Auteur Topic: [Kandidaat] PEPIJN is niet de Mol!  (gelezen 239013 keer)

Offline Wooterr

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #200 Gepost op: 14-01-2011, 02:34:53 »
Omdat dit haar favoriete programma is.

Zou dat het enige zijn? Als het zo is loop ik dus wellicht veel te ver te zoeken. Toch sluit ik mijn theorie niet helemaal uit! ;)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #201 Gepost op: 14-01-2011, 02:52:38 »
Dagboeken van de Mol
Bedankt voor de link. Ik had al op de site lopen zoeken, maar ik krijg alleen het dagboek van de mol uit aflevering 1 te zien, verder helemaal geen dagboeken. Vreemd. Moet ik hier iets achter zoeken ???  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 14-01-2011, 07:54:56 door maud, Reden: quote aangepast »
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #202 Gepost op: 14-01-2011, 03:11:42 »
Klik je wel op de goede plekken?
The British are not impressed.

Offline jobbos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #203 Gepost op: 14-01-2011, 09:45:57 »
Pepijn maakte zich erg verdacht in het boobytrapspel, hij werd te snel geraakt. Hij deed niet echt zijn best om ver te komen. En hij sliep volgens mij in kamer 11.11e wie is de mol ..jaar 2011.

Offline Esme1979

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #204 Gepost op: 14-01-2011, 11:48:28 »
Ik ben nieuw op het forum (wel fan van het eerste uur). Misschien is het al genoemd, maar ik vroeg me af of iemand op de nummers heeft gelet die verschillende "voorbijgangers" op hun t-shirts dragen, bijvoorbeeld in de kippenbus.

Tot nu toe kon ik er nog geen echte hint uithalen, maar gisteren in afl. 2 was Pepijn jarig, hij werd 34 (geboren in 1976) en in het levende schilderij kwam een man in beeld met 34 op zijn shirt.

Ik meen me te herinneren eerder in afl. 1 of 2 ook een 33 in beeld te hebben gezien, maar kan het niet meer zo snel terugvinden. Wat denken jullie, zou 't een hint zijn??

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #205 Gepost op: 14-01-2011, 12:01:44 »
Ik meen me te herinneren eerder in afl. 1 of 2 ook een 33 in beeld te hebben gezien, maar kan het niet meer zo snel terugvinden.

Klopt, twee Salvadorianen in de bus met een 3 op de rug en 3 3 op twee deurtjes in het stadion. In de aflevering dat Pepijn nog 33 was. Wie weet is het wat.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #206 Gepost op: 14-01-2011, 15:45:47 »
Waar vind ik dat?

Na wat speurwerk vond ik dit citaat uit aflevering 1:
“Je hoort heel vaak dat mensen zeggen, iedereen kan de Mol zijn. Nou ik heb gewoon het gevoel dat er helemaal geen Mol is. Omdat iedereen zo oprecht is en fanatiek, waardoor ik van iedereen denk, jij kan het gewoon niet zijn. Eigenlijk heb ik iedereen weggestreept en bleef Pepijn toen over.”
Dus eigenlijk is de uitspraak: "jij was mijn mol" best geloofwaardig. En kan ze toch gespreid hebben. En weten we dus nog niks  :P

Uit het interview van net blijkt dat ze wel op Pepijn zat, maar ook op 2 andere (ze had 3 mollen).
Ze heeft gespreid op Pepijn, Art en Horace

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #207 Gepost op: 14-01-2011, 16:25:30 »
Ok, ik ga voor Pepijn als mol. Hij heeft bij de laseropdracht als enige echt helemaal niks gedaan. Patrick kwam natuurlijk ook niet ver, maar gezien de discussie over hoe hij een onduidelijke omschrijving had geschreven en dat het lijkt alsof hij daar wel blij mee was (verdenking op zich laden), zie ik hem toch niet zo als mol. Verder heeft iedereen het gewoon goed gedaan bij de lasers, zelfs Horace die nog het laatste, onderste draadje doorknipte. Als hij de mol was geweest, had hij die makkelijk kunnen missen.
Als Art, Pepijn en Jan nog over zijn wil Pepijn ook ineens het plan wijzigen. Hij wil dan al twee mensen wegsturen, zodat de allerlaatste echt met al het geld alleen op pad moet. Alle snipers kunnen zich dan op hem richten en de kans is klein dat er dan wat geld in de kluis komt. Jan en Art deeden het voortreffelijk door met zijn tweeën te gaan en verspreid te lopen.

En dan zijn de hints misschien toch het 'Gun Weg'-bordje. De 33 in afl 1, Pepijn was nu jarig en ineens schijnt 34 een in beeld gekomen getal te zijn (weet zo gauw even niet waar).
« Laatst bewerkt op: 14-01-2011, 16:31:18 door Daedalus »
The British are not impressed.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #208 Gepost op: 14-01-2011, 16:48:46 »
Pepijn staat voor mij ook nog hoog.
Dat mosselenantwoord was precies zoals Dennis het fout deed met het 'rode figuurtje... eh duiveltje geloof ik' op Edo's pet (was een indiaantje)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #209 Gepost op: 14-01-2011, 16:57:51 »
Ja, ik ga op dit moment ook voor Pepijn. Mooi shot ook van hoe hij als blinde mol tegen die piñata stond te meppen. :P

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #210 Gepost op: 14-01-2011, 17:10:50 »
Tot nu toe kon ik er nog geen echte hint uithalen, maar gisteren in afl. 2 was Pepijn jarig, hij werd 34 (geboren in 1976) en in het levende schilderij kwam een man in beeld met 34 op zijn shirt.

Ik meen me te herinneren eerder in afl. 1 of 2 ook een 33 in beeld te hebben gezien, maar kan het niet meer zo snel terugvinden. Wat denken jullie, zou 't een hint zijn??

Klopt op 33:23 is de man met het shirt "34" duidelijk in beeld. Goed gezien zeg!
Weet je het niet, antraciet

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #211 Gepost op: 14-01-2011, 18:13:36 »
Vorige week hebben we met een groepje forummers de eerste aflevering gekeken en na afloop waren we het bijna unaniem eens dat Pepijn de Mol is.

De eerste afvaller dus? ;)

Exact. Het lijkt allemaal wel extreem makkelijk dit jaar. Ik zit ook al weken op Pepijn en het wordt met de week more obvious. Waar is dat addertje? Waar is dat niets is wat het lijkt???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #212 Gepost op: 14-01-2011, 18:23:22 »
Klopt..Er verwijst wel heel veel naar Pepijn...
Aan de andere kant. Neem nou zijn handgebaar op de groepsfoto van aflevering 2. Als dit een oprecht hint is naar Pepijn als Mol dan moeten er wat mensen ontslagen worden bij de WIDM-crew. Ze weten hoe goed er op de fora opgelet worden en hoe goed we (sinds Inge) letten op gebaren in de groepsfoto's.

Ik zit al enkele dagen te broeien op een theorie die wellicht kan verklaren waarom er zo veel overduidelijke hints zijn, want ze springen elke aflevering weer als paddenstoelen uit de grond. Ik hoop dat ie nog een week houdbaar is voordat ik hem op het forum zet ;). Als ik dat nu zou doen zou ik mezelf wellicht voor schut zetten, en damotteweniehebbe  ::trots::

 

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #213 Gepost op: 14-01-2011, 20:27:27 »
Ik zit al enkele dagen te broeien op een theorie die wellicht kan verklaren waarom er zo veel overduidelijke hints zijn, want ze springen elke aflevering weer als paddenstoelen uit de grond. Ik hoop dat ie nog een week houdbaar is voordat ik hem op het forum zet ;). Als ik dat nu zou doen zou ik mezelf wellicht voor schut zetten, en damotteweniehebbe  ::trots::
Ach joh, je bent in goed gezelschap wat dat betreft. Dus ik zou zeggen: laat zien dat je een echte Molloot  ::boogie:: bent en deel je theorie met ons allen ::rofl::  ::hug::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #214 Gepost op: 14-01-2011, 20:37:44 »
Ach joh, je bent in goed gezelschap wat dat betreft. Dus ik zou zeggen: laat zien dat je een echte Molloot  ::boogie:: bent en deel je theorie met ons allen ::rofl::  ::hug::

Hahah oke ik ben overgehaald...ik type hem morgen ff uit en dan zullen we vanzelf wel zien of ie wat waard is ;)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #215 Gepost op: 14-01-2011, 20:51:39 »
 ::respect::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #216 Gepost op: 14-01-2011, 20:53:32 »
Pepijn... mijn probleem met Pepijn is dat ik in al zijn biechts een mol zie biechten. Ik zie Pepijn bij Pieter Jan staan in aflevering 11, glunderend met z'n armen in de lucht, ik zie Pepijn smiespelend met JP de dag doornemen, ik zie Pepijn een dagje shoppen met George, ik zie Pepijn mol spellen met zijn tenen, kortom... dit kan niet waar zijn: Pepijn is niet de mol. (voor de wat stevigere onderbouwing zal ik de aflevering zo nog een keer kijken, maar ik moet en zal niet in deze tunnel belanden, potjanpepijndorie).

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #217 Gepost op: 14-01-2011, 20:58:15 »
Ahh, kom nou Lau. Moet je kijken wat een leuk behangetje de tunnel al heeft. Wordt hier heel gezellig.
The British are not impressed.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #218 Gepost op: 14-01-2011, 21:04:36 »
Vorig jaar vond ik Arjen zo klaar als een klontje (het hele verhaal van Laura plakte ik zo ongeveer op Pepijn), daar heb ik van geleerd. Ik heb me nog niet vastgebeten. Mochten jullie aan het twijfelen gebracht willen worden: bekijk even het topic van Art (topografie etcetera).

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #219 Gepost op: 14-01-2011, 22:29:00 »
Vorig jaar vond ik Arjen zo klaar als een klontje (het hele verhaal van Laura plakte ik zo ongeveer op Pepijn), daar heb ik van geleerd. Ik heb me nog niet vastgebeten. Mochten jullie aan het twijfelen gebracht willen worden: bekijk even het topic van Art (topografie etcetera).

Wow, had precies dezelfde gedachte. Ik denk echter ook aan Horace.