Aflevering 4 :
Dit is de opdeling in groepjes, exclusief Stijn:
- Opdracht 1 : Bij de stockcar race was er geen opsplitsing
- Opdracht 2 : Bij het bal-vangen deed iedereen de opdracht individueel, omdat men elkaar niet bezig zag bij het actuele vangen
- Opdracht 3 : Bij de bomkoffertjes-opdracht begon iedereen samen. Echt saboteren zat er niet zo meteen in, tenzij individueel onderweg om de oplossing in te typen
Wat betreft Stijn vind ik het niet terecht dat hij de anderen 3 keer minder zou hebben bezig gezeien : De Stokcar-race heeft hij vanop afstand gezien, terwijl de anderen elkaar ook niet hebben gezien tijdens het uitvoeren van de bal-van-opdracht.
Daarom lijkt het mij realistisch te stellen dat er geen opslitsing was in groepen en dat Stijn hen slechts 1x niet aan het werk heeft gezien.
Resultaat van aflevering 4:
| Mol | Corry | Inge | Marc | Sandra | Shadia | Stijn |
Kandidaat | | | | | | | |
Corry | | | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Inge | | 1 | | 1 | 1 | 1 | 0 |
Marc | | 1 | 1 | | 1 | 1 | 0 |
Sandra | | 1 | 1 | 1 | | 1 | 0 |
Shadia | | 1 | 1 | 1 | 1 | | 0 |
Stijn | | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
Delta | | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 |
Totaalresultaat incl. aflevering 3:
| Mol | Corry | Inge | Marc | Sandra | Shadia | Stijn |
Kandidaat | | | | | | | |
Corry | | | 3 | 4 | 3 | 2 | 1 |
Inge | | 3 | | 3 | 3 | 2 | 1 |
Marc | | 4 | 3 | | 3 | 2 | 1 |
Sandra | | 3 | 3 | 3 | | 1 | 0 |
Shadia | | 2 | 2 | 2 | 1 | | 2 |
Stijn | | 1 | 1 | 1 | 0 | 2 | |
Delta | | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | 2 |
ConclusieShadia komt hierdoor aan de leiding, Sandra's kansen verminderen.
Shadia is erg verassend voor mijzelf, omdat zij voor mij gevoelsmatig zeker de Mol niet kan zijn.
Verder is het erg spijtig dat men zoveel rekening houdt met deze theorie: men splitst de kandidaten praktisch nooit op in groepjes, zodat iedereen de kans krijgt om de Mol uitgebreid aan het werk te zien.
We zijn nu halverwege en Ik hoop dat men vanaf de volgende aflevering de kandidaten meer gaat opslitsen, omdat dit toch wel een erg interessant spelelement is, niet alleen voor deze theorie.