Auteur Topic: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Nieuwsuitzending  (gelezen 1753 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
[Aflevering 8] - Opdracht 1: Nieuwsuitzending
« Gepost op: 7-05-2023, 18:19:22 »
Bespreek hier de eerste opdracht van de aflevering.
« Laatst bewerkt op: 7-05-2023, 21:02:23 door Miek1999 »
I will follow my inner gold

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1:
« Reactie #1 Gepost op: 7-05-2023, 20:31:22 »
Wat een leuke opdracht! Ze hebben het verbazingwekkend goed gedaan (heb zelf journaals gemaakt voor mijn opleiding, kwam zelf echt niet meer uit mijn woorden met zo'n microfoon).

Opvallende zaken:
- Comfort heeft prive tijd met Gilles, inclusief de grap van de mol projectie die ze niet kon zien
- Comfort is net te laat met die Mount Everest foto
- Toos en Lancelot hebben hun opdrachten bij de cactus heel netjes gedaan, dat eerste filmpje was het onbekendst dus niet gek dat ze die misten
- Comfort mist twee van de drie feiten, erg opvallend
- Lancelot kan de microfoon niet houden, ten koste van 500 euro. Zo'n microfoon is vrij zwaar dus kan ongelukkig zijn of een molactie

Online Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1:
« Reactie #2 Gepost op: 7-05-2023, 20:32:55 »
Gele muts bij Comfort..

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Nieuwsuitzending
« Reactie #3 Gepost op: 7-05-2023, 21:43:42 »
Nog het allerbenieuwdst of de Tuscon'ers daadwerkelijk deze molnieuwsuitzending voor hun kiezen hebben gehad maar ik hoop het wel!  ::rofl::

Online Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Nieuwsuitzending
« Reactie #4 Gepost op: 7-05-2023, 21:53:01 »
Ik denk van wel !  ::rofl::

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Nieuwsuitzending
« Reactie #5 Gepost op: 7-05-2023, 21:54:51 »
Dan ben ik wel heel benieuwd welk nieuwsitem er vooraf ging aan "and that is why you should never put a cat and a gun in the microwave at the same time" ::rofl::

Online Betonmol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Nieuwsuitzending
« Reactie #6 Gepost op: 7-05-2023, 21:57:08 »
Hehe erg leuk. En een goed voorbeeld van zo'n opdracht totaal buiten de toeristische dingen om. Cactussen verhuizen, ik had er zelf niet aan kunnen denken.

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Nieuwsuitzending
« Reactie #7 Gepost op: 7-05-2023, 23:11:37 »
Nog het allerbenieuwdst of de Tuscon'ers daadwerkelijk deze molnieuwsuitzending voor hun kiezen hebben gehad maar ik hoop het wel!  ::rofl::
Ik vrees toch van niet! Zie het citaat uit de nieuwsuitzending dat hetoord hier al heeft geplaatst  ::rofl:: ::rofl::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Nieuwsuitzending
« Reactie #8 Gepost op: 8-05-2023, 06:59:50 »
Ik heb het geprobeerd op te zoeken, maar de website van die tv-zender is vanuit Europa niet toegankelijk.

Offline zoekenmaar

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Nieuwsuitzending
« Reactie #9 Gepost op: 8-05-2023, 08:51:21 »
Leuke opdracht. Toos was in zijn element als reporter. Comfort ging als weervrouw ferm de mist in en dat is natuurlijk prima gemold.

Offline Marlizzy

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Nieuwsuitzending
« Reactie #10 Gepost op: 8-05-2023, 15:26:11 »
Superleuke opdracht! Finale is altijd beperkt door het kleine aantal spelers, maar ze zijn er toch in geslaagd om verschillende interacties tussen alle kandidaten te laten plaatsvinden en voldoende molkansen te creëren. Leuk gedaan, en hard gelachen om de cactussen  ::rofl::

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Nieuwsuitzending
« Reactie #11 Gepost op: 8-05-2023, 20:22:11 »
Dan ben ik wel heel benieuwd welk nieuwsitem er vooraf ging aan "and that is why you should never put a cat and a gun in the microwave at the same time" ::rofl::

Hahaha, daar was ik ook wel benieuwd naar en heb net teruggekeken of ik misschien iets gemist had. Maar niet dus.  ::rofl::

Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Nieuwsuitzending
« Reactie #12 Gepost op: 21-05-2023, 01:04:04 »
Dan ben ik wel heel benieuwd welk nieuwsitem er vooraf ging aan "and that is why you should never put a cat and a gun in the microwave at the same time" ::rofl::

denk ook niet dat het echt was, oa door dit en doordat de tijden boven de cameras op hetzelfde stond.
Daarbij heb ik even gekeken en kan er nergens online iets over vinden of op hun website.
(excuus als er iets over wordt gezegd in epi 9, heb die nog niet gezien  ::schaam::)