Auteur Topic: Schiffers.fm  (gelezen 136469 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Schiffers.fm
« Reactie #400 Gepost op: 26-03-2010, 16:26:21 »
aww. ships gemist... dan maar even terug luisteren
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Schiffers.fm
« Reactie #401 Gepost op: 26-03-2010, 16:27:36 »
Hans @ 00:36-00:37 tegen Kim:

"Je ziet er opgelicht uit" daarna "dat is wel zo he?!"  ::rofl::
Weet je het niet, antraciet

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Schiffers.fm
« Reactie #402 Gepost op: 26-03-2010, 16:41:10 »
Het gaat om alle muzikale aanwijzingen -> uitleg :)...

Ik gaf antwoord op je vraag of je los kon downloaden zonder de hele uitzending te horen, maar dat kan dus :)

Alleen lijkt Kim op die pagina een beetje op Arjen!  ::rofl::
*edit* Oh nee ze hebben het plaatje al aangepast en een plaatje van Kim neergezet.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Schiffers.fm
« Reactie #403 Gepost op: 26-03-2010, 16:42:08 »
Hahah inderdaad!! En dankje Tsubasa :)
Weet je het niet, antraciet

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Schiffers.fm
« Reactie #404 Gepost op: 26-03-2010, 16:52:26 »
Leuk dat Kim heb gereageerd op Heinz z'n speech!  ;D

Vond de interviews van dit jaar eigelijk best wel tegenvallen.. Schiffers vraagt nooit echt door.. En vond het een beetje overkomen van : 'oohjah de mol.. dat moet ook nog even.'

Als je daar een fanatieke molloot neerzet om interviews af te nemen dan wordt het een veel diepere podcast..
En oke dan mag misschien Hans schiffers niet zo door vragen van de avro.. Maar nu met interview met de mol vond ik het niet veel beter..  ::ohno::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Schiffers.fm
« Reactie #405 Gepost op: 26-03-2010, 17:04:50 »
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Schiffers.fm
« Reactie #406 Gepost op: 26-03-2010, 17:07:03 »
ik ga ze nu luisteren.. ik ben echt mega benieuwd
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Schiffers.fm
« Reactie #407 Gepost op: 26-03-2010, 17:12:05 »
Ik ook. :D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Schiffers.fm
« Reactie #408 Gepost op: 26-03-2010, 17:13:14 »
Alleen de Bonnie St Claire hint vind ik masterlijk, had ik niet gevonden. De rest is wel weer een beetje prut.

Bied me bij deze graag aan om voor volgend jaar alle muzikale hints voor te bereiden voor de AVRO. :) Daar heb ik zelfs een jaartje niet meediscuzeuren op t forum voor over :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Schiffers.fm
« Reactie #409 Gepost op: 26-03-2010, 17:14:07 »
Alleen de Bonnie St Claire hint vind ik masterlijk, had ik niet gevonden. De rest is wel weer een beetje prut.

Bied me bij deze graag aan om voor volgend jaar alle muzikale hints voor te bereiden voor de AVRO. :) Daar heb ik zelfs een jaartje niet meediscuzeuren op t forum voor over :)

Idd bonnie st. claire is idd masterlijk... Daar had ik echt nooit aan gedacht
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Schiffers.fm
« Reactie #410 Gepost op: 26-03-2010, 17:16:38 »
Ze noemt dezelfde opdracht als 2 verschillende opdrachten:
- waar we moeten aankomen op dat plein met Pieter Jan op dat grote scherm
- de vanhiertotlisse-opdracht
Is natuurlijk dezelfde... ::ohno::

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Schiffers.fm
« Reactie #411 Gepost op: 26-03-2010, 17:17:31 »
Je wist dat het niet hind was omdat de titel was 'With a little help of my friends.'

Daaruit zou je ook kunnen concluderen dat de mol juist WEL hind was. Ik snap de link niet tussen NIET de mol zijn en die titel?  :-\\
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Schiffers.fm
« Reactie #412 Gepost op: 26-03-2010, 17:17:50 »
Klopt ook weer iets niet. Alle hints wijzen naar de mol, oh, maar hint 2 is een hint naar wie het niet is! Dat gaat toch nergens over? Hoe inconsequent wil je het hebben? Hoe moeten wij in molsnaam bedenken dat volstrekt willekeurig één hint heel iemand anders aanwijst? Zonder ook maar één aanwijzing dat we deze hint anders moeten behandelen. PLUS dat het een rukhint was, omdat het niet duidelijk was om welk nummer het ging.
En hint 9 ging dan weer om één zinnetje, waarom dan zo'n achterlijk lang stuk? Vroeger waren de hints tenminste nog logisch, dat stukje wat je hoort, daar gaat het om. Nu laten ze maar meteen een half nummer horen en dan is de hint, ja, het gaat om een klein stukje. WAAROM moet het dan zo'n lange hint zijn?!
Jammer, had m.i. toch beter gekund.
The British are not impressed.

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Schiffers.fm
« Reactie #413 Gepost op: 26-03-2010, 17:18:47 »
Je wist dat het niet hind was omdat de titel was 'With a little help of my friends.'

Daaruit zou je ook kunnen concluderen dat de mol juist WEL hind was. Ik snap de link niet tussen NIET de mol zijn en die titel?  :-\\

'With a little help of my friends.' dus de mol had wel een vriend. Daarom kon het Hind niet zijn.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Schiffers.fm
« Reactie #414 Gepost op: 26-03-2010, 17:19:19 »
'With a little help of my friends.' dus de mol had wel een vriend. Daarom kon het Hind niet zijn.

Ja maar ik bedoel hetzelfde als Dae hierboven

Die van Bonnie St Claire is btw wel heel erg goed idd. ::oink::
« Laatst bewerkt op: 27-03-2010, 09:25:38 door Molow »
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Schiffers.fm
« Reactie #415 Gepost op: 26-03-2010, 17:22:43 »
'With a little help of my friends.' dus de mol had wel een vriend. Daarom kon het Hind niet zijn.

Maar volgens mij heet het programma toch niet "Wie is... de Mol NIET?", dus waarom we ineens moeten zoeken naar wie de mol niet is, hebben we weinig aan. En juist omdat de hint die schreeuw is, wordt er met deze hint eigenlijk gezegd: "Hier is een hint naar de identiteit van de mol. 'Met hulp van mijn vrienden', maar een vreselijke schreeuw, dus de mol heeft geen vriend. Conclusie: Hind is de mol."
The British are not impressed.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Schiffers.fm
« Reactie #416 Gepost op: 26-03-2010, 17:27:09 »
Maar volgens mij heet het programma toch niet "Wie is... de Mol NIET?", dus waarom we ineens moeten zoeken naar wie de mol niet is, hebben we weinig aan. En juist omdat de hint die schreeuw is, wordt er met deze hint eigenlijk gezegd: "Hier is een hint naar de identiteit van de mol. 'Met hulp van mijn vrienden', maar een vreselijke schreeuw, dus de mol heeft geen vriend. Conclusie: Hind is de mol."

Niet zo negatief Dae
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Schiffers.fm
« Reactie #417 Gepost op: 26-03-2010, 17:30:23 »
Ben het wel met Dae eens, de hints hebben zo beperkte toegevoegde waarde vanwege de brede interpretatie dat is jammer...
Weet je het niet, antraciet

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Schiffers.fm
« Reactie #418 Gepost op: 26-03-2010, 17:33:17 »
jah, dat vond ik ook wel... Maar t is net of het waardeloos is enzo.. T is gewoon grappig om te luisteren enzo... Ik krijg het idee dat we zooo veel van t programma gaan verwachten dat het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen.. En dat vind ik gewoon jammer. want ik kijk met heel veel plezier.. En dat is ook niet alleen dae maar er zijn er meerderen die zulke uitspraken doen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Schiffers.fm
« Reactie #419 Gepost op: 26-03-2010, 17:34:48 »
Daar heb je gelijk in, maar deze muzikale hints -> identiteit van de mol... Gaat het over Hind die het niet is, Arjen en Erik die het niet zijn... Of hints mbt afvallers, of hints mbt de mol ajb. Leg het dan duidelijker uit wat het is, want zo kan je alles interpreteren... Zoeken is leuk, maar op zo'n manier hebben deze muzikale hints voor mij geen toegevoegde waarde.
« Laatst bewerkt op: 26-03-2010, 17:37:50 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet