Ze hebben dit keer een super eerlijk clubje bij elkaar gesprokkeld. Misschien ook vanwege corona dat iedereen lief wil zijn voor elkaar.
Ik geef je deels wel gelijk maar aan de andere kant is het qua opdrachten een van de beste seizoenen vind ik.
Mensen kunnen corona er echt wel los van zien..
En waarom geen knuffels in het begin toen kandidaten weggingen maar nu minuten lang knuffelen?
En wat betreft de opdrachten.
Een van de beste seizoenen?
Tjechië is prachtig en de opdrachten zijn soms in ieder geval iets ruiger dus daar wil ik de crew voor complimenteren maar ‘goed’ vind ik de opdrachten echt verre van.
Om het even bij deze aflevering te houden voor nu
Opdracht 1: de makers willen iets met adrenaline en stunten. Alle focus gaat daarheen en de 2 kandidaten op de grond hadden een hele saaie / niet belangrijke rol. Er zit geen goede opdracht achter..
Opdracht 2: grappig om oude bn’ers te zien maar nu krijgen we elk seizoen een overkill aan oude seizoenen/kandidaten/mollen/uitspraken etc..
opzich grappig bedacht met die muzikale hints maar ook dit zou ik geen ‘goede’ opdracht willen noemen.
Opdracht 3: er kon in theorie 8000 euro uit de pot gaan op basis van kansberekening en toeval. Dat slaat echt nergens op.
Daarnaast strooit de crew met vrijstellingen en jokers waardoor het spel veel minder interessant word.
De opdracht hád potentie omdat er in ieder geval een tikje psychologie aan vast zat maar de kandidaten hebben het zó saai en braaf gespeeld dat het hele spannende er meteen af was.
Bij de laatste opdracht kun je de ‘schuld’ dus meer leggen bij het saaie spel van de kandidaten en valt de crew (op de -8000 en het strooien van attributen na) niet veel te verwijten.
Al met al is het bij verre niet het niveau van jaren terug waar Wie is de Mol steevast voor spanning zorgde mede door héle goede opdrachten!