Auteur Topic: WIDM in de media  (gelezen 265763 keer)

Offline blastdragon

  • Forumlid
Re: WIDM in de media
« Reactie #80 Gepost op: 6-01-2010, 14:41:15 »
Hè. Ik vind het allemaal wel leuk hoor, daar niet van, maar het is zo ongelooflijk irritant dat je honderd dingen 'moet' gaan zitten volgen wil je een beetje bijblijven. TV-programma, MolMail, twitter-onzin, YouTube kanaal, wat is het volgende? Weer sms? Reclameblokken voor Opsporing Verzocht? Nog eens 3 internetsites die eruit zien als dat ze door een fan zijn gemaakt?
Kan het niet gewoon wat beperkt blijven? Ik heb nog meer te doen.
Kan best dat Hyves, Facebook en whatever er nog meer aan community-sites gebruikt gaan worden. Zou me eigenlijk niet veel verbazen.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #81 Gepost op: 6-01-2010, 14:43:30 »
Naja maakt mij niks uit.. Bedoel je hoeft niet alles te volgen.. De filmpjes op YOutube zijn gewoon om je te plezieren.. Info over de mol kan je daar niet echt vinden..

En op de twitter pagina zal ook niet zo snel een hint komen te staan.. Tv,radio en dit forum is nodig om mol-hints te vinden.. Al het andere eromheen is niet echt nodig ,maar meer leuk om te volgen..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM in de media
« Reactie #82 Gepost op: 6-01-2010, 14:48:33 »
Ik zeg ook niet dat je het moet volgen, ik zeg dat je het 'moet' volgen wil je een beetje bijblijven. Iedereen heeft het nu op het forum al over 'wat bedoelden ze met cijfer 4' en 'haha dat bootje onder die brug', terwijl ik geen idee heb waar het over gaat. Op een gegeven moment is het klaar met de informatievoorziening en wat mij betreft zijn we die grens al lang geleden gepasseerd. Er is nu gewoon teveel, het mag allemaal wel wat minder.
The British are not impressed.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #83 Gepost op: 6-01-2010, 15:27:58 »
Wie houdt de molpuzzels in de AVRObode bij?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #84 Gepost op: 6-01-2010, 15:55:07 »
Wie houdt de molpuzzels in de AVRObode bij?

Erik of dikke volgens mij.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #85 Gepost op: 6-01-2010, 17:12:05 »
artikel NCRV
Ff overgetyped
sorry voor de eventuele spelfouten enzo ;) Heb geen zin om de tekst nogmaals te lezen op zoek naar fouten :P

Ik heb de ´m aangepast en hij is nu zo goed als foutloos.  ::jaja::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #86 Gepost op: 6-01-2010, 17:22:37 »
In de televizier van deze week staat ook nog een interviewtje met volgens mij ; Hans schiffers, Renate Verbaan & inge Ipenburg.

En zag net bij een vriend de oude televizier liggen.. Daar is 1 pagina helemaal gevuld met de groepsfoto met PJ erbij!  ::oink:: Balen da ik die nie heb gekocht!
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM in de media
« Reactie #87 Gepost op: 6-01-2010, 19:12:23 »
Bij dat youtube kanaal heeft hij erbij geschreven dat hij niet de mol is, maar een grote fan. Hoe kan hij dan dat ene filmpje hebben wat blijkbaar nog niemand had gezien (iig ik niet)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #88 Gepost op: 6-01-2010, 19:19:53 »
dat snap ik ook niet.... wat dit zijn filmpjes  van de gewone site
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media
« Reactie #89 Gepost op: 6-01-2010, 20:08:54 »
Ik zeg ook niet dat je het moet volgen, ik zeg dat je het 'moet' volgen wil je een beetje bijblijven.

Ben het met je eens hoor, ik loop totaal achter (ik wil alles zien en lezen en het liefst meerdere keren) en dan is WIDM nog niet eens begonnen! ::zweet::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #90 Gepost op: 6-01-2010, 20:09:35 »
Erg is dat.. We hebben al 1000000 dingen om uit te pluizen en dan is t nog nieteens begonnen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM in de media
« Reactie #91 Gepost op: 6-01-2010, 20:18:22 »
werk dan eens door ::schaam::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #92 Gepost op: 6-01-2010, 20:43:25 »
Erg is dat.. We hebben al 1000000 dingen om uit te pluizen en dan is t nog nieteens begonnen

Ja, zo druk was het nog nooit voor de serie begon volgens mij.
Ik zit nu al ruim over mijn totaal van berichten in serie 5 heen. Nog voor aflevering 1.  :-X

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #93 Gepost op: 6-01-2010, 20:45:04 »
Ik al over het totaal van 2008 en al op een kwart ofzo van 2009 haha.. Dat wordt wat :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #94 Gepost op: 6-01-2010, 20:47:56 »
Ik zeg ook niet dat je het moet volgen, ik zeg dat je het 'moet' volgen wil je een beetje bijblijven. Iedereen heeft het nu op het forum al over 'wat bedoelden ze met cijfer 4' en 'haha dat bootje onder die brug', terwijl ik geen idee heb waar het over gaat. Op een gegeven moment is het klaar met de informatievoorziening en wat mij betreft zijn we die grens al lang geleden gepasseerd. Er is nu gewoon teveel, het mag allemaal wel wat minder.

Ben het met je eens hoor, ik loop totaal achter (ik wil alles zien en lezen en het liefst meerdere keren) en dan is WIDM nog niet eens begonnen! ::zweet::

Ja, zo druk was het nog nooit voor de serie begon volgens mij.
Ik zit nu al ruim over mijn totaal van berichten in serie 5 heen. Nog voor aflevering 1.  :-X

Ik ben het ook met jullie eens...ik heb ook nog een leven buiten WIDM en kan het eerlijk gezegd ook niet allemaal volgen altijd. Er is zoveel, dat je echt de taken moet splitsen! Maar goed, daar hebben we het forum voor.  
Het moet maar eens gezegd worden dat het niet erg is als je niet 100% bij bent met alle aanwijzingen...99% is ook goed ;D
Tell me what your telescope says

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: WIDM in de media
« Reactie #95 Gepost op: 6-01-2010, 21:11:41 »
Gelukkig ben ik niet de enige. Denk dat het ook komt omdat het van te voren hier al zo actief was. Volgens mij drukker dan tijdens de DIDM-reeks.
Die drukte zal vooral te maken hebben gehad met de Gouden Televizier Ring. Veel extra aandacht op tv en een actief stemmend forum. Daarnaast de eerste beelden die opdoken op youtube en de bekendmaking van de kandidaten en Japan. Ook veel aandacht van de commerciële omroepen.
En vergeet vooral de molmail niet. Een fantastische toevoeging voor de Mollotenwereld waarin wij leven. Waarvoor hartelijk dank.


Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM in de media
« Reactie #96 Gepost op: 6-01-2010, 21:12:25 »
Ik al over het totaal van 2008 en al op een kwart ofzo van 2009 haha.. Dat wordt wat :P
wow  ik heb nu pas 164 fier en had er 550 in 2009 en heb ook nog minder dan 2008..

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: WIDM in de media
« Reactie #97 Gepost op: 6-01-2010, 21:23:49 »
http://www.youtube.com/user/ikbendemol2010
Bedankt voor de link!

En ook bedankt voor alle andere links naar filmpjes.

Op dat YouTube account staan veel filmpjes die ik nog niet had gezien (had de laatste molmail ook nog niet gelezen). Zitten er leuke dingen tussen. Ik heb, net als anderen, ook meer tijd vooraf in WIDM gestoken als bij vorige seizoenen. Al deze filmpjes zijn ook vele malen leuker als "Die is de mol?". Ik kan echt niet wachten tot morgen.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM in de media
« Reactie #98 Gepost op: 6-01-2010, 21:40:08 »
Hè. Ik vind het allemaal wel leuk hoor, daar niet van, maar het is zo ongelooflijk irritant dat je honderd dingen 'moet' gaan zitten volgen wil je een beetje bijblijven. TV-programma, aanwijzing Schiffers, MolMail, twitter-onzin, YouTube kanaal, wat is het volgende? Weer sms? Reclameblokken voor Opsporing Verzocht? Nog eens 3 internetsites die eruit zien als dat ze door een fan zijn gemaakt? Facebook? LinkedIn? Second Life?
Kan het niet gewoon wat beperkt blijven? Ik stel voor gewoon het tv-programma zelf, dan de muzikale aanwijzing en dan de MolMail. Genoeg! Ik heb nog meer te doen.

Ik ben het helemaal met je eens Daedalus! Het feestje is nog niet begonnen en het bier is al op, zo voelt het een beetje ;D
Ik ga me beperken tot de televisie en het forum.....  ::joehoe::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #99 Gepost op: 6-01-2010, 23:17:43 »
I.t.t. andere series wordt je nu idd overspoeld met tig WIDM gerelateerde dingen in de media. Precies de reden waarom ik veel probeer te lezen, te zien zonder te reageren in de topics nu. Daarnaast komt het ook precies in een leuke periode voor mij. Over twee weken tentamens, over drie weken verhuizen en ook nog eens WIDM erbij  ::rofl:: Dus alsof ik het al niet druk genoeg heb met het halen van mijn propedeuse, verhuizing voorbereiden wordt mijn vrije tijd opgeslokt door de mol. Achja, tis maar 1 maand, daarna resteert nog enkel de mol :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan