Auteur Topic: [Kandidaat] PEPIJN is niet de Mol!  (gelezen 238965 keer)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #140 Gepost op: 9-01-2011, 21:44:58 »

Ja dat muziekje hoor je toch?
« Laatst bewerkt op: 10-01-2011, 10:47:00 door Lonneke14 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #141 Gepost op: 10-01-2011, 00:55:41 »
Het zou inderdaad wel eens leuk zijn als de mol eruit gaat, en dan een aflevering later weer terugkomt met tussendoor geen of alleen opdrachten zonder geld.

Pieter-Jan hint er ook een beetje op. Hij zegt niet meer "de mol verlaat nooit het spel" maar "de mol hoeft nooit naar huis"!

Dus ze zullen een grote truc hebben bedacht dat hij een rood scherm krijgt, weg is, maar toch wordt teruggekocht, en hoe kan de groep ook anders, hij heeft immers net executieheldje zitten spelen!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #142 Gepost op: 10-01-2011, 04:42:58 »
Pieter-Jan hint er ook een beetje op. Hij zegt niet meer "de mol verlaat nooit het spel" maar "de mol hoeft nooit naar huis"!

Dat zeggen ze jaar in jaar uit...
Ik heb geruime tijd gepleit voor mol-rood-scherm-terugkomen mits daar een plausibel scenario aan ten grondlag lag (i.e. Anniek die als kandidaat zowel als mol de vrijstelling kon vinden en 'rood' kreeg). Ik denk inmiddels dat het - ondanks 'flirtations' in de Nederlandse series - onwaarschijnlijk is dat de Nls programmamaker de cohones heeft om dit te doen..

We shall see.. Maar vooralsnog zou ik zeggen: don't get your hopes up.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #143 Gepost op: 10-01-2011, 09:37:38 »
Nee hoor, voorheen was het "de mol verlaat nooit het spel" maar nu "de mol hoeft nooit naar huis", dat klinkt toch heel wat anders... trouwens pleit ik ook al jaren voor dit scenario, komt er ongetwijfeld eens van want ze willen elk jaar wat nieuws inbrengen. Met cohones heeft het m.i. niets van doen want ze zijn zelfs zo brutaal geweest verleden jaar Arjens rode scherm groen te kalken wat achteraf puur bedrog is geweest en in een eerder jaar al zoiets met Chandrika.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #144 Gepost op: 10-01-2011, 10:56:22 »
IK weet niet of het iets betekent juist dat muziekje onder Pepijn. Je zou dan denken hij gaat afvallen, terwijl ik nu juist meer denk dat hij de mol wel eens kan zijn. Misschien heeft het het inderdaad iets te maken met wat PJ zei, de mol blijft altijd in het spel. Dus of hij nu een afvallersmuziekje krijgt of niet hij blijft erin, wat er ook gebeurt. Maar ja dat is altijd zo bij de mol. Misschien krijgt Pepijn iedere week een bekend muziekje uit een oude serie? Of had de muziekeditor >:D van  het programma gewoon een melancholische bui? Of juist dit muziekje omdat de mol juist niet af kan vallen, om ons molloten op het verkeerde been te zetten? Kan me niet voorstellen dat ze keurig iedere week dit muziekje eronder gaan zetten bij de eerstvolgende afvaller ;D.................

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #145 Gepost op: 10-01-2011, 11:14:11 »
Ik denk dat hij dat van dat mandje zei om gewoon wat verwarring te zaaien...
Voorlopig is hij niet mijn mol, maar hou hem wel in m'n achterhoofd ;)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #146 Gepost op: 10-01-2011, 12:54:15 »
Zitten er hiet onder jullie mss mensen die goed kunnen liplezen? Heb nl. 'n filmpje gevonden waar Pepijn de mol in verklapt.
Iemand enig idee welke naam hij zegt? :P

Het filmpje: http://www.dailymotion.com/video/xggjtj_pepijn-verklapt-wie-de-mol-is_news
« Laatst bewerkt op: 10-01-2011, 12:58:30 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #147 Gepost op: 10-01-2011, 13:33:42 »
Ik heb wel eens een mijn met 33 mijnwerkers gezien, maar nog nooit een mol met 33 mijnwerkers. Dus dat is geen overeenkomst.
De enige overeenkomst is dat ze allebei onder de grond te vinden zijn.

Ik bedoel dat die tweet helemaal niet over de overeenkomst gaat (nouja misschien wel want het is leuk gevonden) maar dat de stiekeme hint erachter verwijst naar het getal 33, net als de shirts en de deuren in het stadion. ;)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline fairplay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pepijn of art is de mol
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #148 Gepost op: 10-01-2011, 14:57:54 »
Zitten er hiet onder jullie mss mensen die goed kunnen liplezen? Heb nl. 'n filmpje gevonden waar Pepijn de mol in verklapt.
Iemand enig idee welke naam hij zegt? :P

Het filmpje: http://www.dailymotion.com/video/xggjtj_pepijn-verklapt-wie-de-mol-is_news

misschien bedoelt hij zich zelf weet niet zeker ???

Offline devinmagic

  • Forumlid
  • Molloot in hart en nieren.
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #149 Gepost op: 10-01-2011, 15:19:52 »
Zitten er hiet onder jullie mss mensen die goed kunnen liplezen? Heb nl. 'n filmpje gevonden waar Pepijn de mol in verklapt.
Iemand enig idee welke naam hij zegt? :P

Het filmpje: http://www.dailymotion.com/video/xggjtj_pepijn-verklapt-wie-de-mol-is_news

Als hij überhaupt al heeft gezegd wie de mol is zegt hij nooit "De Mol" in het weggepiepte fragment.
Maar, als je later in het interview kijkt. Rond 0.20, zie je dat de interviewer denkt dat Pepijn de mol is.
Of hij heeft gezegd dat hij het is, of hij heeft niets gezegd of er is verschuift in het filmpje waardoor dit fragment later aan bod komt.


Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #150 Gepost op: 10-01-2011, 15:21:48 »
Zitten er hiet onder jullie mss mensen die goed kunnen liplezen? Heb nl. 'n filmpje gevonden waar Pepijn de mol in verklapt.
Iemand enig idee welke naam hij zegt? :P
Ten eerste zou hij nooit bij een persconferentie met heel veel mensen in de buurt echt zeggen wie de mol is. Sowieso mag de interviewster het al niet weten en bovendien kan iedereen meeluisteren.
Ten tweede zou alleen al het uitzenden van deze uitspraak betekenen dat Pepijn wéét wie de mol is en zou hij dus zelf mol, winnaar of verliezer zijn. Dus als hij het echt gezegd zou hebben, in een domme bui, dan zouden ze het nooit uitgezonden hebben.
Nog afgezien van het feit dat er inderdaad mensen zijn die goed kunnen liplezen en dat dus al een reden is om dit soort dingen niet uit te zenden.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #151 Gepost op: 10-01-2011, 15:24:18 »
Zitten er hiet onder jullie mss mensen die goed kunnen liplezen? Heb nl. 'n filmpje gevonden waar Pepijn de mol in verklapt.
Iemand enig idee welke naam hij zegt? :P

Het filmpje: http://www.dailymotion.com/video/xggjtj_pepijn-verklapt-wie-de-mol-is_news
dat is volgens mij gewoon een grapje van pepijn, ik had het een
paar dagen geleden gezien en verder lees ycaris wat ycaris zegt :P

Ten eerste zou hij nooit bij een persconferentie met heel veel mensen in de buurt echt zeggen wie de mol is. Sowieso mag de interviewster het al niet weten en bovendien kan iedereen meeluisteren.
Ten tweede zou alleen al het uitzenden van deze uitspraak betekenen dat Pepijn wéét wie de mol is en zou hij dus zelf mol, winnaar of verliezer zijn. Dus als hij het echt gezegd zou hebben, in een domme bui, dan zouden ze het nooit uitgezonden hebben.
Nog afgezien van het feit dat er inderdaad mensen zijn die goed kunnen liplezen en dat dus al een reden is om dit soort dingen niet uit te zenden.

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #152 Gepost op: 10-01-2011, 15:33:12 »
Pepijn @ 14:17 in de biecht iets heel wazigs, en zijn houding daarbij is ook vreemd.

"Hoe hadden we zo dom kunnen zijn, vijf vragen die we binnen drie minuten is niet, die je binnen drie minuten op kan lossen is niet des mols..."

Daarnaast heeft hij het in de bus ook steeds over mol, in combinatie met vraag/actie en dergelijke.

Ook wijst hij met de wijsvinger omhoog en tikt hij twee keer tegen zichzelf aan wanneer PJ verteld dat er nog 1 kandidaat in de bus zat; een zeer onnatuurlijke houding/beweging mi.

Bij de mandjesopdracht zorgde hij ervoor dat er belangstelling zou zijn om toch het laatste mandje te bekijken, hierdoor zou er iemand kunnen eindigen met niets [soundos] en dus minder kans op wat geld in de pot.

Ik vind het apart allemaal...

Weet je het niet, antraciet

Offline devinmagic

  • Forumlid
  • Molloot in hart en nieren.
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #153 Gepost op: 10-01-2011, 15:39:44 »
Pepijn @ 14:17 in de biecht iets heel wazigs, en zijn houding daarbij is ook vreemd.

Bij de mandjesopdracht zorgde hij ervoor dat er belangstelling zou zijn om toch het laatste mandje te bekijken, hierdoor zou er iemand kunnen eindigen met niets [soundos] en dus minder kans op wat geld in de po


Slim gezien! Alleen lijkt het mij erg dom om zoiets als mol al in de eerste aflevering te zeggen.
Of het wordt weer een soort John mol die te verdacht lijkt om de mol te zijn, of hij verklapt hiermee dat hij niet de mol is.

Of ik goed zit weet ik niet, want je andere aanwijzingen vind ik wel erg slim.

Offline Waterkraan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Soms is wat onmogelijk lijkt, alleen maar lastig.
De mol heeft de hulp van een van jullie nodig...
« Reactie #154 Gepost op: 10-01-2011, 16:15:57 »
Om nog even terug te komen op de theorie van "de mol gaat eruit, maar niet naar huis": Als pepijn, de mol, of wie dan ook, eruit zou gaan zou inderdaad de hulp nodig hebben van iemand uit het spel. Hij zou dan iemand kunnen uitkiezen die dan in het spel zou mollen. Ik heb anders geen idee waar die tekst van PJH op kan slaan... Jullie een idee?
- Why won't you?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #155 Gepost op: 10-01-2011, 16:23:32 »
Dat krijgen we nog wel te zien. PJ heeft vaker teksten gehad die pas duidelijk werden na het gebeuren.
The British are not impressed.

Offline Waterkraan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Soms is wat onmogelijk lijkt, alleen maar lastig.
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #156 Gepost op: 10-01-2011, 16:30:39 »
True.


:: Vond deze op wikipedia (gaat over 33, red) xD: "In het Spaans is het het "lach naar de camera" woord, zoals "zeg eens kaas" in het Nederlands. Diga treinta y tres, is hetzelfde als "say cheese"."
Geen idee wat het betekend...

- Why won't you?

Offline pepijn is het

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #157 Gepost op: 10-01-2011, 16:53:17 »
me nickname zegt voldoende lijkt me:

toen de geit in zijn schoen stond te plassen bleef hij staan (ik zou een gat in de lucht springen), en zei: het spel is begonnen jij bent de mol. Hij is de enige die in de bus zei : jij bent de mol, en wist dus dat er een 5de vraag was. (+ de piesende geit kan in scene gezet zijn. ik ben ervan overtuigd :))

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #158 Gepost op: 10-01-2011, 17:20:24 »
Als je een gat in de lucht springt, betekent dat dat je bijzonder blij bent. Dus jij zou heel blij zijn als er een geit tegen je aan piest? Dat kan geregeld worden, hoor. :P
The British are not impressed.

Offline Labyrintha

  • Forumlid
  • Nieuwe deelnemer - Jan Hooiman.
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #159 Gepost op: 10-01-2011, 17:22:11 »
(+ de piesende geit kan in scene gezet zijn. ik ben ervan overtuigd :))

Die opmerking verdient een prijs xD ::rofl::