Hola, hola, Overijse onderhevig aan franstalige invloeden... Ik hoop voor je dat er niet al te veel Overijsenaars meelezen anders sturen ze een hit-team
Overijse ligt gewoon in Vlaanderen, weliswaar aan de taalgrens en de mensen spreken er ook Frans. Maar daar houdt het mee op. Ze spreken echt niet zoals Louis Michel of Di Rupo Nederlands spreken.
Overigens Nicole kwam uit Wommelgem en niet uit Ranst.
Eigenlijk weten we niet met zekerheid waar Marc vandaan komt. Op de officiële site en op de showbisssite staat er geen woonplaats vermeld (bij geen enkele kandi). De enige bron die ik vind is de site van Knudde:
http://www.geocities.com/knudde2003/molintro.htmlWat opvalt zijn de tikfouten in de rubriek 'kandidaten'. Sorry Knudde.
Dus Overijse kan inderdaad een tikfout zijn.
Net zo goed als er bij Stijn twee belangrijke tikfouten staan. Het is sinologie wat Stijn studeert en niet sinogie en Mechelen schrijf je met een hoofdletter. Neem deze 3 letters en wat heb je ?
Uitleg van Knudde op dit forum: ik heb het overgenomen uit Het Laatste Nieuws en daar staan nogal veel tikfouten in.
Om terug te komen op marc: wat is een verzekeraar ? de Van Dale schrijft 'iemand die verzekeringen opstelt'. Is dat een verzekeringsmakelaar? Waarom staat dat er dan niet ?
Is iemand die bij een verzekeringsmaatschappij werkt? Waarom staat er dan niet gewoon bediende ?