel doen, dat tweede
Comfort: Ik ook. Ik heb geturnd, stabiliteit
Ruben: Ik dans ook nooit maar ik weet niet of ik die balans heb
Thomas: Ik heb wel veel evenwicht ook
Leïla: Ik zal ook dansen. Ik kan totaal niet dansen dus het gaat supergrappig zijn
Samya: Zalig

De linedancers: Conny, Thomas, Matteo, Leïla, Lancelot
Walk the (slack)line: Samya, Comfort, Toos, Ruben

Linedancing:



Gilles vraagt wie zich geroepen voelt om de laatste moeilijkste dans gaan doen
Thomas: Ja
Thomas tegen Matteo: Jij zegt dat ook altijd hè, dat je goed kan dansen?
Matteo: Ik dans graag. Goed heb ik nooit gezegd
Lancelot tegen Conny: Hoe voel jij dat aan?
Conny: Ja, ik kan dansen
Lancelot tegen Leïla: Mening, Leïla?
Leïla: Zolang ik niet dans...
Matteo: Misschien is het tof om een man (Thomas) en een vrouw (Conny) te hebben op het einde
Lancelot: Ja, voilà

Conny en Thomas worden gekozen.

Walk the (slack)line:



De kandidaten bepalen de volgorde waarin ze gaan
Ruben: Toos, jij zei al dat je niet goed was in balans hè. Je hebt dat direct gezegd: ik ben niet goed in balans
Toos: Ja, dat is waar
Comfort tegen Ruben: En hoe is jouw balans?
Ruben (zucht en haalt schouders beetje op als in 'ik weet niet/niet geweldig')
Toos: Groter lijkt me je hebt minder evenwicht toch?
Ruben: Ja
Toos: Ik heb het al gedaan
Comfort: En hoe ging dat?
Toos: Ik heb toen een backflip gedaan en ben op mijn nek gevallen
Comfort: Oké, dat is geen referentie
Toos: Ik klim ook, dus ik ben vertrouwd met zo'n broekje en dit en dat
Comfort: Jij bent eigenlijk wel goed in zo van die dingen?
Toos: Pff, ja
Comfort: Ik heb wel echt een oké stabiliteit want ik heb geturnd maar dat is wel anders dan allee, snap je?
Toos: Maar dan kunnen we toch ik als eerste en jij als laatste?
Ruben tegen Comfort: Jij hebt ook op bokken en zo, allee op die dunne balken en zo moeten lopen
Comfort: Nee, nee, want ik heb geen ev- ik heb tumbling gedaan dus
Samya: Ik zou Commy zetten
Toos tegen Comfort: Ga jij als laatste
Ruben: Ik zou ook Commy durven zetten. - Dus Toos jij gaat als eerste gaan
Toos: Ja
Ruben: Ik denk dan Samina-
Samya: Samya!
Ruben: Samya...
Comfort: Dat is wel echt niet makkelijk
Ruben: Jij mag het doen
Toos: Nee oké, maar we gaan alle tips geven die we hebben. En jij gaat knallen
Samya: Je gaat dat echt goed doen, ik heb het volste vertrouwen in je. Komaan
Comfort: Spannend!

Aflevering 2, opdracht 1

Gilles:
Uit deze mooie woonkamer zijn voorwerpen verdwenen. Als we onze waarborg willen terugkrijgen of een deel van de waarborg dan moeten die voorwerpen hier straks terug staan. Dus zoek ik vier vindingrijke kandidaten die ervoor willen zorgen dat die voorwerpen in één stuk liefst, terug staan.



Comfort: Is er iemand al iets opgevallen in de ruimte?
Conny: Is het hier binnen dat wij moeten zoeken?
Lancelot: Vindingrijk, daar moet je ook even over nadenken. Het is niet de beste zoeker
Samya: Ik denk wel dat je goed moet kunnen nadenken of zo
Thomas: Logisch denken kan ik wel
Conny: Ik normaal gezien ook een beetje
Ruben: Als iemand niet wil gaan wil ik ook wel gerust
Lancelot: En jij, Toos?
Toos: Ik ben wel attent
Lancelot: Ja hè
Toos: Zo zoeken, thuis van mijn eigen spullen niet. Maar ik kan wel merken als iemand naar de kapper is geweest

Thomas, Conny, Ruben en Toos vormen zo de groep die de uit de trein gesmeten spullen op zullen moeten vangen. Wat de treinreizigers Comfort, Lancelot, Leïla, Lieselot en Samya maakt.

Aflevering 2, opdracht 2

Gilles vertelt over het lampincident tijdens de selectiegesprekken en dat de Mol hiervan wist.

Gilles: Wie gaat er rijden? Jullie keuze.



? (Ruben of Toos): Wie nog niet hebben gereden
Samya: Leïla
Thomas: En niet gedronken, want ze zijn allemaal dronken
Lieselot: Nee, ze hebben met twee geen alcohol gedronken
Thomas: Ah, oké, oké, oké

Leïla heeft (net als Samya) geen alcohol gedronken in de trein en loopt naar Gilles om de eerste sleutel te pakken. Ruben (zat in andere groep) en Toos (zat in andere groep) steken ondertussen hun hand op. Leïla geeft de tweede sleutel aan Ruben.

Aflevering 2, opdracht 3



Lieselot (een-na-langzaamste) en Sayma kleden zich het langzaamste aan en moeten aardappelen gaan schillen

Gilles: De rest, jullie moeten slagen in drie afzonderlijke proeven. Een krachtproef, een uithoudingsproef en een schietproef. Om het enigszins haalbaar te maken zullen jullie mogen samenwerken in groep. Twee duo's, één trio. Kies zelf maar.

Thomas: Wie is er krachtig? Dus Toos en wie nog?
Thomas, Lancelot en Leïla stappen naar voren terwijl Thomas "de drie krachtigste, de drie krachten" zegt
Leïla stapt weer achteruit en laat het zo aan Thomas, Lancelot en Toos

Conny: Mag ik iets zeggen? Misschien zit ik beter in de groep van drie
Leïla gaat voor Toos staan en deelt zich zo in zijn groep in
Comfort: Ik heb wel oké conditie
Toos tegen Lancelot: Pak jij Conny en Ruben
Lancelot: Ik heb iemand met een goede conditie nodig
Thomas: Comfort, ik wil bij jou

Duo's: Toos en Leïla, Thomas en Comfort. Trio: Lancelot, Conny en Ruben.
« Laatst bewerkt op: 7-04-2023, 21:47:04 door Heinz »

Offline tpain

  • Forumlid
Re: Wie wil waar?
« Reactie #1 Gepost op: 27-03-2023, 13:10:09 »
Sterk gerelateerd hieraan is dan ook: waar wil de mol zitten?

Aflevering 1 proef 1:

De mol bij het duel zou een groot risico zijn, want in Lieselot haar geval had ze dan invloed op 0 van de €12.000 die kon verdiend worden; wel veel invloed op €3.000 in de caravan uiteraard. Toos kon in principe geoefend hebben op schieten nog voor de opnames begonnen om hem zo wat minder verdacht te maken. Desalniettemin is dat ook €4.000 met niks invloed op. In de groep met de zandlopers maakt het volgens mij verder geen knijt uit wie de proefjes doet: de mol weet daar al vanaf het begin dat ze te inaccuraat aan het tellen zijn.

Aflevering 1 proef 2:

Als mol denk ik dat je hier meest invloed hebt tijdens de moeilijke dans. Rechtstreeks €1.000 uit de pot en dan nog tot €3.000 voor de andere groep kunnen verbrodden. De positie van Comfort is ook goed om te mollen, maar wel heel opzichtig vind ik. Minste invloed zijn de eerste drie op de slackline; enkel €1.000 en je kan ze niet eens veilig stellen ofzo.

Aflevering 2 proef 1:

Veel mensen denken hier dat op de trein de beste positie is maar ik zie dit totaal niet. In een grote groep kan je soms heel hard mollen (bvb de verkeerde weg tonen), maar dan moet je heel overtuigend overkomen. Tegen vier man in kan je echt geen raadseltjes de verkeerde richting insturen vind ik. Er kon veel meer mislopen met het maken van de netten, en dat is dan ook gebeurd: lang getreuzel bij de sleutels juist leggen, gammele constructies die heropgebouwd moesten worden, de Harry slechts twee keer vragen, etc.

Aflevering 2 proef 2:

Volgens mij boeit het de mol geen hol waar ie zit want er staat geen geld op het spel. Die filmpjes zorgen voor tunnelvisie voor de andere kandidaten en niks meer. Als het filmpje van de mol dusdanig slecht was dan hadden ze het vast opnieuw opgenomen.

Aflevering 2 proef 3:

De mol als patattenschiller lijkt me stiekem wel een heel goeie positie. Daar heb je per kg (niet-)geschilde patatten tot €450 (niet) verdiend. Patatten er naast gooien is ook niet zo verdacht en dan kan je nog wat extra geld verkwisten. Laat bij het patattenkanon aankomen zorgt er ook voor dat er veel verschoten zijn. Als je de fysieke tests moet doen als mol kan je max van een x9 naar een x6 laten zakken, en de enige invloed op de hoeveelheid patatten komt dan van de geschilde zo snel mogelijk te verschieten.



Voorlopig lijken Conny en Thomas mij het meest actief op zoek naar de betere posities.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie wil waar?
« Reactie #2 Gepost op: 27-03-2023, 13:13:42 »

Aflevering 2 proef 1:

Veel mensen denken hier dat op de trein de beste positie is maar ik zie dit totaal niet. In een grote groep kan je soms heel hard mollen (bvb de verkeerde weg tonen), maar dan moet je heel overtuigend overkomen. Tegen vier man in kan je echt geen raadseltjes de verkeerde richting insturen vind ik. Er kon veel meer mislopen met het maken van de netten, en dat is dan ook gebeurd: lang getreuzel bij de sleutels juist leggen, gammele constructies die heropgebouwd moesten worden, de Harry slechts twee keer vragen, etc.
Kleine kanttekening hierbij is wel: je kunt zelfs raadsels goed helpen oplossen als mol (of je afwezig houden afhankelijk van soort mol dat je bent). Het geld verzilveren gebeurt immers pas met het gooien.

Offline tpain

  • Forumlid
Re: Wie wil waar?
« Reactie #3 Gepost op: 27-03-2023, 13:44:10 »
Kleine kanttekening hierbij is wel: je kunt zelfs raadsels goed helpen oplossen als mol (of je afwezig houden afhankelijk van soort mol dat je bent). Het geld verzilveren gebeurt immers pas met het gooien.
Die kanttekening is inderdaad wel al eens gebeurd in het verleden, maar om tijdens het programma te analyseren is ze vrij waardeloos want dit wordt bijna uitsluitend gebruikt om tunnelvisie te versterken à la "Mijn molverdachte heeft bij proef X veel geholpen maar dat was om incognito te blijven!" Ik vermoed dat Gilles en de crew de mol wel briefen als er veel kandidaten de mol effectief in het vizier hebben bij de eliminatie, en dat hij of zij dan misschien wat subtieler werkt. Maar hier zitten we nog maar bij de eerste proef van aflevering twee dus dit lijkt me ook niet relevant.

Een goeie mol gaat niet voor de lol op de trein helpen raadsels oplossen om dan te hopen dat de rest het geld alsnog verprutst. Natuurlijk mag ie niet opvallen, maar dat neemt niet weg dat als het over posities aankomt de netten echt wel de positie is waar er meest gesaboteerd kan worden, én waar het minst opvalt tov medekandidaten (in groepjes van 2 of 4 tov één groep van 5).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie wil waar?
« Reactie #4 Gepost op: 27-03-2023, 13:48:19 »
Sterk gerelateerd hieraan is dan ook: waar wil de mol zitten?

Inderdaad. En er kunnen ook andere factoren spelen in de groepjesvorming; misschien kunnen we door dit bij te houden (in combinatie met biechten etc.) ook wel uitvinden wie wie verdenkt, wat ook weer interessant is in de zoektocht naar de Mol.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: Wie wil waar?
« Reactie #5 Gepost op: 27-03-2023, 15:02:05 »
Kleine correctie - Ruben heeft inderdaad niet gedronken maar dat is omdat hij net als Toos buiten stond bij de netten. Leila en Samya waren de niet-drinkers in de trein

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie wil waar?
« Reactie #6 Gepost op: 27-03-2023, 15:10:38 »
Dank je!

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wil waar?
« Reactie #7 Gepost op: 27-03-2023, 18:47:19 »
Mooie samenvatting Heinz  ::ok::

Valt op dat Thomas toch vaak moeite doet om op plekken te komen waar goed te mollen is.

Aflevering 2, opdracht 3: vreemd dat Leila naar voren stapt, ze lijkt niet erg krachtig. En ook raar dat Ruben met zijn sixpack juist niet naar voren stapt daar.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie wil waar?
« Reactie #8 Gepost op: 28-03-2023, 10:43:59 »
Bij de treinopdracht is het volgens mij ook zo dat de grotere mannen wat verdachter zijn, omdat zij waarschijnlijk voorwerpen verder kunnen gooien dan kleine vrouwen. Thomas en Ruben daarom verdacht voor mij, omdat zij zichzelf in de andere groep indeelden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie wil waar?
« Reactie #9 Gepost op: 3-04-2023, 11:23:08 »
Aflevering 3, opdracht 1

Gilles:
Beste vrienden, ik heb een heerlijk middagje rodeo voor jullie voorzien. Daarvoor hebben wij nodig: zes showbeesten en twee stalknechten. Ik hoor het graag.



Thomas: Ik heb wel zin om op een paard te zitten
Ruben: Ik wil weleens stalknecht zijn, ik heb niks met paarden
Lieselot: Ik wil ook wel stalknecht zijn.
Conny: Ik wil ook wel stalkn- (gelach)- Nee, nee
Thomas: Ruben en Lieselot?
Leïla: Ja, oké
Lancelot: Snel gasten...

Showbeesten, ronde 1

Comfort: Oké, hoe gaan we het aanpakken? Luidop gewoon lezen en roepen
Lancelot: Dan stel ik voor één iemand linkse gedeelte, één iemand rechtse gedeelte van het terrein
Comfort: Wie gaat er de eerste ronde doen?
Thomas: Iemand die goed kan memoriseren
(Toos wijst naar Lancelot)
Comfort: Ik heb wel een redelijk goed geheugen
Toos: Lancelot en Commy?
Thomas: Jullie twee?
Comfort: Ja, oké

Als tweede duo de arena in: Thomas en Toos
Als derde: Conny (wordt gepakt) en Leïla
Vierde: Comfort (wordt gepakt) en Lancelot
(Hierna afwisselend Thomas/Toos en Lancelot/Leïla)

Aflevering 3, opdracht 2

Gilles:
(...) Die eitjes kan je verzamelen op verschillende manieren. Twee van jullie door blind vertrouwen te tonen in elkaar. Drie van jullie zullen vooral handig moeten zijn. En de andere drie moeten het inzicht hebben van een ingenieur.



Thomas: Wie is het handigst?
Toos: Ik ben schrijnwerker, ik zal bij handig gaan
Thomas: Wij zijn handig
Toos tegen Comfort: wij (bij?) handig?
Comfort: Bij handig
Thomas: Handig is goed ja
Leïla: Ik wil wel voor het blind vertrouwen. Als iemand mij blind vertrouwt
Lieselot: En ik zou wel ook-
Toos(?): Leïla en Lieselot, blind vertrouwen?
Thomas: Ja
Ruben: Oké, dan gaan wij voor de ingenieur

Handig: Toos, Thomas, Comfort
Blind vertrouwen: Leïla, Lieselot
Ingenieurs: Lancelot, Conny, Ruben

Aflevering 3, opdracht 3



Verdeling hotelkamers:
? (mannenstem): Doen we mannen en vrouwen of niet of eh?
Leïla: Ik wil wel een keer met een man
Ruben(?): Wij samen?
Leïla(?): Dat is goed
Lancelot: Ik ga met Commy dan
Lieselot: Toos, ik ga bij u?
Toos: Ja

De koppels zijn: Leïla en Ruben, Conny en Thomas, Comfort en Lancelot, Lieselot en Toos


Verbeteringen en aanvullingen zijn welkom want ik vind de stemmen soms nog lastig te onderscheiden.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2023, 10:57:36 door Heinz »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wil waar?
« Reactie #10 Gepost op: 3-04-2023, 18:20:42 »
Bedankt voor de transcriptie Heinz. Wat opvalt is dat Thomas zeer sturend is. Thomas hakt de knoop door bij opdracht 1, Thomas bedenkt een strategie bij de hoefijzers en dan opent hij ook nog eens de discussie bij opdracht 2. Alleen bij de hotelkamers horen we hem niet (misschien omdat het minder uitmaakt voor de mol wie bij wie zit?).

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie wil waar?
« Reactie #11 Gepost op: 4-04-2023, 17:54:36 »

Verdeling hotelkamers:
? (mannenstem): Doen we mannen en vrouwen of niet of eh?
Leïla: Ik wil wel een keer met een man
Ruben(?): Wij samen?
Leïla(?): Dat is goed
Lancelot: Ik ga met Commy dan
Lieselot: Toos, ik ga bij u?
Toos: Ja

De koppels zijn: Leïla en Ruben, Conny en Thomas, Comfort en Lancelot, Lieselot en Toos


Verbeteringen en aanvullingen zijn welkom want ik vind de stemmen soms nog lastig te onderscheiden.

Net nog eens teruggekeken en dit klopt.
Volgens mij is de eerste mannenstem (die voorstelt om eens mannen en vrouwen te doen) van Thomas.
Hij loopt achteraan met Conny.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie wil waar?
« Reactie #12 Gepost op: 10-04-2023, 10:58:33 »
Aflevering 4, opdracht 1



Lieselot en Thomas gaan als eerste staan, gevolgd door Leïla. Lancelot bluft dat hij Thomas' code op zijn rug al heeft. Na een mislukte poging tot overleg zijn het Lieselot (brodium), Thomas (springt net voor Leïla naar uranium) en Leïla (radium) die als eerste een element pakken. Lancelot (cevium), Ruben (thorium), Toos (polonium) en Comfort (strontium) zoeken daarna ook een element uit.

Thomas: "Ik heb al te vaak op de foute plaats gezeten."
Lieselot zegt dat ze niet voor pasvragen ging.

Lieselot (brodium) en Lancelot (cevium) hebben geen bestaand radioactief element gepakt en moeten bovengronds blijven omdat ze ook geen code van een andere kandidaat kunnen noemen.

Ondergronds vindt Thomas als eerste de route naar de laatste ruimte, gevolgd door Toos.

Aflevering 4, opdracht 2



Gilles:
Vandaag een blik op jullie toekomst. Tenminste voor drie van jullie. Wie heeft er zin om deze namiddag door te brengen met enkele lokale senioren in deze feeërieke bingotempel? Voor de andere vier wordt het iets actiever vandaag.

Lieselot (steekt hand op): I'm bingo.
Toos (steekt hand op): Bingo.
Lancelot: Ik wil ook wel bingoën.
Thomas: Ik dacht de senior van de groep gaat mogen bingoën maar ik heb dus niets... (gelach)

Bingo: Lieselot, Toos, Lancelot
Zoo: Comfort, Leïla, Ruben, Toos

In de zoo splitsen de vier zich op in duo's Comfort & Leïla, Ruben & Thomas. We zien niet hoe deze beslissing tot stand komt.
« Laatst bewerkt op: 24-04-2023, 09:48:19 door Heinz »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie wil waar?
« Reactie #13 Gepost op: 10-04-2023, 11:05:58 »
Comfort stond bij de bunker mogelijk in tweestrijd. Lieselot had in de auto aangegeven om geen vrijstellingen of pasvragen te pakken. Vasthouden aan het geplande molplan, of voor een pasvraag gaan om Lieselot uit te schakelen? Vandaar dat ze pas laat een  radioactief element gaat pakken.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie wil waar?
« Reactie #14 Gepost op: 10-04-2023, 19:31:34 »
De enige die in zijn kaarten liet kijken was Thomas, want zijn rugnummer was bijna gezegd. Maar hij ging toch door. En de enige die makkelijk het parkoers doorliep a la Productieassistent was weer Thomas. Want als mol wil je dan wel door met de badge. Thomas doorliep het draaiboek helemaal perfect. Gaat nog een beetje zitten panikeren om vooral te voorkomen dat de 2 beneden komen. Dat gebeurt dan toch en helaas helaas ondanks dat Lieselot nota bene als eerste een element mocht kiezen heeft ze toch dubbel gefaald (voor de mol dan). Deze 5000 euro was pure pech. Ik vergeef het Thomas  ::rofl:: ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wil waar?
« Reactie #15 Gepost op: 10-04-2023, 19:40:01 »
Thomas zorgt sowieso bij elk spel dat hij zit waar hij wil zitten.
Dat hij zichzelf bij de duurste dans zette in afl 1 en ook de eerste fout maakte was het moment dat meteen mn molradar afging

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie wil waar?
« Reactie #16 Gepost op: 10-04-2023, 19:41:40 »
Thomas zorgt sowieso bij elk spel dat hij zit waar hij wil zitten.

Ja, en dan zegt ie bij opdracht 1 aflevering 4 nog: "Ik heb al te vaak op de foute plaats gezeten."

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wil waar?
« Reactie #17 Gepost op: 10-04-2023, 19:43:49 »
 ::rofl:: Ja frappant momentje

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Wie wil waar?
« Reactie #18 Gepost op: 10-04-2023, 19:51:17 »
Niet in de trein, niet achter het stuur, niet bij de tonnen, niet naar kamer 110. Dat zijn achteraf de betere plekken voor een kandidaat.

Comfort stond bij de bunker mogelijk in tweestrijd. Lieselot had in de auto aangegeven om geen vrijstellingen of pasvragen te pakken. Vasthouden aan het geplande molplan, of voor een pasvraag gaan om Lieselot uit te schakelen? Vandaar dat ze pas laat een  radioactief element gaat pakken.
Ja dat viel me ook op. Dat 'Ook niet voor de pasvragen?' van Comfort naar Lieselot, in de auto.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2023, 19:53:35 door Molest »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie wil waar?
« Reactie #19 Gepost op: 10-04-2023, 19:55:50 »
Hij zit in alle gevallen op de betere plek voor de mol. En ik zit net minuut 18.10 te bekijken, waar hij uitgebreid de bom zit te bekijken. En Toos moet hem de les lezen dat het ook nog om tijd gaat en ze dus door moeten. Dus hij heeft het spel gered als Productieassistent, en doet dan het uiterste het spel wel te verklooien. Case closed.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)