Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Het onweert hier al vanaf een uur of 10 (af en aan). Het is zo raar als het in de ochtend / midden op de dag onweert. Het is zo donker dat ik het licht aan heb moeten doen.
Het gas begint te verdwijnen uit mijn oog. Daarvoor in de plaats komt nieuw lensvocht ( gaat allemaal vazelf). Maar dat vocht vormt nu een belletje dat duidelijk zichtbaar is en ik zie dat ook bewegen wanneer ik mijn hoofd beweeg. Nu kan ik zien of ik waterpas zit. Zo grappig!
Khadaffi zat helemaal niet in Tripoli. De Tempeleers hebben net een oproep gedaan voor een nieuwe stadsprins.En zie: ze hebben al een kandidaat:http://forum.mestreechonline.nl/showthread.php?t=2055
Hahaha Misschien kunnen ze voor een nieuwe aflevering van Flikken Maastricht de jacht op Khadaffi openen
LdHmolletje, gefeliciteerd!!!!!! (Nu de vraag of ldh weet waar ik het over heb )
Dank je... Ik heb alleen geen flauw idee waar het over gaat! Feyenoord en ADO spelen immers niet (meer) Europees, en verder heb ik ook niks op teletekst gevonden, dus als je een tipje van de sluier kan oplichten...
Ik kom daar inderdaad net vanaf, en ik zie dat ik jou voorbij ben gegaan!
ldh is tdietz voorbij
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
611 gasten en 5 vaste bezoekers