Auteur Topic: [Kandidaat] PEPIJN is niet de Mol!  (gelezen 238968 keer)

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #460 Gepost op: 10-02-2011, 18:47:35 »
Ben toch geswiched naar Pepijn. Miryanna zat op Karin en dat weegt bij mij toch wel zwaar, al ben ik al de hele week aan het twijfelen. Maar als zij het toch niet is, hoop ik dat het Pepijn is omdat hij zulke mooie molacties heeft. Maar goed we zullen vanavond weer zien, misschien switch ik gewoon weer terug.
Denk trouwens dat hij als mol gewoon een groen scherm krijgt en een hoop geld uit de pot haalt.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #461 Gepost op: 10-02-2011, 19:03:40 »
Je bedoelt deze foto.
inderdaad  ;)
« Laatst bewerkt op: 10-02-2011, 19:06:33 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #462 Gepost op: 10-02-2011, 21:33:25 »
Pep doet weer zeer vreemd met zijn vingers, niet in groepsfoto...ik moet afl. nakijken om jullie de minuut te geven. Wel vrij in het begin.
Maar wat is die gast vingervlug!
@ 22.17...  zo overduidelijk, of overdreven ,wat u wilt;)
« Laatst bewerkt op: 11-02-2011, 01:51:55 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #463 Gepost op: 10-02-2011, 21:35:00 »
Met stip op 1 bij mij staat Pepijn. Zeker na deze aflevering.

Door met het woord 'Mol' aan te komen als definitief antwoord heeft ie zichzelf erg verdacht gemaakt. Soundos zei het goede antwoord dus Pepijn moest snel met het foute antwoord komen.

En bij die plankenopdracht hoe ie Art op het verkeerde been probeerde te zetten.

1. Pepijn en heel ver op de 2e plek staat Art bij mij.
When life knocks you down, fight back!

Offline Brinkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #464 Gepost op: 10-02-2011, 21:36:50 »
ook dat ie al meteen 2 minuten tijd eraf snoept in de plankjes opdracht

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #465 Gepost op: 10-02-2011, 21:38:06 »
Volgens mij verplaatst zijn horloge bij de "test" vanaf het moment dat PJ het zegt weer van zijn linker naar zijn rechterarm. Ik weet het niet zeker, zal het nog nakijken straks wanneer de aflevering op internet te zien is.

Wel was hij weer zeer gespitst op tijd. De precieze link met horloge en/of tijd schiet me nog niet te binnen, buiten dat het naar zijn verjaardag zou kunnen knipogen...
Weet je het niet, antraciet

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #466 Gepost op: 10-02-2011, 21:38:38 »
Met stip op 1 bij mij staat Pepijn. Zeker na deze aflevering.

Door met het woord 'Mol' aan te komen als definitief antwoord heeft ie zichzelf erg verdacht gemaakt. Soundos zei het goede antwoord dus Pepijn moest snel met het foute antwoord komen.

En bij die plankenopdracht hoe ie Art op het verkeerde been probeerde te zetten.

1. Pepijn en heel ver op de 2e plek staat Art bij mij.

Soundoz uit het niets: 'Executie' misschien? De e en de x stonden er. 'Nu moeten jullie het zeggen'. 'Mol', zegt Pepijn. En om een of andere reden wordt niet gevraagd of iedereen het ermee eens is, nee, mol moet het zijn.
Pepijn kon zijn glunderen deze keer haast niet verhullen.
Wie twijfelt nog?

Bij het spel met de handdoeken probeert hij op het laatst nog Art zijn handdoek aan de buitenkant te krijgen. De groep corrigeert het, en de handdoeken liggen goed.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #467 Gepost op: 10-02-2011, 21:46:27 »
Pepijn staat nu bij mij ook met stip op 1, echter wel ex aequo met nog steeds Art... Weer die afhoudende houding, en ook door het roepen van 'mol'...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #468 Gepost op: 10-02-2011, 21:47:42 »
Flip flaps? het zijn Flip flops...;)
Flapschoenen zijn voor clowns.....;)
Omnia vincit amor

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #469 Gepost op: 10-02-2011, 21:52:31 »
Wel weer (te?) opvallend dat het een idee van Pepijn was dat de laarzen gekocht zouden worden.
In zijn nadeel spreekt dan weer dat hij al snel zei dat er letters gemaakt moesten worden in de lees/schrijfopdracht.

Maar alles bij elkaar ligt mijn verdenking nog bij Pepijn.

Offline belg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #470 Gepost op: 10-02-2011, 21:55:53 »
In zijn nadeel spreekt dan weer dat hij al snel zei dat er letters gemaakt moesten worden in de lees/schrijfopdracht.


Dat dacht ik eerst ook, maar PJ toonde achteraf toch hun route en zei dat er een woord was gevormd. Dan kan je als mol dat tijdens de opdracht al vertellen, om zo de verdenking van je te halen.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #471 Gepost op: 10-02-2011, 21:56:02 »
Ik vond dat hij goed werkt deed tijdens de wandelopdracht. Hij bedacht als eerste dat ze de vorm van letters liepen en hij hield goed bij hoe ze liepen ... echt kandidatengedrag ?

Of zit ik in een Pepijn-is-het-niet-tunnel ? Ik zou het namelijk jammer vinden als zoveel mensen al zo lang goed zitten ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #472 Gepost op: 10-02-2011, 22:04:07 »
Dat dacht ik eerst ook, maar PJ toonde achteraf toch hun route en zei dat er een woord was gevormd. Dan kan je als mol dat tijdens de opdracht al vertellen, om zo de verdenking van je te halen.

Heb je gelijk in. Toch heeft het wel voordelen dat al tijdens de opdracht te weten, dan kun je vast gaan nadenken over welk woord er gevormd zou moeten worden.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #473 Gepost op: 10-02-2011, 22:13:38 »
Wil een petje ipv laarzen kopen van het Molbudget...(04.37)..
Tikt aan! ;)
Omnia vincit amor

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #474 Gepost op: 10-02-2011, 22:28:21 »
Heb je gelijk in. Toch heeft het wel voordelen dat al tijdens de opdracht te weten, dan kun je vast gaan nadenken over welk woord er gevormd zou moeten worden.

Hij zag ook nog een 'R' in wat ze gelopen hadden.  ;D
Hoewel to be fair een E daar ook weer niet heel ver van af zit, maar het kan wel prima verwarring veroorzaken.

In ieder geval was de lezersgroep vaag bezig, leek het - niet opnemen van de telefoon, tijd rekken, geen tijdslimiet gehoord,'mol..'?  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #475 Gepost op: 10-02-2011, 22:32:33 »
Ik heb even nagekeken of pepijn met de plankjes een letter vormt.. Maar kan er niks uit halen. Heeft iemand het al geprobeerd??

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #476 Gepost op: 10-02-2011, 22:37:53 »
In zijn nadeel spreekt dan weer dat hij al snel zei dat er letters gemaakt moesten worden in de lees/schrijfopdracht.

Of dit duidt op voorkennis van de mol omdat immers de mol altijd weet welke opdracht er zal komen ;). Nee, deze aflevering heeft ook mij bevestigt in Pepijn als mol. Eindelijk kan ik de tunnel in, tijd om mijn kamp hier op te slaan  ;D ::zwaai::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #477 Gepost op: 10-02-2011, 22:43:48 »
Ik neig nu ook weer meer naar Pepijn. Patrick heeft echt niks verdachts gedaan vandaag. En het noemen van 'mol' als antwoord, was toch wel een duidelijke mollenstreek.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #478 Gepost op: 10-02-2011, 22:47:19 »
Dat hij met het idee kwam dat ze letters aan het lopen waren is niet per se onmols. Hij wist waarschijnlijk ook wel dat ze al krap in de tijd zaten en dat ze toch niet ver gingen komen, dus hij kon wel even laten zien dat hij af en toe zogenaamd met goede ideeën komt. Bovendien was het na afloop met dat Google Earth schermpje ook wel duidelijk dat ze letters hadden gelopen, dus veel gaf hij toch niet weg.
En dat hij ook per se zijn scherm wilde zien bij de Mastermind opdracht is ook niet onmols. Als mol weet hij dat er toch nog een keer een aflevering moet komen waarin niemand afvalt, anders klopt de telling niet meer. Dan kan hij maar beter zichzelf aanwijzen, is de kans op een rood scherm al weer wat kleiner geworden. En hij komt weer over als held van de dag, dus staat hij weer in een tomeloos positief daglicht.
The British are not impressed.

Offline bambam

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #479 Gepost op: 10-02-2011, 23:04:35 »
Ik heb even nagekeken of pepijn met de plankjes een letter vormt.. Maar kan er niks uit halen. Heeft iemand het al geprobeerd??
volgens mij lukt het niet, heb even de eilandjes getekend...