Ik vond het wel leuk om te zien. 
Volgens mij ging er dit jaar procentueel meer om dan vorige jaar. Of heb ik het fout? Ik heb het tellen namelijk niet gezien.
Ik geloof dat uiteindelijk bijna alles is omgevallen en dat men daarom ook gelijk wist dat 't record wel gehaald was. Andere jaren was 't toch altijd erg spannend, omdat er veel niet gevallen was. Ze wisten steeds niet of 't record gehaald was totdat alle steentje geteld waren. Nu was 't tellen van de steentjes eigenlijk gewoon 'n formaliteit als ik 't goed begrepen heb, want iedereen wist dat 't record behaald was!

Die belspelletjes irriteren me ook enorm. Zeggen ze ook nog constant dat 't wel erg moeilijk is en dat ze ;t daarom nog 'n keer herhalen. Slaat dus echt nergens op. Is dit nu 't niveau van 't tv kijkend publiek in Nederland?

Wat ik echt heel erg vind, is dat die pendel speciaal is uitgevonden om er reclame doorheen te gooien. Speciaal alleen daarvoor. Stel je voor dat 't fout gaat door zo'n stomme pendel, waardoor drie kwart van de steentjes niet komt te vallen en waardoor 't record niet gehaald wordt. Alleen maar omdat er reclame doorheen moet, zal dan alles mislukken. Dat vind ik eerlijk gezegd te gek voor woorden.
En ik weet heus wel dat zulke programma's, laten we maar zeggen projecten, kunnen plaatsvinden door de bedrijven die willen sponsoren. Maar ik vind eigenlijk dat er al genoeg reclame wordt gemaakt tussen die dominosteentjes. Ik zie ieder jaar weer groot 'DOELAND' en allerlei andere bedrijfsnamen tussen de velden met dominostenen staan.
Maar goed, blijkbaar is er toch iets goeds aan die reclame, want Pamela was er weer op. En ik heb 't weer gemist! :-\