Auteur Topic: WIDM in de media  (gelezen 265830 keer)

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: WIDM in de media
« Reactie #240 Gepost op: 5-03-2010, 19:44:52 »
Opvallend is dat JP zegt dat het een eerlijk programma is in dat alle fragmenten bij elkaar horen. Toch vind ik het nog steeds opvallend dat Dennis Storm vorig jaar in de biechten constant die muts op zijn hoofd had om zijn haar te bedekken, en tijdens de opdrachten had hij die nooit op. En lo and behold, in de laatste afleveringen blijkt Dennis kaal te zijn! Vraag me nog steeds af of die biechten niet stiekem achteraf zijn opgenomen.

En daarbij dat Jon zogenaamd onvoorbereid het vorig seizoen de mol was, wil er bij mij ook nog steeds niet in. Zeker als je hierboven leest dat degene die de molrol krijgt een pittige voorbereiding nodig heeft.....

Wel een heel leuk artikel idd.
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #241 Gepost op: 6-03-2010, 20:00:06 »
Goed nieuws Lautjuh! Ik dacht dat 'ie al bij het oud papier was gegooid, maar dat was blijkbaar een andere nrc next.

Dank! Leuk artikel, nooit geweten dat George zijn briefjes opat.  ;)

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #242 Gepost op: 7-03-2010, 08:14:07 »
Goed nieuws Lautjuh! Ik dacht dat 'ie al bij het oud papier was gegooid, maar dat was blijkbaar een andere nrc next.




(Ik hoop dat niemand me voor is geweest of me kwalijk neemt dat ik hen voor was)


super dat je hem hier gepost hebt.
kan jij jouw exemplaar aan Lautjuh geven want diegene die hem voor mij zou bewaren is zo stom geweest om hem weg te doen bij de oude kranten die dezelfde dag werden opgehaald.ik had hem nog gezegd bewaar hem dan kom ik hem morgen ophalen.

wat het stukje over montage dat geloof ik ook niet helemaal.
Ananas

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #243 Gepost op: 7-03-2010, 10:32:48 »
Citaat
kan jij jouw exemplaar aan Lautjuh geven

Als ik maar een adres heb kan ik hem wel opsturen.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #244 Gepost op: 7-03-2010, 11:27:19 »
Als ik maar een adres heb kan ik hem wel opsturen.

Is goed, of kom je naar de fandag? Dan kan het live.

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #245 Gepost op: 7-03-2010, 11:50:02 »
Is goed, of kom je naar de fandag? Dan kan het live.

Fandag zal niet lukken helaas.

Oh, en morgen breng ik m'n PC naar de winkel voor reparatie, en dan heb ik 'm op z'n vroegst donderdag terug, dus als ik je adres morgenvroeg nog niet heb duurt het allemaal even langer.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2010, 20:29:02 door Vangu Vegro »
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #246 Gepost op: 7-03-2010, 21:28:43 »
Fandag zal niet lukken helaas.

Oh, en morgen breng ik m'n PC naar de winkel voor reparatie, en dan heb ik 'm op z'n vroegst donderdag terug, dus als ik je adres morgenvroeg nog niet heb duurt het allemaal even langer.

Oh het heeft geen haast hoor, ik kan ook wel proberen het ingescande artikel te printen maar dan moet ik even kijken of het leesbaar is en of ik het recht kan krijgen.

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media
« Reactie #247 Gepost op: 10-03-2010, 15:27:51 »
"Vrijdag 19 maart (een dag na de finale van Wie is de Mol...) om 21.10 op Ned 3: KRO Hints met twee teams:
1) Pim Muda, Gigi Ravelli, Arjen Lubach en Erik van der Hoff.
2) Roué Verveer, Saar Koningsberger, Johnny de Mol en Anita Witzier.

Onder leiding van Sofie van den Enk wordt duidelijk welk team het gebarenspel het best in de vingers heeft. (AMG)"


Lijkt mij wel grappig om te zien hoe deze 2 molkandidaten (Arjen en Erik) zich weten te redden in het spel Hints en misschien laten ze nog wel wat los over Wie is de Mol ;D

Ook wel grappig dat Johnny de Mol meedoet, zou Arjen dan toch nog de mol zijn? ;D ::rofl::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #248 Gepost op: 10-03-2010, 15:29:42 »
of erik haha... K ga die hints denk wel even kijken... likt me echt ggrappig.. haha
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WIDM in de media
« Reactie #249 Gepost op: 10-03-2010, 16:08:57 »
"Vrijdag 19 maart (een dag na de finale van Wie is de Mol...) om 21.10 op Ned 3: KRO Hints met twee teams:
1) Pim Muda, Gigi Ravelli, Arjen Lubach en Erik van der Hoff.
2) Roué Verveer, Saar Koningsberger, Johnny de Mol en Anita Witzier.

Leuk !
Grappig dat onze aandacht nu uitgaat naar Erik, Arjen en Johnny, terwijl het eigenlijk het meest bijzonder is dat de ex-presentatrice Anita Witzier meedoet !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media
« Reactie #250 Gepost op: 10-03-2010, 21:54:25 »
In de Revu wordt wekelijks een column geschreven over WIDM kwam ik net achter. In de laatste wordt "molloot Heinz" genoemd met link naar mijn site. ::trots:: ;D

Ik kwam er net achter toen ik keek hoe bezoekers op mijn site terechtkomen. Dat is ook via die column online. (Die vind je hier.) :D

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WIDM in de media
« Reactie #251 Gepost op: 10-03-2010, 22:10:51 »
Leuk Heinz, altijd leuk om erkenning te krijgen voor iets waar je hard voor werkt  :D .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM in de media
« Reactie #252 Gepost op: 10-03-2010, 22:15:33 »
@Heinz, actualiseer hem eens?


Oftewel: kijk nog eens op de site met die column........

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: WIDM in de media
« Reactie #253 Gepost op: 10-03-2010, 22:18:07 »
Het was overigens Heinz die mij in de WIDM online community heeft gestort. Was tijdens seizoen 2007 zomaar eens op zoek naar leuke sites en vond toen wieisdemol.net. Ik weet nog dat ik toen de theorie van de eeuw had gevonden en naar Heinz had gemaild. Uiteraard nooit geplaatst want mijn theorie van de eeuw was ongetwijfeld een suffe theorie in de ogen van de ervaren molspeurders, maar hey ik ben blijven plakken en ben blij dat ik in zo'n community ben beland :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #254 Gepost op: 10-03-2010, 22:19:25 »
In de Revu wordt wekelijks een column geschreven over WIDM kwam ik net achter. In de laatste wordt "molloot Heinz" genoemd met link naar mijn site. ::trots:: ;D

Ik kwam er net achter toen ik keek hoe bezoekers op mijn site terechtkomen. Dat is ook via die column online. (Die vind je hier.) :D

Super leuk! Ben blij voor je! Heinz for president molloot!  ;)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #255 Gepost op: 10-03-2010, 22:19:48 »
::ok::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media
« Reactie #256 Gepost op: 10-03-2010, 22:23:02 »
Het was overigens Heinz die mij in de WIDM online community heeft gestort. Was tijdens seizoen 2007 zomaar eens op zoek naar leuke sites en vond toen wieisdemol.net. Ik weet nog dat ik toen de theorie van de eeuw had gevonden en naar Heinz had gemaild. Uiteraard nooit geplaatst want mijn theorie van de eeuw was ongetwijfeld een suffe theorie in de ogen van de ervaren molspeurders, maar hey ik ben blijven plakken en ben blij dat ik in zo'n community ben beland :)

En ik leerde je pas in 2009 kennen, weird!
Mijn klasgenoot is ook ooit op dit forum terechtgekomen door Heinz. Hij kende zijn site en die linkte door naar .com. Dus toen ik bij hem in de klas kwam konden we gezellig keuvelen over Heinz.  ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media
« Reactie #257 Gepost op: 10-03-2010, 22:23:31 »
Het was overigens Heinz die mij in de WIDM online community heeft gestort. Was tijdens seizoen 2007 zomaar eens op zoek naar leuke sites en vond toen wieisdemol.net. Ik weet nog dat ik toen de theorie van de eeuw had gevonden en naar Heinz had gemaild. Uiteraard nooit geplaatst want mijn theorie van de eeuw was ongetwijfeld een suffe theorie in de ogen van de ervaren molspeurders, maar hey ik ben blijven plakken en ben blij dat ik in zo'n community ben beland :)

Ik ben nu wel heel benieuwd welke theorie dat was. :D

De eerste WIDM-fansite die ik ontdekte was trouwens die van Erik TKS. Daarna natuurlijk wieisdemol.com.

@Bodejos: Jij moet mailman zijn, kan niet missen. ;)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM in de media
« Reactie #258 Gepost op: 10-03-2010, 22:25:03 »
Ja, ik had die antiroos wel gevonden door te Googlen naar molloot, maar ik wist niet dat het ook in het blad kwam. Ik dacht, dat is gewoon weer zoiets waar ze Jan en alleman teksten laten kliederen (zoals nujij :P ).
The British are not impressed.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media
« Reactie #259 Gepost op: 10-03-2010, 22:31:44 »
En ik leerde je pas in 2009 kennen, weird!
Mijn klasgenoot is ook ooit op dit forum terechtgekomen door Heinz. Hij kende zijn site en die linkte door naar .com. Dus toen ik bij hem in de klas kwam konden we gezellig keuvelen over Heinz.  ;)


Grinnik, dat had ik nou ook met een mede-molfan, die alleen de site van Heinz kende maar niet dit forum.

@Heinz: je bent beroemd man! ;)
Tell me what your telescope says