Meerderen: "15 pakken jongens"
Paula: "Waarom nou?"
Jon: "Omdat er een truc zit!"
Paula: "Ja, maar er zit altijd een truc, het is toch Wie Is De Mol?"
Anniek: "Ik heb nog nooit gekampeerd"
Anniek: "Ja, 1 keer, in Zuid-Frankrijk toen het warm was"
Anniek: "Dat vond ik ook niet echt een succes. Ik ben meer van de luxe vakanties"
Froukje: "Maar Anniek, we hadden toch het plan opgevat om gewoon te gaan liften en ergens anders te gaan slapen?"
Anniek: "Jaha, dat gaan we ook zeker doen. Bij de eerste, de beste betaalbare Ier"
Sebastiaan: "Nee lukt wel hoor jongens, jullie hoeven niet te helpen, het is oké. " en dan het shot van een ploeterende Sebastiaan
Sebastiaan: "Dennis en ik werden gewoon genegeerd. [stilte] We hadden ook allebei -1000 [denkt na] Misschien heeft dat er iets mee te maken"
Anniek & Jon in koor: "Wij dachten Hans, maar die had geen kans. Ik brak nog een kleine lans voor hem"
Dennis: "Ik slaap met Froukje en Viviënne in een piepklein tentje. Dat wordt dus een wereldnacht, nu al, heerlijk."
Anniek: "Ik deel nu mijn tentje met Paula Udondek en Jon van Eerd. Dat zijn hele, lieve mensen en met warme billen. Dus daar kan ik heerlijk tegen aankruipen vanavond"
Paula: "Dat is ontzettend dom. Als je de pot beheerd, moet je dat met je leven doen." En zo is het!
Sebastiaan: "Viviënne was eigenlijk de enige die keihard tegen mijn schenen ging schoppen en ging zeggen: "Jij! Klerelijer" Go Vief