Wat begon als een seizoen met potentie staat nu officieel in het lijstje van 5 slechtste seizoenen.
Euh... niet om het een of ander, maar naar welk
officieel lijstje van seizoenen verwijs je nu? Ik bedoel, het zou best kunnen dat dit seizoen in
jouw persoonlijke lijstje in de bottom-5 staat, maar ik denk dat je "officieel" verwart met "definitief".
Ik ben het helemaal met je eens als het gaat om een overdaad aan jokers en vrijstellingen, maar qua opdrachten heb ik het idee dat het beter gaat dan laten we zeggen 2014-2017. De enige problemen die ik echt heb met de opdrachten dit jaar is te lage geldbeloningen, overdreven veel mingeld en overdreven veel troeven - beide een probleem in de rad-van-fortuinopdracht. Maar qua wat kandidaten moeten doen, is het over het algemeen best prima.
Hoe de kandidaten het spel spelen, tja, daar kun je van alles over vinden, maar daar kunnen de makers niet zo veel aan doen. Ik denk dat het wel goed is dat er kandidaten zijn die echt voor zichzelf kiezen (zoals Charlotte deed bij het rad-van-fortuin) en ook kandidaten die eerlijk willen blijven (zoals Rocky deed bij het rad-van-fortuin). Verschillende soorten kijkers kunnen dan elk een favoriete kandidaat hebben. Ik hou meer van de Rocky-stijl, maar dat wil niet zeggen dat die beter of slechter is dan de Charlotte-stijl.